母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 377


1#
發表於 17-4-10 16:14 |只看該作者
你地埋身喂bb..bb係咪都會食到瞓著咖?bb會唔會習慣咗啜住嚟瞓,唔啜唔肯瞓咖?


複式洋房

積分: 157


2#
發表於 17-4-10 22:02 |只看該作者
beebee1009 發表於 17-4-10 16:14
你地埋身喂bb..bb係咪都會食到瞓著咖?bb會唔會習慣咗啜住嚟瞓,唔啜唔肯瞓咖?
...

我阿B 都係咁… 我都有啲擔心…


複式洋房

積分: 233


3#
發表於 17-4-18 14:46 |只看該作者
會架,所以盡量都冇比佢擔住訓覺


大宅

積分: 4376


4#
發表於 17-4-18 15:55 |只看該作者
我個仔,喂到2歲,都係啜住瞓
我係working mum ,其實最尾餐奶,我都係瞓係到喂,我都係瞓著先嗰個


大宅

積分: 1939


5#
發表於 17-4-19 01:19 |只看該作者
beebee1009 發表於 17-4-10 16:14
你地埋身喂bb..bb係咪都會食到瞓著咖?bb會唔會習慣咗啜住嚟瞓,唔啜唔肯瞓咖?
...

唔怕,我係全人奶媽,我仔細個都會啜住瞓,大咗食完就走去玩啦,不過可能要睇BB自己本身,我仔戒咗夜奶後都無試過要啜住瞓啦

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo