親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 11133


1#
發表於 17-4-18 16:32 |只看該作者
去歐洲報團、一間座英航要轉機丶-間座瑞士航空丶行程差吾多、邊間航空公司好D?


禁止訪問

積分: 1793


2#
發表於 17-4-18 17:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3112


3#
發表於 17-4-18 17:56 |只看該作者
Just took BA to / from London. I paid for seat selection on upper deck for 2-seater. I was very satisfied with the service ( actually I did not eat and drink and just slept and watched movies e.g. Lalaland, moonlight, fantastic beasts....).


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 17-4-19 03:56 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bosch 於 17-4-19 04:16 編輯

瑞航個普通飛機餐好好食,加錢食果d牛扒餐水準更加正。我坐boeing 777,超級嘈,仲要突然勁嘈一陣後靜晒,有少少驚嚇.... 空少後生又靚仔,所有空服態度好,機師態度都係一流。ptv 個mon 好大。座位寬敞,最重要係座位間個扶手可以拉晒上去,唔會拉到三分二就算,小朋友要打橫訓會多d 位舒服d。 777 既窗口大,睇風景開心d。空服係較遲至開冷氣,所以一上機時,機內又熱又焗。無論坐長短或短途機,落機前會派朱古力。

ba d 空服大多都好好,好有熱誠亦關心乘客,有港人空姐。a380 上層靜,沖廁聲最嘈,下層既飛機引擎嘈係可接受。ptv 可以同隔離位玩chat。隻窗又細又遠,就算坐窗口位都難睇到機下面既風景,仲有窗口位離幅牆遠,我想挨住牆訓都唔得。

兩間既機各有各好,睇你想要情d 咩服務。


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


5#
發表於 17-4-19 08:51 |只看該作者
我女成日搭BA, 佢照鍾意 A380 上層


子爵府

積分: 10569


6#
發表於 17-4-19 19:25 |只看該作者
littlesister 發表於 17-4-19 08:51
我女成日搭BA, 佢照鍾意 A380 上層

我下個月都坐BA A380 upper deck
其實劃位幾貴 但想舒服啲
想問 BA flight delay 情況嚴重嗎?
希望一切順利。
聽聞倫敦海關入境好嚴 有咩野特別注意?
Betty媽咪人生總是充滿挑戰與無奈, 好多事并不是自己所能控制, 但仍希望可以將所有障礙一一闖過, 健康的活下去......... :-P  :-P


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 17-4-20 03:51 |只看該作者
Betty媽咪 發表於 17-4-19 19:25
我下個月都坐BA A380 upper deck
其實劃位幾貴 但想舒服啲
想問 BA flight delay 情況嚴重嗎?

我鍾意睇 flightradar24, 可 check 到飛行路線, 過去幾日指定航機既實際起飛降落時間.


子爵府

積分: 10569


8#
發表於 17-4-20 07:37 |只看該作者
bosch 發表於 17-4-20 03:51
我鍾意睇 flightradar24, 可 check 到飛行路線, 過去幾日指定航機既實際起飛降落時間.
...

謝謝你。
Betty媽咪人生總是充滿挑戰與無奈, 好多事并不是自己所能控制, 但仍希望可以將所有障礙一一闖過, 健康的活下去......... :-P  :-P


子爵府

積分: 10226


9#
發表於 17-4-20 10:23 |只看該作者
我一家3口會坐英航A380, 揀下層3個連位, 定上層4連位既其中3個好D 呢??
打算比小朋友打橫瞓, 有無COMMENT??


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 17-4-21 00:20 |只看該作者
Care_Bears2009 發表於 17-4-20 10:23
我一家3口會坐英航A380, 揀下層3個連位, 定上層4連位既其中3個好D 呢??
打算比小朋友打橫瞓, 有無COMMENT?? ...

冇乜所謂, 真係想靜當然上層好, 拎野食去廁所都係4連位分左右兩組咁做方便d. 不過下層3連位就有番少少私穩.

我會揀坐樓下3連位, 因為小朋友要訓, 有時坐側邊既大人唔多唔少都要照顧小朋友, 咁唔會因為開燈,拎野, 嘈吵等活動而影響到隔離位乘客.

a380 要打橫訓其實唔舒服, 因為個扶手唔可以拉到最盡, 小朋友個身可以挨著椅背, 但個頭至膊頭 (通常響扶手下位置) 就要向前移少少, 變左小朋友一係要打斜少少咁訓, 一係要有少少寒背咁訓. 唔知你明唔明我講乜.... 仲有小朋友訓緊時, 大人都要小心唔好撞到個扶手落去小朋友個額頭度.


子爵府

積分: 10226


11#
發表於 17-4-21 07:27 |只看該作者
bosch 發表於 17-4-21 00:20
冇乜所謂, 真係想靜當然上層好, 拎野食去廁所都係4連位分左右兩組咁做方便d. 不過下層3連位就有番少少私 ...

謝謝你的意見

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo