母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 1411


1#
發表於 17-4-16 04:27 |只看該作者
由全泵開始轉為全埋身之後就開始塞,上網search左有幾個母乳顧問,不過what's app左未覆,想知xbaby既催乳師有用嗎?因為呢個應該係最快可以約到期既


別墅

積分: 987


2#
發表於 17-4-16 08:28 |只看該作者

回覆樓主:

比人推係超痛而且不是一次得,可能要睇兩三次,我都係食通乳寳,食兩三日唔得就去健康院揾姑娘幫手。


大宅

積分: 1932


3#
發表於 17-4-16 09:11 |只看該作者

回覆樓主:

我用過,當初只係為咗想增奶,去到佢會話我聽有邊啲位裡面塞咗,之後我連續按咗5次,的確有得到改善,冇再之前咁久唔久就摸到硬塊


大宅

積分: 1411


4#
發表於 17-4-18 23:52 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-4-16 09:11
我用過,當初只係為咗想增奶,去到佢會話我聽有邊啲位裡面塞咗,之後我連續按咗5次,的確有得到改善,冇再 ...

Thx,拖左咁耐今日終於上左去比佢按,按完鬆左好多,不過真係吾係按一次就通晒, 催乳師服務比我想像中好,吾似用蠻力死按(emoji)


大宅

積分: 1411


5#
發表於 17-4-18 23:56 |只看該作者
JpAurora 發表於 17-4-16 08:28
比人推係超痛而且不是一次得,可能要睇兩三次,我都係食通乳寳,食兩三日唔得就去健康院揾姑娘幫手。
...

有食卵磷脂,不過冇乜用,健康院有啲姑娘好既就會幫你按,咁岩我今次去睇有個吾係好識既剩係話叫bb啜多啲就通


複式洋房

積分: 429


6#
發表於 17-4-20 15:24 |只看該作者
如果淨係乳塞唔係乳腺炎,可以去藥房執劑王不留加通草煲魚飲,正常兩劑就通得番
我之前都係咁


大宅

積分: 1411


7#
發表於 17-4-20 15:51 |只看該作者
Jasminebao 發表於 17-4-20 15:24
如果淨係乳塞唔係乳腺炎,可以去藥房執劑王不留加通草煲魚飲,正常兩劑就通得番
我之前都係咁
...

已係果度買左4次service,用晒之後塞試下先,因為我覺得有啲貴,吾可以成日出去按,好燒錢(emoji)


複式洋房

積分: 429


8#
發表於 17-4-20 17:48 |只看該作者
nico_wai 發表於 17-4-20 15:51
已係果度買左4次service,用晒之後塞試下先,因為我覺得有啲貴,吾可以成日出去按,好燒錢(emoji)
...

試下呢個啦
十幾蚊劑咋
煲一煲全日飲
我上次塞到半邊硬晒飲兩劑就泵通番:mother:


大宅

積分: 2147


9#
發表於 17-4-20 18:58 |只看該作者
回覆 Jasminebao 的帖子

請問通草和王不留行的份量是多少?


民房

積分: 8


10#
發表於 17-4-20 22:59 |只看該作者
我有個日本朋友之前介紹我飲日本Amoma的Milk Through,好似而家香港有得賣,您可以check吓


禁止訪問

積分: 884


11#
發表於 17-4-21 11:27 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52654


12#
發表於 17-4-21 12:55 |只看該作者
本帖最後由 Chirley 於 17-4-21 12:58 編輯

有D離題, 希望樓主唔好插我,
不過岩先同一個都係泵緊人奶既同事傾,
之前佢都係塞左, 痛到行都成問題,
佢陪月幫佢推同埋教左小小知識俾佢,
但間中都係會有D塞塞地,
我之前都試過塞, 搞左幾日都係唔OK
最後俾阿仔埋身啜, 雖然好似強姦佢咁 (因佢唔多願埋身),
但啜左幾分鐘咋, 真係通返晒, 好過我做幾日野..
之後老公話如果下次真係辛苦到咁, 叫佢幫手啜...
其實同樣WORK, 埋身啜真係最好, 但前提係佢唔怕陣味...如果推乳師時間上未就到你又辛苦到咁, 可以試下


大宅

積分: 1411


13#
發表於 17-4-21 15:59 |只看該作者
Manmansiu 發表於 17-4-21 11:27
其實塞係點? 會好痛?

正常bb啜完成個胸係林晒,但塞左會摸到個胸有部分硬左一舊野,如果痛係塞到深層了,所以要係未痛之前通番,我有一達係痛嫁,健康院姑娘有按過,催乳師都按左兩次果達都未按得通,需要時間慢慢通番,bb啜你自己都要keep住按


禁止訪問

積分: 884


14#
發表於 17-4-21 21:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1411


15#
發表於 17-4-21 23:04 |只看該作者
Manmansiu 發表於 17-4-21 21:58
原來塞左要咁煩 。
我仲以為有粒粒就係塞添 仲同朋友講塞左都唔係好痛(emoji)(emoji)
但我b成日都啜唔清 ...

我自己有粒粒會一路比bb啜一路按,咁啲粒粒就會消左,如果吾係就會變一舊硬野


大宅

積分: 1411


16#
發表於 17-4-21 23:18 |只看該作者
Manmansiu 發表於 17-4-21 21:58
原來塞左要咁煩 。
我仲以為有粒粒就係塞添 仲同朋友講塞左都唔係好痛(emoji)(emoji)
但我b成日都啜唔清 ...

我之前原本都係補奶粉,驚bb吾夠飽,跟住健康院啲姑娘講以前啲人冇奶粉又冇奶泵埋又係咁喂人奶,點會吾夠飽,我聽完覺得好岩(emoji)(emoji)就由全泵轉埋身吾加奶粉,轉完自己keep住一個星期去健康院幫bb磅重,都重得幾好。埋身吾知量就會喂密啲,密密喂就有奶嫁啦


複式洋房

積分: 429


17#
發表於 17-4-22 01:52 |只看該作者
jovialcarol 發表於 17-4-20 18:58
回覆 Jasminebao 的帖子

請問通草和王不留行的份量是多少?

去藥材鋪執,同佢講通乳塞用
佢會識執比你嫁喇~~~


大宅

積分: 2167

MommyPanel勳章


18#
發表於 17-4-22 20:55 |只看該作者
我啱啱好辛苦先bump左1安士初乳,bump完之後都硬,可能都塞左陣間過幾個鐘再bump下


大宅

積分: 1411


19#
發表於 17-4-23 04:11 |只看該作者
小林太bb 發表於 17-4-22 20:55
我啱啱好辛苦先bump左1安士初乳,bump完之後都硬,可能都塞左陣間過幾個鐘再bump下
...

不如比bb埋身啜可能鬆到,我上次都係訓到半夜個胸好硬,就諗住泵出黎,點知泵左成10分鐘先得20ml,個胸仲好實,之後bb醒左我就試下埋身比佢啜,啜完即林晒


大宅

積分: 1411


20#
發表於 17-4-24 12:14 |只看該作者
Jasminebao 發表於 17-4-20 15:24
如果淨係乳塞唔係乳腺炎,可以去藥房執劑王不留加通草煲魚飲,正常兩劑就通得番
我之前都係咁
...

吾加魚,就咁通草加王不留行得嗎

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo