母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3793

畀面勳章


1#
發表於 17-4-25 22:13 |只看該作者
想問大家.....
而家有泵奶比細仔飲,嚟緊想帶大仔去旅行唔帶細仔,旅行期間泵出嚟啲奶可以點儲存帶返香港而又唔會變壞?
一般酒店應冇冰箱,唔知可以點儲?
還是放棄旅行嗰啲奶?唔要?(本身都唔多奶)
謝謝大家!


禁止訪問

積分: 16558


2#
發表於 17-4-25 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 416


3#
發表於 17-4-25 22:53 |只看該作者

回覆樓主:

細依家2個半月大,剛剛同大仔去完旅行,全程都泵奶,泵出黎大仔飲少少,其餘就攞黎浸浴,冇帶返香港,始終擺幾日同埋最後一日回程就算有雪種都長時間冇得雪,我覺得唔穩陣怕變壞


大宅

積分: 3793

畀面勳章


4#
發表於 17-4-26 13:18 |只看該作者
Laamlala 發表於 17-4-25 22:53
細依家2個半月大,剛剛同大仔去完旅行,全程都泵奶,泵出黎大仔飲少少,其餘就攞黎浸浴,冇帶返香港,始終 ...

浸浴咁勁(emoji)
我冇咁多,我係窮泵媽(emoji)(emoji)


大宅

積分: 3144


5#
發表於 17-4-26 16:56 |只看該作者
我個b4個幾月大,上個月去泰國,都照泵出黎。但因為房既雪櫃唔夠凍,雪唔到冰。所以我拎左去front desk叫佢地幫手雪。我自已亦都帶定冰袋、雪種去,回程既時候pack入行李箱。我自已本身產量都唔係多,如果倒左去,我都覺得好浪費用唔捨得。如果你唔怕麻煩,就試下帶番黎啦^^


大宅

積分: 3793

畀面勳章


6#
發表於 17-4-26 17:42 |只看該作者
koko221 發表於 17-4-26 16:56
我個b4個幾月大,上個月去泰國,都照泵出黎。但因為房既雪櫃唔夠凍,雪唔到冰。所以我拎左去front desk叫佢 ...

Front desk肯幫手?
回程嗰日咁長時間冇雪住怕唔怕?雖然有冰袋雪種


大宅

積分: 3144


7#
發表於 17-4-26 17:50 |只看該作者
so far......d奶又無變,起碼呀b飲完無唔舒服
你去幾多日?如果機程耐,你就帶2多個冰種啦。
**題外話$12店既冰種唔係last得太耐,買隻好d既冰種,可以keep得耐d**


大宅

積分: 3144


8#
發表於 17-4-26 17:52 |只看該作者
回覆 mandychan930 的帖子

因為我上次住T21,算係大酒店,所以肯幫手


大宅

積分: 3793

畀面勳章


9#
發表於 17-4-26 19:45 |只看該作者
koko221 發表於 17-4-26 17:50
so far......d奶又無變,起碼呀b飲完無唔舒服
你去幾多日?如果機程耐,你就帶2多個冰種啦。
**題外話$12店 ...

我去大阪,都係4個幾鐘啫!不過日本酒店咁細,驚佢地front desk都冇冰格!


大宅

積分: 1764


10#
發表於 17-4-26 22:33 |只看該作者
我去大阪間酒店有冰格,我帶左奶袋同片片整尿片冰袋,仲係12蚊店買左個發泡膠箱裝,不過我跟團一朝早check out夜機返,返到屋企d奶溶左,所以最後囉曬去沖涼~


大宅

積分: 3793

畀面勳章


11#
發表於 17-4-27 06:33 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-4-26 22:33
我去大阪間酒店有冰格,我帶左奶袋同片片整尿片冰袋,仲係12蚊店買左個發泡膠箱裝,不過我跟團一朝早check ...

尿片冰袋係咩?我地5點幾機,返到嚟8點機,唔知又得唔得呢!


大宅

積分: 2236


12#
發表於 17-4-27 12:09 |只看該作者
mandychan930 發表於 17-4-27 06:33
尿片冰袋係咩?我地5點幾機,返到嚟8點機,唔知又得唔得呢!

http://www.bkmilk.com.hk/mobile/content_page.php?p=183058&p=183058

尿片冰種製法!

幾個小時機無問題,我上次去回家後,d奶都很凍,冰種只溶少少!

點評

shion414    發表於 17-4-27 21:15


子爵府

積分: 10758

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 17-4-27 13:12 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-4-26 22:33
我去大阪間酒店有冰格,我帶左奶袋同片片整尿片冰袋,仲係12蚊店買左個發泡膠箱裝,不過我跟團一朝早check ...

請問邊間酒店?


大宅

積分: 1593


14#
發表於 17-4-27 14:38 |只看該作者
i tried 尿片冰袋 last time. It worked. I went to Vietnam for 5 days. I asked the frontdesk to put my milk in freezer. all my milk become ice before i leave the hotel. the morning i left vietnam, i pumped milk but threw away cos there is insufficient time to freeze it.

from the time my milk left freezer to the time i returned home in hk, it took more than 7 hours. all my milk was still ice.

i used two 尿片冰袋, two normal 冰袋 and wrapped them in two layers.


大宅

積分: 1764


15#
發表於 17-4-30 23:37 |只看該作者
ka_kelly55 發表於 17-4-27 13:12
請問邊間酒店?

本帖最後由 Anne_Hall 於 17-4-30 23:38 編輯

http://www.brightonhotels.co.jp/kitahama/

呢間啊

我囉去大堂櫃檯叫職員幫我雪


子爵府

積分: 10758

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 17-5-1 04:57 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-4-30 23:37
本帖最後由 Anne_Hall 於 17-4-30 23:38 編輯

http://www.brightonhotels.co.jp/kitahama/

Thank you'

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo