母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1720


1#
發表於 17-5-9 12:53 |只看該作者
我已經係窮媽媽,依家半人奶,pump 出黎的人奶用樽仔喂,bb 又唔食,屋企姐姐成鬼日話bb 唔like mami milk...
我真係有d down,試過即pump 即喂bb 都唔願食,係咁拎頭,好辛苦地隔左半個鐘先喂得晒,但一個鐘之後又肚餓,即pump的奶要暖嗎?
咁搞法,好想放棄...


複式洋房

積分: 116


2#
發表於 17-5-9 15:21 |只看該作者
fishfishyuyu123 發表於 17-5-9 12:53
我已經係窮媽媽,依家半人奶,pump 出黎的人奶用樽仔喂,bb 又唔食,屋企姐姐成鬼日話bb 唔like mami milk. ...

本帖最後由 Zitacoco 於 17-5-9 15:22 編輯

我Bb相反,習慣埋身
我返工後,不停頭令令,想在照顧者身上找乳頭

你Bb幾大了?你自己餵,係咪姐姐講嘅情況呢?


大宅

積分: 1720


3#
發表於 17-5-9 15:50 |只看該作者
Zitacoco 發表於 17-5-9 15:21
本帖最後由 Zitacoco 於 17-5-9 15:22 編輯

我Bb相反,習慣埋身

Bb 2個月啦,我試過自己喂or 俾人喂,bb 一時時會有咁的情況出現,有時肯食,但到姐姐手,好多時都唔肯食,我是否喂人奶個時自己黎好d?
Bb 埋身又食得好好,係用樽仔喂先有咁的情況...


複式洋房

積分: 116


4#
發表於 17-5-9 18:35 |只看該作者
fishfishyuyu123 發表於 17-5-9 15:50
Bb 2個月啦,我試過自己喂or 俾人喂,bb 一時時會有咁的情況出現,有時肯食,但到姐姐手,好多時都唔肯食 ...

咁不如人奶樽時,自己餵返啦,親子時間一下..

如果方便的話,埋身可能仲好,俾Bb感覺溫馨D, 福利來的


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo