母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 694


1#
發表於 17-5-6 18:55 |只看該作者
我用雙電泵,每次應該要泵幾耐呢?因為一開始頭5分鐘係奶出,但之後就有時無,有時就一滴一滴,我現在大概泵30分鐘,但兩邊加埋得40ml,bb有埋身食、有奶粉(每餐100ml),bb都有半個月大。


伯爵府

積分: 15108


2#
發表於 17-5-7 16:11 |只看該作者
貓糧 發表於 17-5-6 18:55
我用雙電泵,每次應該要泵幾耐呢?因為一開始頭5分鐘係奶出,但之後就有時無,有時就一滴一滴,我現在大概 ...

或者你可以試下所謂嘅 power pump,即係 pump 10分鐘,停三幾分鐘,再 pump,唔好連續 30 分鐘咁
另外一邊揼一邊按摩都有幫助


別墅

積分: 694


3#
發表於 17-5-7 18:12 |只看該作者
zaba 發表於 17-5-7 16:11
或者你可以試下所謂嘅 power pump,即係 pump 10分鐘,停三幾分鐘,再 pump,唔好連續 30 分鐘咁
另外一邊 ...

等我試下先,thanks


大宅

積分: 4343


4#
發表於 17-5-8 23:52 |只看該作者
貓糧 發表於 17-5-6 18:55
我用雙電泵,每次應該要泵幾耐呢?因為一開始頭5分鐘係奶出,但之後就有時無,有時就一滴一滴,我現在大概 ...

我試過 power pump, 太累了,試了幾天放棄。只會每次埋完身泵多十分鐘,初初個幾日食埋 more milk plus 谷一谷,易追啲,造奶快啲。


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo