母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


1#
發表於 16-12-8 18:37 |只看該作者
我公司係上市公司,原本我自己搵咗一間冇人用嘅經理房泵奶,但最近公司裝修,個房就來有人坐,我就問下HR會唔會安排到一個地方比我,得到嘅回覆係 “冇房”......其實而家有咁多母乳媽媽辛酸嘅新聞,又比人影又比人放上網,政府做過d乜幫母乳媽媽?淨係話人奶好,叫人餵,點解唔set一d條例要求公司幫助母乳媽媽....當然公司都有責任....呻完。


複式洋房

積分: 187


2#
發表於 16-12-8 19:12 |只看該作者
我大陸親戚佢地有180日產假外,仲有政府政策規定一年內有1個鐘外出餵奶時間,香港呢方面真係好差,好多公司都無支援仲覺得煩


大宅

積分: 1335


3#
發表於 16-12-8 19:36 |只看該作者
minimc 發表於 16-12-8 18:37
我公司係上市公司,原本我自己搵咗一間冇人用嘅經理房泵奶,但最近公司裝修,個房就來有人坐,我就問下HR會 ...

係呀,真係無乜支援,我公司又係冇地方比我泵奶,我宜家煩緊lunch time 去邊度泵


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


4#
發表於 16-12-8 19:59 |只看該作者
kobebabe 發表於 16-12-8 19:12
我大陸親戚佢地有180日產假外,仲有政府政策規定一年內有1個鐘外出餵奶時間,香港呢方面真係好差,好多公司 ...

呢方面進步過香港好多


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


5#
發表於 16-12-8 20:13 |只看該作者
Bk091011 發表於 16-12-8 19:36
係呀,真係無乜支援,我公司又係冇地方比我泵奶,我宜家煩緊lunch time 去邊度泵
...

出面d哺乳室都少,有的話都要排隊


複式洋房

積分: 187


6#
發表於 16-12-9 07:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kobebabe 於 16-12-9 07:53 編輯

商場育嬰室又少得一兩間,即使平日,好多時都要等,換片+泵奶/餵奶啲媽媽又唔願意同人share房,一等唔知等到幾時


禁止訪問

積分: 1023


7#
發表於 16-12-9 08:55 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


8#
發表於 16-12-9 09:12 |只看該作者
Yipip 發表於 16-12-9 08:55
我lunch攞餵奶巾坐係自己位用hand free 泵乍,香港產假又少,對餵人奶支援又少,仲要有啲人攰視咁,真係可 ...

我個位附近好多男人出出入入,唔方便,如果唔係我都唔介意係位泵


禁止訪問

積分: 194


9#
發表於 16-12-9 18:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


10#
發表於 16-12-9 18:36 |只看該作者
yyyumi 發表於 16-12-9 18:26
我都係系自己個位度泵咋 用塊巾遮一遮
用埋handfree(emoji) 都無人覺我原來泵緊
...



公爵府

積分: 29014


11#
發表於 16-12-10 08:03 |只看該作者
Bk091011 發表於 16-12-8 19:36
係呀,真係無乜支援,我公司又係冇地方比我泵奶,我宜家煩緊lunch time 去邊度泵
...

附近有無體育館?可以去用更衣室泵


複式洋房

積分: 482


12#
發表於 16-12-10 18:10 |只看該作者
我都係公司間士多房pump 炸....唉..但果度好大塵,初頭pump 完我會身痕,依家習慣左就好d⋯⋯

我係太古坊番工, 有問過果度有無育嬰室...個職員既答案係「我地呢度係商廈,無育嬰室架」....原來甲級商廈=無育嬰室(emoji)(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 16-12-11 05:18 |只看該作者
我下個月返工都諗緊可以去邊到泵奶,公司又係無房可以用


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


14#
發表於 16-12-11 10:40 |只看該作者
Allanvi 發表於 16-12-10 18:10
我都係公司間士多房pump 炸....唉..但果度好大塵,初頭pump 完我會身痕,依家習慣左就好d⋯⋯

我係太古坊 ...

我都諗諗過士多房,但d塵多到變黑色


禁止訪問

積分: 1023


15#
發表於 16-12-12 10:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


16#
發表於 16-12-12 12:43 |只看該作者
Yipip 發表於 16-12-12 10:45
我都係嫁,成間公司中心点,但我用巾加hand free 就照泵,有時出街食就係餐廳泵,唔理得咁多。
...

醒起公司近商場,行過去10分鐘,來回20分鐘,泵奶20分鐘,仲有20分鐘食飯,都算唔錯:mother:


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


17#
發表於 16-12-12 12:44 |只看該作者
Allanvi 發表於 16-12-10 18:10
我都係公司間士多房pump 炸....唉..但果度好大塵,初頭pump 完我會身痕,依家習慣左就好d⋯⋯

我係太古坊 ...

估唔到太古坊都冇...


大宅

積分: 1932


18#
發表於 16-12-12 18:43 |只看該作者

回覆樓主:

Lunch time喺商場泵的話,一放飯就要過去泵,如果食完飯先泵的話多數冇位


複式洋房

積分: 217


19#
發表於 16-12-13 17:22 |只看該作者
minimc 發表於 16-12-9 09:12
我個位附近好多男人出出入入,唔方便,如果唔係我都唔介意係位泵
我都係呀... 公司完全唔支持, 我阿姐仲講一係你唔好做囉....佢話之前個d媽媽同事都係係自己位泵


別墅

積分: 737

Xmas吸收勳章


20#
發表於 16-12-13 17:44 |只看該作者
Pooh0123 發表於 16-12-13 17:22
我都係呀... 公司完全唔支持, 我阿姐仲講一係你唔好做囉....佢話之前個d媽媽同事都係係自己位泵
...

咁衰架,自己阿姐都咁講 ,係咪未嫁得出定未生過bb呀?自己係女人都唔體諒下。
btw, 呢幾日lunch我去商場泵,下午就係公司廁所泵,但諗諗下我都覺得唔應該咁萎屈自己,真係好想問多次HR 係咪咁大間公司比個位我泵奶都唔得...不過佢答係的話我都吹佢唔脹

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo