母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1020


1#
發表於 17-5-13 23:53 |只看該作者
因身體問題,餵到二十個月要強行幫阿囡介奶(emoji)(emoji)。
對唔住呀,囡,以後唔可以飲你最愛嘅媽媽奶嘞!
我應該點幫佢介?
我自己要點收奶?


大宅

積分: 4343


2#
發表於 17-5-14 00:05 |只看該作者

回覆樓主:

已經好好了,bb 肯定已得到最好的。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo