立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4302
象牙宮
積分: 235763
原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表 我就係睇完你嘅post,所以跟你買。 其實都唔知買邊款好,款款都想試,你最近有邊款用過好用?
男爵府
積分: 8738
原帖由 無話可說 於 15-05-24 發表 我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再 ...
原帖由 dickl 於 15-05-24 發表 我都有濕疹想試下, 請問順豐國際轉運可以嗎?
積分: 1979
原帖由 藍莓 於 15-05-24 發表 跟這裡的JM淘了養老家的手工皂,噚日收貨,已試了洗臉皂和沖涼皂,洗臉皂我用純紅花茶油,其實這塊都幾貴, ...
子爵府
積分: 13973
原帖由 Fankary 於 15-05-25 發表 今日岩岩比左錢 我又睇到 要等佢成熟 係未要放1-2個月先用得?
積分: 3841
積分: 11241
無話可說 發表於 15-5-24 12:20 我同阿仔有濕疹,所以係用中藥皂,同埋牛奶皂沖涼,效果幾好,唔錯,今年年頭開始用,已經退晒濕疹,亦無再 ...
原帖由 pigpig25 於 15-05-25 發表 請問你買嗰隻中藥皂係邊隻?近排又發痕到咩咁
原帖由 my_bride 於 15-05-25 發表 我女兒都有濕疹,店主介紹我用月見油皂,他說比中藥皂更好。你有冇試過月見油皂? ...
無話可說 發表於 15-5-26 11:15 $9.9細細舊果隻,寫明中藥皂
原帖由 藍莓 於 15-05-26 發表 你買左咩皂呀? 我想買洗頭皂試。
原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表 我老公都有用呀!頭皮炎好左好多
原帖由 無話可說 於 15-05-26 發表 唔係架,佢會比一兩舊已經用得既你!你會見到日期幾時用得!
原帖由 藍莓 於 15-05-26 發表 你先生用邊隻皂呀?
原帖由 Fankary 於 15-05-26 發表 噤都好 我驚唔知等幾耐 thx
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy