懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8236


1#
發表於 04-9-23 18:48 |只看該作者

請問新都會廣場附近有無好既婦科e生呀?

如題


男爵府

積分: 8236


2#
發表於 04-9-24 16:04 |只看該作者

Re: 請問新都會廣場附近有無好既婦科e生呀?

UP


子爵府

積分: 11986


3#
發表於 04-9-24 16:27 |只看該作者

Re: 請問新都會廣場附近有無好既婦科e生呀?

lui_BB....妳咁問可能有好多人唔知邊到黎架,係咪即係葵芳呀? 我諗婦科都會有,不過好嘅就應該無啦,有都去晒kowloon區開診所啦!


男爵府

積分: 8236


4#
發表於 04-9-24 17:19 |只看該作者

Re: 請問新都會廣場附近有無好既婦科e生呀?

WongMing

其實我都唔想去o甘遠睇嫁, 不過老公係o個邊返工, 而我又想係生之前照多次, 所以未問下大家o個邊有無好e生law~

原來新都會係葵芳呀, 因為我住港島區, 所以唔熟 , tks


男爵府

積分: 9802


5#
發表於 04-9-24 17:27 |只看該作者

Re: 請問新都會廣場附近有無好既婦科e生呀?

葵涌廣場有個女醫生叫徐頌慈,照超聲波連葉酸及維他命,大約$450。


男爵府

積分: 6179


6#
發表於 04-9-25 23:48 |只看該作者

Re: 請問新都會廣場附近有無好既婦科e生呀?

Sami 寫道:
葵涌廣場有個女醫生叫徐頌慈,照超聲波連葉酸及維他命,大約$450。


都唔算平wor, 我去旺角睇都係照超聲波連葉酸及維他命, 只係要$400咋.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo