夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5549


1#
發表於 17-6-15 23:27 |只看該作者
兩個人,每個人分別都係搵萬零兩萬蚊,究竟可唔可以結婚生BB?唯一好彩嘅係我有層樓,因為還款時間長,每個月唔係供太多,如果唔係又多樣野煩(emoji)


大宅

積分: 3414


2#
發表於 17-6-15 23:40 |只看該作者
drumay 發表於 17-6-15 23:27
兩個人,每個人分別都係搵萬零兩萬蚊,究竟可唔可以結婚生BB?唯一好彩嘅係我有層樓,因為還款時間長,每個 ...

有層樓已經解決咗最大嘅問題了
兩個人搵四萬蚊
比上不足比下有餘


男爵府

積分: 5549


3#
發表於 17-6-15 23:50 |只看該作者
kelkel98 發表於 17-6-15 23:40
有層樓已經解決咗最大嘅問題了
兩個人搵四萬蚊
比上不足比下有餘

但係真係唔可以生BB(emoji)


男爵府

積分: 6263


4#
發表於 17-6-16 00:00 |只看該作者
drumay 發表於 17-6-15 23:50
但係真係唔可以生BB(emoji)

睇你咩要求啦,我朋友揾兩萬,生了一個,讀k2,住公屋,請工人,月月清。(佢老公有工作,自己顧自己,無俾家用,原因養前妻子女+還債+洗用)


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 17-6-16 00:13 |只看該作者
解決到住屋問題, 其他既相對都係小問題
如要生bb, 因為你同老公都要返工, 你要睇下4大長老幫唔幫到手湊b, 定係要請工人/本地姨姨
同埋你可能要預左以後未必可以經常去旅行/高消費既地方吃喝玩樂
當然, 如果有機會可以轉份人工高d既工作就更理想


大宅

積分: 3414


6#
發表於 17-6-16 00:31 |只看該作者
drumay 發表於 17-6-15 23:50
但係真係唔可以生BB(emoji)

咁的確都要計吓
每個月要俾幾多家用父母
生咗之後媽咪肯唔肯幫手定要請工人
雖然話香港嘅小朋友好多幾個月就要番playground
但我身邊都有好多係自己搵教材去教唔駛用咁多錢
生小朋友係要犧牲一吓自己嘅玩樂同時間架喇,諗下諗下,當你搵得多啲人工想生嗰時就變咗高齡了。。。

我覺得最重要考慮嘅,係兩個人都要好喜歡小朋友,咁你所有嘢都會覺得值得


男爵府

積分: 5549


7#
發表於 17-6-16 07:48 |只看該作者
kelkel98 發表於 17-6-16 00:31
咁的確都要計吓
每個月要俾幾多家用父母
生咗之後媽咪肯唔肯幫手定要請工人

俾你講下,不過更加真係唔使生(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 5549


8#
發表於 17-6-16 07:48 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-6-16 00:13
解決到住屋問題, 其他既相對都係小問題
如要生bb, 因為你同老公都要返工, 你要睇下4大長老幫唔幫到手湊b, ...

我而家呢份係絕世好工,我又唔捨得走


水晶宮

積分: 60641


9#
發表於 17-6-16 08:39 |只看該作者
其實你已有答案, 當你想生, 什麼問題都不是問題, 當你無強烈動機去生, 什麼問題都是大問題

最重要唔好變左高齡先突然好想生


男爵府

積分: 6304


10#
發表於 17-6-16 08:44 |只看該作者

回覆:經濟狀況

婚可以結,未吾生仔多餘?香港地解決左住既問題就可以,有仔趁嫩生明白嗎?


伯爵府

積分: 16331


11#
發表於 17-6-16 08:47 |只看該作者
回覆 kelkel98 的帖子

你真係講得好啱,最緊要係两公婆都好好好好鍾意小朋友,有肯承擔任何責任嘅決心至好生.
其實小朋友得得意意只係得2-3年,
之後就係讀書呀教法呀等等一大堆問題,
唔好輕視呢d壓力呢!
(純個人感受)




男爵府

積分: 5549


12#
發表於 17-6-16 09:36 |只看該作者
回覆 1314625 的帖子

明白!其實我地兩個都好鍾意小朋友,但係香港地養個小朋友真係唔容易


瑪瑙宮

積分: 139689


13#
發表於 17-6-16 09:50 |只看該作者
供樓/養小朋友/兩夫婦/長老/各樣開支/儲蓄, 4 萬都要好慳.


男爵府

積分: 5549


14#
發表於 17-6-16 09:59 |只看該作者
係呀,我而家自己養自己都好大開支


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


15#
發表於 17-6-16 12:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19137


16#
發表於 17-6-16 12:44 |只看該作者
drumay 發表於 17-6-15 23:27
兩個人,每個人分別都係搵萬零兩萬蚊,究竟可唔可以結婚生BB?唯一好彩嘅係我有層樓,因為還款時間長,每個 ...

有層樓都好喇,呢滴都係睇你個人想唔想要bb


伯爵府

積分: 17972

DHA勳章


17#
發表於 17-6-16 13:38 |只看該作者
本帖最後由 artai430 於 17-6-16 13:39 編輯
drumay 發表於 17-6-15 23:27
兩個人,每個人分別都係搵萬零兩萬蚊,究竟可唔可以結婚生BB?唯一好彩嘅係我有層樓,因為還款時間長,每個 ...

BB最主要支出.


衣-平價花園街幾十蚊件. / 名牌貴價$3xx (除左初生換得快. 半歲起買大少少, 可以著到2歲, 都係有限錢)
食-奶粉($300*4罐=$1200/month)
住-??
用品:BB車/ 床/ 奶樽雜項,一次性支出5K-10K
比人照顧-有4大老長就最好.心意價.無就請姐姐. 平均$6xxx



若平養. 只計衣食BB都係洗$2xxx左右. 平時慳D洗. 問題應該不大.
過來人. 早生著數. 趁長老重有體力幫下手照顧.


子爵府

積分: 10342


18#
發表於 17-6-16 14:56 |只看該作者

回覆樓主

BB洗費其實唔多,有無相熟親友送d衫仔、車仔、床仔等物資?奶粉尿片有限錢,你有地方住,已經解決好大問題,有無多間房請工人?有無長老可以幫手湊、睇bb?
當然最重要係兩公婆有共識,加油


男爵府

積分: 5408


19#
發表於 17-6-16 17:14 |只看該作者
drumay 發表於 17-6-15 23:27
兩個人,每個人分別都係搵萬零兩萬蚊,究竟可唔可以結婚生BB?唯一好彩嘅係我有層樓,因為還款時間長,每個 ...

主要睇你地想唔想生同點養喈,可以按自己經濟能力來養


用戶要求終止服務

積分: 7055


20#
發表於 17-6-16 18:16 |只看該作者

回覆樓主

計劃生bb最緊要係邊個湊

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo