夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


別墅

積分: 698


1#
發表於 17-6-3 11:53 |只看該作者
本帖最後由 CTC2010 於 18-5-11 20:05 編輯

Del


男爵府

積分: 9660


2#
發表於 17-6-3 11:56 |只看該作者
你知道一年都冇解決件事?


公爵府

積分: 25047


3#
發表於 17-6-3 11:58 |只看該作者

回覆樓主:

可以叫佢即走
8-)


別墅

積分: 698


4#
發表於 17-6-3 12:08 |只看該作者
fairyfloss 發表於 17-6-3 11:56
你知道一年都冇解決件事?

佢都冇認,我試過出走了二天。
上年間唔中想起便喊,有一晚佢發脾氣話佢走,當時我未有心理準備,所以好驚。我便冇在他面前喊。努力在全為愛文章中了解他,及提升自己更可愛。


珍珠宮

積分: 47707


5#
發表於 17-6-3 12:23 |只看該作者
你都強,能忍受1年,
係時候醒覺,是否繼續忍一世,
我相信你有呢步,表示,佢已踩到你底,
你呢個男人,俾左一年機會,佢都唔回頭是岸,以為你唔出聲,就無問題,
想享齊人天福,似乎佢諗多左,

你呢步正確,
請佢離開取代自己離開.要走的人是他,


男爵府

積分: 5965


6#
發表於 17-6-3 12:40 |只看該作者
其實你都係等你心理OK既時候
先叫佢離開
睇黎你依家都OK
比我 我會依家同佢講


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


7#
發表於 17-6-3 12:54 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 11:53
我地结婚已十年了,一直也很和諧,我出來做野,經濟獨立,自問、其他人丶他也話我是個好老婆,和99關係還 ...

你準備好了不如而家做。


大宅

積分: 3271


8#
發表於 17-6-3 13:02 |只看該作者
一年機會乜都夠了。
我只擔心你話佢早排工作多,係咪只係去咗小三度⋯⋯
走吧!安排好了便叫佢走啦!
呢個地步唸自己唔使唸佢啦!佢d説話根本未必真


水晶宮

積分: 58591


9#
發表於 17-6-3 13:03 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 11:53
我地结婚已十年了,一直也很和諧,我出來做野,經濟獨立,自問、其他人丶他也話我是個好老婆,和99關係還 ...
" ...... 讓他自己想清楚還想要這個家嗎?"

JM,他現在仍留在這個家,不就是已經很清楚答案了嗎?

當然,小三可能仍存在,他亦可能小三也想要 (註:男人有小三 ≠ 不想要這個家,只是元配都一廂情願認為 "男人有小三 = 不想要這個家" );然而,我認為,更要問的是~ 你自己還想要這個家嗎?

你還想要這個家嗎?
你自己在猶豫吧,是嗎?

JM,"還想要這個家嗎?" 是你要面對的問題,不要把它推給你c6。






水晶宮

積分: 58591


10#
發表於 17-6-3 13:12 |只看該作者
回覆 CTC2010 的帖子

還有 ...... 他在抗拒你,令你感到痛苦,你難以承受這份他對你的冷淡,所以你想叫他走,是嗎?


別墅

積分: 698


11#
發表於 17-6-3 13:43 |只看該作者
全為愛 發表於 17-6-3 13:03
" ...... 讓他自己想清楚還想要這個家嗎?"

JM,他現在仍留在這個家,不就是已經很清楚答案了嗎?

很高興你回覆我,我睇了你的文章後才令自己能企番起身。之前我是想要他回頭,但讀完你的文章,每日也讀,做筆記去提醒自己,所以我突然有這念頭是因為我抄了你其中一句,並且背了必要時用"親愛的,我想你知道我愛你,可是我絕對不接納婚姻裡有第三者,所以請你離開這個家,想清楚婚姻及外遇兩者之中你最想要那一樣,如果你到時仍想要這段婚姻,歡迎你回來,可是我不保證到時我仍會在這裡等你"
當然我亦會想,我這樣提出,他不會再返來。因上次我發現了他一些小三的事,一時接受不了,他不在家,便即刻出走,因不懂得處理,之後他有話走的是他,不過我未家時,他亦有話唔會離開這個家。到現時我亦沒有對他講我發現了什麼。

本來我是唔捨得大家建立的所有野,最重要擔心小朋友沒有爸爸下成長。


別墅

積分: 698


12#
發表於 17-6-3 14:34 |只看該作者
全為愛 發表於 17-6-3 13:12
回覆 CTC2010 的帖子

還有 ...... 他在抗拒你,令你感到痛苦,你難以承受這份他對你的冷淡,所以你想叫他 ...

其實不是因他冷淡令我痛苦而叫他離開,只係想他認真想下我和他的關係。我也明白同小三熱戀中,當然是對我是冷淡。
有幾晚待他熟睡了才可拖到他的手,之後有同他講,當然沒有反應
我亦想過這樣的關係便一直到老,我忍耐的可以很強的。有一晚我在讀愛自己的文章,之後便忍不住喊了,因發覺原因我實在太不自己,所以他不珍惜我,太安全了。我想再用多幾個去改變,去學習愛自己,先再決定,亦唔急於這刻決定,而且他近日工作很煩了,不想再加他煩惱。

全為愛,可否給我意見?
唉,所以我想認真想清楚


別墅

積分: 698


13#
發表於 17-6-3 14:47 |只看該作者
BIGPAT 發表於 17-6-3 12:23
你都強,能忍受1年,
係時候醒覺,是否繼續忍一世,
我相信你有呢步,表示,佢已踩到你底,

其實又未去到底缐,我見好多JM的経歷還更差。
他亦比我發現時早了返家,因他們見面時間短了,因現時他返家還要工作。
每晚也返家瞓,不過會扮返工和扮OT。


翡翠宮

積分: 79226


14#
發表於 17-6-3 14:58 |只看該作者

回覆樓主:

恭送佢出門口
換鎖


水晶宮

積分: 57088

開心吸收勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 17-6-3 15:02 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 14:47
其實又未去到底缐,我見好多JM的経歷還更差。
他亦比我發現時早了返家,因他們見面時間短了,因現時他返家 ...

本帖最後由 momoakira 於 17-6-3 15:03 編輯

男人會不斷試你既底線去到邊
佢唔會表態揀邊個
等頂唔順果個自己走

冇理由搵d更慘既case同自己比較
甘點解唔搵好既case泥比較

跟本有小三成件事就係錯既
佢唔會珍惜你比佢既機會

我眼見有uncle兩頭住家
一至四就係正室小朋友到過
五六日就去小三到 小三到好彩冇細路

維持左十幾廿年
如冇意外都會甘樣生活落去


子爵府

積分: 11389


16#
發表於 17-6-3 15:26 |只看該作者
佩服你咁忍得。


瑪瑙宮

積分: 139661


17#
發表於 17-6-3 16:53 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 14:47
其實又未去到底缐,我見好多JM的経歷還更差。
他亦比我發現時早了返家,因他們見面時間短了,因現時他返家 ...

你忍到維持現狀个男人有乜所謂, 佢無痛苦出面又有人服侍.

我有親戚个老公有小三, 个男人 60+ , 晚晚番屋企交人架, 个大婆都做到無要求, 識番屋企就得架勒, 咪直到永遠.


男爵府

積分: 9847


18#
發表於 17-6-3 17:20 |只看該作者
CTC2010 發表於 17-6-3 11:53
我地结婚已十年了,一直也很和諧,我出來做野,經濟獨立,自問、其他人丶他也話我是個好老婆,和99關係還 ...
我覺得呢家可以同佢講,你想佢幾個月後走,但唔想佢呢一刻走,因為你未ready, 希望佢配合下,有小朋友你都想佢繼續同佢同小朋友都保持良好關係


翡翠宮

積分: 79226


19#
發表於 17-6-3 17:26 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-3 16:53
你忍到維持現狀个男人有乜所謂, 佢無痛苦出面又有人服侍.

我有親戚个老公有小三, 个男人 60+ , 晚晚番 ...

阿門


珍珠宮

積分: 32775


20#
發表於 17-6-3 17:38 |只看該作者
既然都忍咗咁耐,咁掙在等到自己完全唔需要佢嗰時叫佢走啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo