母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 129


1#
發表於 17-5-26 18:40 |只看該作者
因為BB乳頭混淆,無辦法埋身,一直都係泵出黎俾BB飲。之前用熱水坐奶,怕麻煩,就買左avent部坐奶機(380蚊,無恆溫功能)。睇說明書,話150ml坐3.5分鐘就夠,但坐完都係凍冰冰,驚BB食左唔舒服,於是坐耐D,坐8分鐘到手感常溫。成日都仍住水溫不斷加熱溫度太高,最近買左個溫度計,一擺落去,崩潰左,接近70度……即系話,之前四個月的人奶的抗體全部都俾部機破壞曬……好傷心,究竟應該點?係咪應該丟左部機再買過
000001_1488506499.JPEG


大宅

積分: 2437


2#
發表於 17-5-27 08:48 |只看該作者
回覆 Kdingding 的帖子

樓主,我仲慘,我買左Avent 恆溫個部暖奶器,但係經常都出現d水唔熱既情況....我唔知佢點恆溫,但d水有時只係室溫根本熱唔到枝奶!
我都想知有咩好暖奶器,寧願買個部!


大宅

積分: 2393


3#
發表於 17-5-27 19:06 |只看該作者
我都唔知原來唔得(emoji)(emoji)我奶奶係咁話要熱d


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 17-5-28 17:57 |只看該作者
d 奶唔係70度, 應該問題唔大?

我都係用較熱既水坐奶, 總之d 奶最後係微暖就餵. 仔女而家都大, 好健康.


大宅

積分: 1932


5#
發表於 17-5-28 19:51 |只看該作者

回覆樓主:

熱水坐熱冇問題呀,唔係熱到煲奶咁就唔怕


水晶宮

積分: 52654


6#
發表於 17-5-29 15:48 |只看該作者
我大、細仔都係用AVENT奶樽, 我D奶杯都係用佢,
但座奶機個人就覺得佢唔多好用, 用左無耐就轉左用Tommee Tippee,
覺得好好多...一直用由大仔用到而家細仔用


大宅

積分: 1248


7#
發表於 17-5-29 16:42 |只看該作者
Kdingding 發表於 17-5-26 18:40
因為BB乳頭混淆,無辦法埋身,一直都係泵出黎俾BB飲。之前用熱水坐奶,怕麻煩,就買左avent部坐奶機(380蚊 ...

如果手感常溫,不會接近70度吧?70度應該已經好燙手


子爵府

積分: 11357


8#
發表於 17-5-29 17:50 |只看該作者
坐奶嘅水70度無問題,係母乳溫度唔可以高過60度。


大宅

積分: 2393


9#
發表於 17-5-30 19:38 |只看該作者
我又用溫度計試過,如果淨係加熱水係會升到七十度,但一擺支凍奶(二至四度)落去,水立即跌到得五十幾度,暖十分鐘上返六十度,岩岩好

點評

Chirley    發表於 17-5-31 17:55

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo