夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 758


1#
發表於 17-5-29 21:36 |只看該作者
做人都唔知為乜?
我湊仔湊到攰唔想出聲,係我錯!
老公返工辛苦放工一見面無理取鬧,又係我錯!


男爵府

積分: 6156


2#
發表於 17-5-29 22:18 |只看該作者
當時運高聽唔到見唔到
改善關係都唔係一時三刻做到
加油


複式洋房

積分: 131


3#
發表於 17-5-29 23:12 |只看該作者
superbabykids 發表於 17-5-29 21:36
做人都唔知為乜?
我湊仔湊到攰唔想出聲,係我錯!
老公返工辛苦放工一見面無理取鬧,又係我錯!

可以問下你,你對老公如何?小鳥依人?定冇水洗臉咁先?

先唔好理老公點樣,認清自己有冇野可以做先!

男人大多數都係心軟,試下諗下自己先,呢個方向好小錯!


別墅

積分: 758


4#
發表於 17-5-29 23:53 |只看該作者
BKNC 發表於 17-5-29 23:12
可以問下你,你對老公如何?小鳥依人?定冇水洗臉咁先?

先唔好理老公點樣,認清自己有冇野可以做先!

我明你講咩!
但我已經被佢話到無晒信心,笑唔出!



複式洋房

積分: 131


5#
發表於 17-5-30 00:12 |只看該作者
superbabykids 發表於 17-5-29 23:53
我明你講咩!
但我已經被佢話到無晒信心,笑唔出!

但如果仲想救的話,冇信心都要試下。
同埋有啲野,其實係本能,邊要信心丫!我死唔信你地開始一齊時都係日日冇水洗臉咁,是嗎?

揾日見佢心情好,嗲下佢試下水温先,但記住行動嗰日忍咩忍咗先,如果情況許可,就嗲住咁話佢蝦你,試下踏出咗第一步先啦。 如果身材有小小走樣,就做下運動,減肥同時心情都會好啲。

雖然唔知幫唔幫到你,但記住,你永遠不能改變人,只能改變自己去感染人。加油啊!


禁止訪問

積分: 233


6#
發表於 17-5-30 10:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9270


7#
發表於 17-5-30 21:12 |只看該作者
Dorothyc 發表於 17-5-30 10:05
大家越炆,睇到的都是大家的缺點,情緒、關係就更差了!啲情緒無從疏理,有時不自覺地只好怪埋自己!

不 ...

如果單方面搵社工傾下,又有無作用呢? 我喺度諗啫


別墅

積分: 752


8#
發表於 17-5-30 22:01 |只看該作者

回覆樓主:

我諗你都係湊仔壓力大je,試下抽離一陣去跑下步,行下街,做facial或去下圖書館,約下朋友食tea,飲下茶,或者浸下浴都好,relax下。個人心情靚d,諗野都positive d!


男爵府

積分: 7295


9#
發表於 17-5-30 22:11 |只看該作者


禁止訪問

積分: 233


10#
發表於 17-5-31 10:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8658


11#
發表於 17-5-31 14:05 |只看該作者
咁要彼此相互理解嘅,或者可以互換角色黎諗下,大家都喺想彼此開開心心咁喈。


伯爵府

積分: 19137


12#
發表於 17-6-2 22:53 |只看該作者
superbabykids 發表於 17-5-29 21:36
做人都唔知為乜?
我湊仔湊到攰唔想出聲,係我錯!
老公返工辛苦放工一見面無理取鬧,又係我錯!

當佢唱歌,聽完就算


複式洋房

積分: 447


13#
發表於 17-6-3 00:47 |只看該作者
super#### 發表於 17-5-29 21:36
做人都唔知為乜?
我湊仔湊到攰唔想出聲,係我錯!
老公返工辛苦放工一見面無理取鬧,又係我錯!
冇話邊個錯,大家就就啦


大宅

積分: 4581


14#
發表於 17-6-3 10:30 |只看該作者

回覆樓主:

我c6永遠都覺得自己搵到錢返嚟就係大曬, 返到屋企好像成個大爺咁, 係咁鬧 係咁嘈…… 仲要覺得自己啱曬無理取鬧, 唔好理佢,等佢等報應啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo