夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5454


1#
發表於 17-4-16 02:32 |只看該作者
有無人另一半係巨蟹座?而你地自己又係咩星座呢?
可以分享下同巨蟹相處既心得嗎?可以點應付巨蟹啲屎忽鬼性格?真係耍到人陀陀擰

點評

fattypooh    發表於 17-4-19 01:26


子爵府

積分: 10708


2#
發表於 17-4-16 07:20 |只看該作者
我另一半嘅另一半係巨蟹


大宅

積分: 2527


3#
發表於 17-4-16 09:16 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 02:32
有無人另一半係巨蟹座?而你地自己又係咩星座呢?
可以分享下同巨蟹相處既心得嗎?可以點應付巨蟹啲屎忽鬼 ...

我同老公都係巨蟹,互相遷就,好夾,相處融洽。你隻巨蟹有咩問題?


大宅

積分: 2527


4#
發表於 17-4-16 09:17 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-16 07:20
我另一半嘅另一半係巨蟹

另一半既另一半?小三?


男爵府

積分: 8879


5#
發表於 17-4-16 09:53 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 17-4-16 09:17
另一半既另一半?小三?

即係自己係蟹


男爵府

積分: 8879


6#
發表於 17-4-16 09:55 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 02:32
有無人另一半係巨蟹座?而你地自己又係咩星座呢?
可以分享下同巨蟹相處既心得嗎?可以點應付巨蟹啲屎忽鬼 ...

本帖最後由 shannon_fky4186 於 17-4-16 09:56 編輯

老公係蟹佬,我係白羊女。


你老公有咩屎忽性格先?我隔離隻蟹已經投降


子爵府

積分: 10708


7#
發表於 17-4-16 09:59 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 17-4-16 09:17
另一半既另一半?小三?

我另一半嘅另一半姐我

點屎忽鬼


大宅

積分: 2527


8#
發表於 17-4-16 10:12 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-16 09:59
我另一半嘅另一半姐我

點屎忽鬼

俾你嚇親


子爵府

積分: 10708


9#
發表於 17-4-16 10:32 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 17-4-16 10:12
俾你嚇親

應該唔用佢嘅另一半去形容


大宅

積分: 3943


10#
發表於 17-4-16 12:50 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 02:32
有無人另一半係巨蟹座?而你地自己又係咩星座呢?
可以分享下同巨蟹相處既心得嗎?可以點應付巨蟹啲屎忽鬼 ...

理解5到咩叫屎忽鬼性格


男爵府

積分: 5454


11#
發表於 17-4-16 12:57 |只看該作者
MsAudreyK 發表於 17-4-16 09:16
我同老公都係巨蟹,互相遷就,好夾,相處融洽。你隻巨蟹有咩問題?

固執,超固執,明知自己性格問題但死都唔改。一時一樣,下唔定主意,唔理人感受,好似訓導主任,要人聽晒佢講,成日迫到我發癲


男爵府

積分: 5454


12#
發表於 17-4-16 12:59 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-4-16 09:55
本帖最後由 shannon_fky4186 於 17-4-16 09:56 編輯

老公係蟹佬,我係白羊女。

你點令佢投降架?
佢好似成日都唔知自己想點咁,又固執,又矛盾


男爵府

積分: 5454


13#
發表於 17-4-16 13:03 |只看該作者
smilesmilefan 發表於 17-4-16 12:50
理解5到咩叫屎忽鬼性格

屎忽鬼即係一時一樣,又固執又矛盾。

佢試過好多次有啲野要我改,逼到我發癲,到我改咗啦,下一次鬧交我話佢逼我改嘅時候,佢就會話你唔想改咪唔好改囉,冇所謂架。但係明明佢之前逼我改逼到我痴線。
呢個只係其中一個例子,仲有好多好多的


男爵府

積分: 5454


14#
發表於 17-4-16 13:03 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-16 09:59
我另一半嘅另一半姐我

點屎忽鬼

請睇13樓,我真係比佢玩殘


子爵府

積分: 10708


15#
發表於 17-4-16 13:10 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:03
屎忽鬼即係一時一樣,又固執又矛盾。

佢試過好多次有啲野要我改,逼到我發癲,到我改咗啦,下一次鬧交我 ...

改乜嘢?
生活上嘅?


男爵府

積分: 5454


16#
發表於 17-4-16 13:14 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-16 13:10
改乜嘢?
生活上嘅?

我嘅性格,我嘅行為,我既處事方法。。
佢成日話為我好,但係我諗愛一個人,唔係應該接受佢嘅全部咩


瑪瑙宮

積分: 139661


17#
發表於 17-4-16 13:19 |只看該作者
我家姐係巨蟹, 我覺得佢有要求, 又多變, 又似小朋友, 又怕悶, 佢男朋友要就佢, 應該細過佢的男人唔啱佢, 佢工作上係女強人.


子爵府

積分: 10708


18#
發表於 17-4-16 13:20 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:14
我嘅性格,我嘅行為,我既處事方法。。
佢成日話為我好,但係我諗愛一個人,唔係應該接受佢嘅全部咩
...

你另一半係咩星座 男定女


翡翠宮

積分: 79226


19#
發表於 17-4-16 13:24 |只看該作者

回覆樓主:

我隻蟹好就我,homebody, 鍾意一樣野就全力 focus落去,千載不變。
不過,
好Q悶


男爵府

積分: 5454


20#
發表於 17-4-16 13:25 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-16 13:20
你另一半係咩星座 男定女

我係雙子,我係女。
我男朋友就係巨蟹

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo