自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2837

減齡達人勳章 MommyPanel勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 17-6-6 12:23 |只看該作者
已經有一星期,好似變得好硬,唔知係咪沙灘啲沙同水同耳屎溝埋,應該點處理呢?謝謝


大宅

積分: 3195

育兒性格勳章


2#
發表於 17-6-6 12:58 |只看該作者
yungloveho 發表於 17-6-6 12:23
已經有一星期,好似變得好硬,唔知係咪沙灘啲沙同水同耳屎溝埋,應該點處理呢?謝謝
...

睇醫生,等姑娘整最安全

點評

wcpcelia    發表於 17-6-6 14:32


大宅

積分: 1073


3#
發表於 17-6-6 13:08 |只看該作者
荃灣丁家衛醫生可以用儀器吸走耳衊物


翡翠宮

積分: 96830

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 17-6-6 14:02 |只看該作者
唔好自己"了"發炎就麻煩
我仔試過
去藥房買洗耳水或滴耳油或睇醫生


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 17-6-6 14:08 |只看該作者
睇醫生係最安全正確做法,特別係咁細小朋友,自己處理唔好,弄巧成拙,發炎or塞入左,你仲煩呀! 呢d錢無得慳啦!


大宅

積分: 2079


6#
發表於 17-6-6 14:27 |只看該作者
cherylwt 發表於 17-6-6 13:08
荃灣丁家衛醫生可以用儀器吸走耳衊物

請問大約要幾錢。


公爵府

積分: 28457


7#
發表於 17-6-6 14:57 |只看該作者
See doctor


大宅

積分: 3628


8#
發表於 17-6-7 01:01 |只看該作者
cherylwt 發表於 17-6-6 13:08
荃灣丁家衛醫生可以用儀器吸走耳衊物

請問幾錢呢?


大宅

積分: 1883


9#
發表於 17-6-7 01:11 |只看該作者

回覆樓主:

用耳油, 我果時醫生開左枝耳油俾我, 每日滴滿意只耳仔, 等1/2分鐘再用棉棒吸返啲油, 慢慢等舊屎溶! 當然, 小朋友會有啲唔舒服, 我會揀佢瞓著先搞


別墅

積分: 733


10#
發表於 17-6-7 02:47 |只看該作者
yungloveho 發表於 17-6-6 12:23
已經有一星期,好似變得好硬,唔知係咪沙灘啲沙同水同耳屎溝埋,應該點處理呢?謝謝
...

我係萬O買耳油,幾好用,阿仔溶到好多耳屎出黎,唔記得初生定6個月都可以用


大宅

積分: 2184

Poo得好勳章 瞓得好勳章


11#
發表於 17-6-7 06:26 |只看該作者
回覆 KuKu001 的帖子

請問什麼牌子?


子爵府

積分: 14354

2023年兔年勳章 熱血金章 親子探索遊 醒目開學勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 親子王國15週年勳章


12#
發表於 17-6-7 07:27 |只看該作者

回覆樓主:

幼稚園生,醫生教我用檻欖油


珍珠宮

積分: 30059

親子王國15週年勳章


13#
發表於 17-6-7 08:07 |只看該作者

回覆樓主:

睇普通醫生可以嗎?不用專科?


公爵府

積分: 28802

2024年龍年勳章 畀面勳章


14#
發表於 17-6-7 08:16 |只看該作者
KuKu001 發表於 17-6-7 02:47
我係萬O買耳油,幾好用,阿仔溶到好多耳屎出黎,唔記得初生定6個月都可以用
...

請問咩牌子?


別墅

積分: 733


15#
發表於 17-6-7 08:23 |只看該作者
ching6093 發表於 17-6-7 06:26
回覆 KuKu001 的帖子

請問什麼牌子?

呢款,果時我問過萬0藥劑師既意見。另外有款係噴劑,但我怕小朋友會驚,所以最後揀耳油
myimage.jpg


大宅

積分: 4201


16#
發表於 17-6-8 21:55 |只看該作者
cherylwt 發表於 17-6-6 13:08
荃灣丁家衛醫生可以用儀器吸走耳衊物

個人感覺佢超級衰及hea,我仔叫耳仔痛又話塞塞地聽唔清楚,睇完普通科滴耳油都唔得,我用電筒真的見到有大耳屎,去睇佢望咗3秒都無話無野,千萬唔好搞,我話我明盡量唔搞,但已維持三個月叫唔舒服可否吸耳,佢堅持唔洗,我話佢鼻敏感好嚴重,晚上有時打噴嚏到瞓唔到,可否望望是否鼻腔窄定咩…又係3秒話無事,結果開咗支退燒藥同傷風藥俾我叫我走,我都未攞藥同俾錢,即落半閘,原來趕收工,超嬲!


大宅

積分: 4201


17#
發表於 17-6-8 21:58 |只看該作者
yungloveho 發表於 17-6-6 12:23
已經有一星期,好似變得好硬,唔知係咪沙灘啲沙同水同耳屎溝埋,應該點處理呢?謝謝
...

我係荃灣南豐睇耳鼻口,用針筒同水沖咗一大舊出嚟,仔話舒服晒,但好貴,成1600蚊


珍珠宮

積分: 34142


18#
發表於 17-6-8 22:54 |只看該作者

回覆樓主:

滴耳油,我仔乾耳,醫生都係比耳油我,叫我經常幫佢滴,久不久就有好大舊耳屎洗返出來


伯爵府

積分: 17014

MommyPanel勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 陪月勳章


19#
發表於 17-6-8 23:00 |只看該作者

回覆樓主:

其實医生話小朋友耳屎吾使理佢,耳屎係銀住大人對眼,吾使銀住小朋友,不過佢最後比枝耳油我,但佢話耳油係檻欖油,用檻欖油就得

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo