母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 957


1#
發表於 17-6-6 22:13 |只看該作者
產後第四日,有一邊乳房擠出來既奶有啲銹色/好淡好淡既橙色。有冇人試過咁?好擔心有乜事。


伯爵府

積分: 17545


2#
發表於 17-6-12 13:26 |只看該作者
會唔會乳頭損左所以有d血落左去d奶度?


別墅

積分: 957


3#
發表於 17-6-13 17:40 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 17-6-12 13:26
會唔會乳頭損左所以有d血落左去d奶度?

乳頭冇損,最後返去醫院問姑娘,佢話懷孕時乳管發育可能出爆過少少血,啲奶出嚟時會沖咗出嚟。呢兩日已經出返正常顏色喇


別墅

積分: 736


4#
發表於 17-6-13 22:23 |只看該作者
sointoyou 發表於 17-6-6 22:13
產後第四日,有一邊乳房擠出來既奶有啲銹色/好淡好淡既橙色。有冇人試過咁?好擔心有乜事。
...

我開頭都係!只係因為微絲血管爆左。之後就會無,一個星期左右吧。勤一點用正確姿勢揸奶,同埋身就會變番正常!我一星期後已經奶白了。


別墅

積分: 987


5#
發表於 17-6-13 23:21 |只看該作者

回覆樓主:

初初泵頭幾日有微絲血管爆左,所以會咁,過幾日無事。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo