母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1941


1#
發表於 17-6-17 16:25 |只看該作者
我餵左11個月,係bb自然介奶咖,到而家已經半年,但我最近去左按胸佢竟然唧到幾滴奶出泥,話呢d係殘留既奶唔唧出泥會發炎。我個胸冇痛冇剩,佢話係疏通左乳線先擠到,我自己就敢係唔會唧到。

問題係我反到去好奇,自己唧,竟然有奶柱,佢唔會唧唧下又刺激反d乳線再分泌奶掛


大宅

積分: 1941


2#
發表於 17-6-17 23:48 |只看該作者
Sachiyingoldie 發表於 17-6-17 16:25
我餵左11個月,係bb自然介奶咖,到而家已經半年,但我最近去左按胸佢竟然唧到幾滴奶出泥,話呢d係殘留既奶 ...



首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo