想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 18


1#
發表於 17-11-15 12:07 |只看該作者
是咁的, 我男友超級想生, 我都好想, 但覺得太快, 而且我想結咗婚先生
但如果呢刻同男友講避孕, 佢一定嬲, 你話佢唔想結婚咩, 又唔係, 只係未計劃好

而我之前睇過醫生, 我有朱古力瘤, 醫生叫我有仔趁早生, 所以佢想同我生我係開心, 我都想生既, 但係我想計劃好結婚先, 唔想咁急

啱啱尋晚佢中出咗我, 佢勁開心, 仲話有就即簽紙添, 但我就覺得應該係為生仔而結婚, 而唔應該係為結婚而生仔

今次係排卵之後5-6日, 我原本諗住有安全期呢樣嘢, 但啱啱先見到原來好多人都喺呢個時候中招, 如果今次有我唔會落, 都照要既, 但如果今次冇既話, 我又可以點做呢?


大宅

積分: 3400


2#
發表於 17-11-15 13:09 |只看該作者
Holut 發表於 17-11-15 12:07
是咁的, 我男友超級想生, 我都好想, 但覺得太快, 而且我想結咗婚先生
但如果呢刻同男友講避孕, 佢一定嬲, ...

聽講台灣隻第三代避孕丸美適儂 好好用, 副作用小, 停藥之後就可以懷孕


男爵府

積分: 5958


3#
發表於 17-11-15 13:55 |只看該作者

回覆樓主

你男朋友當你生仔工具呀 有左先結婚 愛你有限
根本自私
我覺得結左婚先


民房

積分: 18


4#
發表於 17-11-15 14:20 |只看該作者
回覆 franchoi 的帖子

台灣先有? 有人同我講家計會都有得買, 好平, 唔知副作用多唔多


民房

積分: 18


5#
發表於 17-11-15 14:21 |只看該作者
回覆 33154 的帖子

其實佢都想結婚, 只係未開始計劃啫


男爵府

積分: 5391


6#
發表於 17-11-16 07:43 |只看該作者
Holut 發表於 17-11-15 12:07
是咁的, 我男友超級想生, 我都好想, 但覺得太快, 而且我想結咗婚先生
但如果呢刻同男友講避孕, 佢一定嬲, ...
雖然話一紙婚書都保證唔到d咩,但而家唔肯結,但有左就肯(佢話),咩原因咩道理先?你有無諗過有左唔結你接唔接受先?要離婚都要大家做好多手續,分手真係拍下籮柚就得。避唔避孕,女性有權話事,你都好應該攞返呢個權,唔係連個身體都俾你男友話事。其實就算結左婚,生育都要雙方有共識先有幸福,你地而家係婚姻、生育都未有共識,咁會產生好多問題ga.


大宅

積分: 3119


7#
發表於 17-11-16 09:08 |只看該作者
Holut 發表於 17-11-15 12:07
是咁的, 我男友超級想生, 我都好想, 但覺得太快, 而且我想結咗婚先生
但如果呢刻同男友講避孕, 佢一定嬲, ...

你几多歲呀?...
你驚吾驚人地話你奉子成婚?有d 女仔或家長好介意。 如果你介意就吾好,你心裹會好不舒服。
有了你先攪婚禮好辛苦,除非你只簽纸吃飯 。


大宅

積分: 3442


8#
發表於 17-11-16 12:43 |只看該作者
Holut 發表於 17-11-15 14:21
回覆 33154 的帖子

其實佢都想結婚, 只係未開始計劃啫

未開始計劃結婚,但就開始造人
好奇怪喎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo