立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7830
積分: 5681
原帖由 峻峻媽 於 09-1-17 12:57 PM 發表 我唔識整湯圓呀 究竟用咩粉呢... 我只記得細過同阿媽整湯圓會加少少片糖入湯圓架 好好味架. 但已唔記得點整啦 有冇媽咪知呢 thank you
別墅
積分: 854
子爵府
積分: 10202
公爵府
積分: 27114
原帖由 candiceLingLing 於 09-1-18 20:40 發表 this recipe is quite good, I follow it and it is very 煙un http://www.euphocafe.com/recipe/recipe.asp?rid=73
原帖由 candiceLingLing 於 09-1-19 12:39 發表 奶油即是牛油,芝麻粉我是自己用機打芝麻的,不過不要打太久,夠幼細即可。。。。
珍珠宮
積分: 33689
積分: 6631
大宅
積分: 1635
原帖由 峻峻媽 於 09-1-17 20:57 發表 我唔識整湯圓呀 究竟用咩粉呢... 我只記得細過同阿媽整湯圓會加少少片糖入湯圓架 好好味架. 但已唔記得點整啦 有冇媽咪知呢 thank you
伯爵府
積分: 15321
原帖由 vnice 於 09-1-19 15:02 發表 見過有d食譜要加粟粉,有些只要糯米粉,有甚麼不同? 那一種會比較煙un? 市面有無現成芝麻/麻蓉/豆沙/花生之類既餡料賣? 哪裏有售?
原帖由 filleul 於 09-1-19 15:45 發表 上星期和小朋友一起做了朱古力湯圓,很好吃也很易做(我是第一次做的!!!) 我是用現成在supermarket買的朱古力button(做朱古力fondue嗰啲!)做餡,好容易handle!! ...
原帖由 candiceLingLing 於 09-1-19 16:48 發表 咁你用乜做糖水呀?都係片糖+薑?同朱古力餡夾唔夾架?
積分: 14161
積分: 2981
原帖由 eaubobo 於 09-1-19 13:02 發表 材 料 糯 米 粉 8 、 澄 2 、 片 糖 3 ( 切 粒 ) 、 熱 水 300 毫 升 、 生 粉 少 許 糖 水 料 : 清 水 2 公 升 、 薑 片 5 片 、 片 糖 5 做 法 1. 將 糯 米 粉 及 澄 撈 勻 , 將 熱 水 分 幾 次 倒 入 , 慢 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy