烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7830


1#
發表於 09-1-17 20:57 |只看該作者
我唔識整湯圓呀
究竟用咩粉呢...
我只記得細過同阿媽整湯圓會加少少片糖入湯圓架
好好味架.
但已唔記得點整啦
有冇媽咪知呢
thank you
子峻媽咪


男爵府

積分: 5681


2#
發表於 09-1-17 23:34 |只看該作者
原帖由 峻峻媽 於 09-1-17 12:57 PM 發表
我唔識整湯圓呀
究竟用咩粉呢...
我只記得細過同阿媽整湯圓會加少少片糖入湯圓架
好好味架.
但已唔記得點整啦
有冇媽咪知呢
thank you



湯圓用糯米粉; 糖水就用片糖 + 薑片; 搓好湯圓放入滾既糖水至湯圓浮起就得架嘞!


別墅

積分: 854


3#
發表於 09-1-17 23:41 |只看該作者
用暖水熱多少少的水開粉會比較煙un.


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 09-1-18 20:40 |只看該作者
this recipe is quite good, I follow it and it is very 煙un

http://www.euphocafe.com/recipe/recipe.asp?rid=73


公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


5#
發表於 09-1-18 22:34 |只看該作者
原帖由 candiceLingLing 於 09-1-18 20:40 發表
this recipe is quite good, I follow it and it is very 煙un

http://www.euphocafe.com/recipe/recipe.asp?rid=73

奶油即係咩 ? 芝麻粉在超市有得買嗎 ?


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 09-1-19 12:39 |只看該作者
奶油即是牛油,芝麻粉我是自己用機打芝麻的,不過不要打太久,夠幼細即可。。。。


公爵府

積分: 27114

好媽媽勳章


7#
發表於 09-1-19 13:00 |只看該作者
原帖由 candiceLingLing 於 09-1-19 12:39 發表
奶油即是牛油,芝麻粉我是自己用機打芝麻的,不過不要打太久,夠幼細即可。。。。

Thanks, 我又試下整先


珍珠宮

積分: 33689


8#
發表於 09-1-19 13:02 |只看該作者

懷 舊 湯 圓

材 料
糯 米 粉 8 、 澄 2 、 片 糖 3 ( 切 粒 ) 、 熱 水 300 毫 升 、 生 粉 少 許

糖 水 料 : 清 水 2 公 升 、 薑 片 5 片 、 片 糖 5

做 法
1. 將 糯 米 粉 及 澄 撈 勻 , 將 熱 水 分 幾 次 倒 入 , 慢 慢 攪 勻 後 , 用 手 搓 成 粉 糰 。

2. 砧 板 面 撒 少 許 生 粉 , 將 粉 糰 搓 成 2 條 , 再 分 成 20 小 份 , 每 份 粉 糰 釀 入 片 糖 粒 , 搓 圓 備 用 。

3. 煲 滾 水 , 下 薑 片 及 片 糖 , 滾 起 後 加 入 湯 圓 , 煮 到 浮 起 即 可 。


男爵府

積分: 6631


9#
發表於 09-1-19 15:02 |只看該作者
見過有d食譜要加粟粉,有些只要糯米粉,有甚麼不同? 那一種會比較煙un?
市面有無現成芝麻/麻蓉/豆沙/花生之類既餡料賣? 哪裏有售?

[ 本帖最後由 vnice 於 09-1-19 15:05 編輯 ]


大宅

積分: 1635


10#
發表於 09-1-19 15:45 |只看該作者
上星期和小朋友一起做了朱古力湯圓,很好吃也很易做(我是第一次做的!!!)

我是用現成在supermarket買的朱古力button(做朱古力fondue嗰啲!)做餡,好容易handle!!

原帖由 峻峻媽 於 09-1-17 20:57 發表
我唔識整湯圓呀
究竟用咩粉呢...
我只記得細過同阿媽整湯圓會加少少片糖入湯圓架
好好味架.
但已唔記得點整啦
有冇媽咪知呢
thank you


伯爵府

積分: 15321

熱血金章 大廚勳章


11#
發表於 09-1-19 16:33 |只看該作者
市面有無現成芝麻 - 有, 我在上海雜貨舖買的。 我亦在九龍城啲雜貨舖見到有豆沙餡買。


原帖由 vnice 於 09-1-19 15:02 發表
見過有d食譜要加粟粉,有些只要糯米粉,有甚麼不同? 那一種會比較煙un?
市面有無現成芝麻/麻蓉/豆沙/花生之類既餡料賣? 哪裏有售?


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 09-1-19 16:48 |只看該作者
原帖由 filleul 於 09-1-19 15:45 發表
上星期和小朋友一起做了朱古力湯圓,很好吃也很易做(我是第一次做的!!!)

我是用現成在supermarket買的朱古力button(做朱古力fondue嗰啲!)做餡,好容易handle!!

...


咁你用乜做糖水呀?都係片糖+薑?同朱古力餡夾唔夾架?


大宅

積分: 1635


13#
發表於 09-1-19 17:02 |只看該作者
因第一次做,只用了滚水煲 (小朋友“差”粉已经玩到興奮收唔到手,兼顧唔到搞糖水嗰part!),没有用糖水。但之前煮即食frozen湯圓时,試過用蜜糖代替片糖(健康啲!!),但效果好ok,不過我是先用滚水煲滚湯圓後,再放落蜜糖水度一齊吃,因聽說蜜糖在高温下會破壊本身的texture。

我本人覺得朱古力湯圓唔太match片糖加薑,所以下一次會試下用蜜糖水。

原帖由 candiceLingLing 於 09-1-19 16:48 發表


咁你用乜做糖水呀?都係片糖+薑?同朱古力餡夾唔夾架?

[ 本帖最後由 filleul 於 09-1-19 17:16 編輯 ]


子爵府

積分: 14161

畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 09-1-19 20:10 |只看該作者
我果仔上次係興趣班學做朱古力湯圓,很易做

糯米粉加朱古力粉撈勻,搓成粉糰 ,釀入麥提莎煮到浮起,我試食都幾好味 又簡單又有創意,小朋友又開心


大宅

積分: 2981


15#
發表於 09-1-19 23:22 |只看該作者
原帖由 eaubobo 於 09-1-19 13:02 發表
材 料
糯 米 粉 8 、 澄 2 、 片 糖 3 ( 切 粒 ) 、 熱 水 300 毫 升 、 生 粉 少 許

糖 水 料 : 清 水 2 公 升 、 薑 片 5 片 、 片 糖 5

做 法
1. 將 糯 米 粉 及 澄 撈 勻 , 將 熱 水 分 幾 次 倒 入 , 慢 ...


請問兩種粉即是幾多g?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo