母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 882


1#
發表於 17-7-6 22:22 |只看該作者
想請問有冇用優合機既媽媽?可唔可以教下我用咩模式去泵先最快泵清?因就返工,想請教用幾分鐘按摩,仿生同最後既深度模式會最work?thanks!


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-7-7 17:27 |只看該作者
樓主你用咩型號機?! 其實每個人可以泵清既情況都唔太一樣, 好難一概而論。
以我自己做例子, 按摩呢part 其實好少用, 寧願自己用手按陣, 基本上一黎就係泵, 而最後既深度模式我直頭唔用, 試過有次禁錯制禁到佢, 痛到我忍唔住即時大叫左出黎, 身邊個同事都被我嚇襯。


別墅

積分: 882


3#
發表於 17-7-7 19:26 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-7 17:27
樓主你用咩型號機?! 其實每個人可以泵清既情況都唔太一樣, 好難一概而論。
以我自己做例子, 按摩呢part 其 ...

我用開8016,剛買多左部the one 返公司用,我要30mins先可以泵清,但lunch時間得1個鐘,想睇下有冇咩模式可以快d泵完,我都覺深度果個模式勁大力,最多差唔多泵完時用1,2分鐘


水晶宮

積分: 52654


4#
發表於 17-7-10 10:08 |只看該作者
Fs110213 發表於 17-7-7 19:26
我用開8016,剛買多左部the one 返公司用,我要30mins先可以泵清,但lunch時間得1個鐘,想睇下有冇咩模式可 ...
唔知你公司可唔可以預D時間俾你做汞奶, 如果可以當然係好, 因為汞30分鍾, 就算唔清洗個奶樽, 搞下執下都要準多10分鍾左右, 當你有飯即食, 都好趕, 你可以睇下公司點。
如你想汞得快清得多D, 可唔可以一邊汞時一邊按加快出奶?! 咁就唔需30分鍾都可以快少少


大宅

積分: 1890


5#
發表於 17-7-10 10:08 |只看該作者
Fs110213 發表於 17-7-7 19:26
我用開8016,剛買多左部the one 返公司用,我要30mins先可以泵清,但lunch時間得1個鐘,想睇下有冇咩模式可 ...

the one好用嗎?
8016好用d定the one好用d?


別墅

積分: 882


6#
發表於 17-7-10 20:38 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-10 10:08
唔知你公司可唔可以預D時間俾你做汞奶, 如果可以當然係好, 因為汞30分鍾, 就算唔清洗個奶樽, 搞下執下都要 ...

多謝您的意見,我都未知點安排,因轉左新boss, 要返左工先同佢傾

點評

Chirley    發表於 17-7-11 11:52


別墅

積分: 882


7#
發表於 17-7-10 20:39 |只看該作者
hildaleung1202 發表於 17-7-10 10:08
the one好用嗎?
8016好用d定the one好用d?

the one 講到好似好多function 咁,但我覺得好似同8016差唔多,說明書冇講


別墅

積分: 612


8#
發表於 17-7-15 17:30 |只看該作者
Fs110213 發表於 17-7-10 20:39
the one 講到好似好多function 咁,但我覺得好似同8016差唔多,說明書冇講

睇comment 話有個集乳模式 我都想知the one好唔好用?
諗緊8016定the one好


別墅

積分: 882


9#
發表於 17-7-15 19:09 |只看該作者
chunchunmama115 發表於 17-7-15 17:30
睇comment 話有個集乳模式 我都想知the one好唔好用?
諗緊8016定the one好

我search過d comment, 見集乳果個功能好似同8016既深度功能好似一樣

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo