懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   4


洋房

積分: 58


1#
發表於 18-4-20 17:26 |只看該作者
本帖最後由 misschanb 於 18-4-20 17:29 編輯

努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面無BB。。話小產左。。約左下星期係醫院藥流。。唉,有時係到諗點解會發生呢d事係我身上!身邊既朋友都安慰我我仲後生仲有機會。。。其實真係好唔開心但無人明咁。。

我之後要坐小月?屯元天有無中醫介紹?


大宅

積分: 1592


2#
發表於 18-4-21 01:35 |只看該作者
PM You


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


3#
發表於 18-4-21 09:41 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-20 17:26
努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面 ...

空心胎好多時係卵或精唔靚。希望你下次順利。屯門有何樹勛,逢星期六喺盈豐園,我覺得小產後調理佢係唔錯的,但我自己有特別情況,佢啲藥唔岩我,之後換左中醫了。


男爵府

積分: 6415


4#
發表於 18-4-21 09:46 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-20 17:26
努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面 ...

You are not alone ~~~我會坐月坐足一個月(目前停工)之後再中醫補身奮鬥你係咪第一次懷孕?



大宅

積分: 1259


5#
發表於 18-4-21 10:11 |只看該作者

回覆樓主

建議坐完小月去檢查一下精子同卵子質地


洋房

積分: 58


6#
發表於 18-4-21 10:33 |只看該作者
Lop430 發表於 18-4-21 01:35
PM You

收到,Thank You!


洋房

積分: 58


7#
發表於 18-4-21 10:34 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-4-21 09:41
空心胎好多時係卵或精唔靚。希望你下次順利。屯門有何樹勛,逢星期六喺盈豐園,我覺得小產後調理佢係唔錯 ...

原來係咁既……我問醫生點解會咁 醫生又話解釋唔到…… 多謝你既推介!我都去睇下先!Thanks You


洋房

積分: 58


8#
發表於 18-4-21 10:36 |只看該作者
laisausau 發表於 18-4-21 09:46
You are not alone ~~~我會坐月坐足一個月(目前停工)之後再中醫補身奮鬥你係咪第一次懷孕 ...

我都請左差不多一個月假。。第一次個時年紀好細個無要到……今胎第二次……唉!可能係怪我


洋房

積分: 58


9#
發表於 18-4-21 10:37 |只看該作者
faithgao 發表於 18-4-21 10:11
建議坐完小月去檢查一下精子同卵子質地

好!真係要Check check!thanks you


大宅

積分: 4477


10#
發表於 18-4-21 12:48 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-20 17:26
努力左半年上個月終於bingo,至今懷孕9w,今日起身去廁所已經開始流血,照完超聲波醫生話得胎囊,胎囊入面 ...

唔好傷心,我曾經都試過空心胎,一樣係9w幾時去照才發現,但我就選擇自然排出,無坐小月(emoji)同平時一樣咁,之後好快又再bingo....
相信小天使好快會再返嚟你身邊的,加油


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


11#
發表於 18-4-21 13:53 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-21 10:34
原來係咁既……我問醫生點解會咁 醫生又話解釋唔到…… 多謝你既推介!我都去睇下先!Thanks You
...

醫生通常咁講,因為有25%機會係精卵唔靚,或者分裂時出錯,令到早期流產。
我自己連續3次都係咁,起初信醫生話係唔好彩啦。不過到第3次,無可能係唔好彩了,去左驗凝血、免疫,真係有問題


洋房

積分: 58


12#
發表於 18-4-21 16:16 |只看該作者
cherry車厘 發表於 18-4-21 12:48
唔好傷心,我曾經都試過空心胎,一樣係9w幾時去照才發現,但我就選擇自然排出,無坐小月(emoji)同平時一樣 ...

已經接受左呢個事實好好多了!相信好快小天使會番黎……


洋房

積分: 58


13#
發表於 18-4-21 16:17 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-4-21 13:53
醫生通常咁講,因為有25%機會係精卵唔靚,或者分裂時出錯,令到早期流產。
我自己連續3次都係咁,起初信醫 ...

下……咁講完我真係好驚……你係咪係化驗所到驗呀?


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


14#
發表於 18-4-21 16:19 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-21 16:17
下……咁講完我真係好驚……你係咪係化驗所到驗呀?

一次通常都唔會驗,不過我蠢,到第二次都唔識驗,仲搞到第三次。。
我喺台灣驗的,平過香港醫生好多,化驗所的話好似旺角岱磯有,唔肯定。


大宅

積分: 1174


15#
發表於 18-4-21 21:27 |只看該作者

回覆樓主

加油呀!


洋房

積分: 58


16#
發表於 18-4-22 19:19 |只看該作者

回覆樓主:

我連續流緊3日血,仲會痛…… 但過兩日先入院藥流……唔知點咁……係咪正常架?


大宅

積分: 2677


17#
發表於 18-4-22 22:26 |只看該作者
misschanb 發表於 18-4-22 19:19
我連續流緊3日血,仲會痛…… 但過兩日先入院藥流……唔知點咁……係咪正常架?
...

正常會流一兩星期。 有幾日會特別痛


大宅

積分: 1104


18#
發表於 18-4-23 21:34 |只看該作者
faithgao 發表於 18-4-21 10:11
建議坐完小月去檢查一下精子同卵子質地

去邊到檢查?點檢查?


大宅

積分: 1259


19#
發表於 18-4-23 21:41 |只看該作者
Shirleypatrick 發表於 18-4-23 21:34
去邊到檢查?點檢查?

女性就驗吓仲有幾多卵同靚唔靚,性激素等。男人就驗精子量同活動能力,好多時女性就同年齡有關,男性有時就同煙酒,生活模式。其中一個叫精索靜脈曲張都會嚴重影響精子質量。香港根本唔理呢啲,唔好買嗰啲什麼精子勁量嘅補充劑,騙錢的。

想知邊度有詳細檢查PM


別墅

積分: 516


20#
發表於 18-4-26 12:52 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-4-21 16:19
一次通常都唔會驗,不過我蠢,到第二次都唔識驗,仲搞到第三次。。
我喺台灣驗的,平過香港醫生好多,化驗 ...

我都第二次,已經懷疑自己了,都想去驗了,細香港驗同台灣驗差幾多?有時又覺得不如直接試管了

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo