想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   4


男爵府

積分: 6392


1#
發表於 17-7-30 17:12 |只看該作者
曾經我都每日睇呢版,咩嘢方法都試過,
睇過好出名嘅中醫,食嗰啲藥食到反胃。
試過針灸,日日玩紅D量體溫,呢度提過嘅supplement 大部分都有食,黑豆水紅棗水有飲,食奇異果蛋白黑芝麻粉⋯
好多呢版有教過嘅方法都試過。
想試曬d自然方法先去睇醫生,ivf就負擔唔起,iui可能都唔係幾夠錢玩。
最後去咗睇呢度都有人講嘅醫生,食排卵藥,打排卵針,我個仔以家三個月大啦。
呢個醫生真係好好,因為我怕d醫生會為賺錢,叫你做ivf,iui咁,但呢個醫生好有醫德,每次都好有耐性同我解釋,佢話我咁後生,咪試下排卵藥,監察下有無排卵,自己返去試下先囉。
我都試咗幾次食藥,初時食嗰隻排卵藥,係有排卵,仲好似有唔記得2粒定3粒,但呢隻藥會令子宮壁薄,會難d受孕。所以之後轉咗藥,有打排卵針,睇咗幾次(我已經唔記得幾次,生完仔無乜記性)
終於有日綠d見到雙缐,唔敢相信,我仲特登去買埋曼仔同CB,都係中獎,超級開心。
之後再去醫生度照。見到個胎囊,醫生同我講諗住開刀定順產,佢話咁後生就試自己生,仲話如果想順產政府個成功率會高d,因為私家醫生唔會得閒等你陣痛唔知痛幾耐,唔會診所醫院兩頭騰,如果試咗一次唔得可能就會催生,再唔得就開刀。總之佢就無sell我要做d额外嘅嘢,全部d野都係啱我。
我話我上網見人政府順產痛五六十個鐘好恐怖,佢仲話呢d咁特別嘅就梗係上網寫啦,人地好順利好快生都無嘢好寫。
我記得我當時同佢講,唔係架,如果我順利生咗,我一定會上網share好彩有陳醫生幫我。

呢個醫生唔做接生,產檢好似只會做到10幾週,但同診所有另外兩個醫生做接生。不過因為我政府生之後已經揾過個平d嘅做產檢。

寫咁大段嘢係想鼓勵仲努力緊嘅姊妹唔好放棄,揾啱方法,多管齊下,終有一日會bingo.....各位加油!


男爵府

積分: 9661


2#
發表於 17-7-30 17:35 |只看該作者

回覆樓主

我都想去睇下醫生驗下同埋食下排卵藥呀,請問可唔可以pm你個個醫生俾我呀謝謝你


別墅

積分: 663


3#
發表於 17-7-30 18:19 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-30 17:12
曾經我都每日睇呢版,咩嘢方法都試過,
睇過好出名嘅中醫,食嗰啲藥食到反胃。
試過針灸,日日玩紅D量體溫 ...

可不可以pm醫給我?


複式洋房

積分: 367


4#
發表於 17-7-30 22:01 |只看該作者

回覆樓主

可以也pm給我嗎?


男爵府

積分: 5895


5#
發表於 17-7-30 22:50 |只看該作者

回覆樓主

可否pm醫生資料?
謝謝


大宅

積分: 2047


6#
發表於 17-7-30 22:52 |只看該作者

回覆樓主

可吾可以 PM 醫生資料給我!
Thx


男爵府

積分: 9661


7#
發表於 17-7-30 22:59 |只看該作者

回覆樓主

thank you 樓主


男爵府

積分: 5534

畀面勳章


8#
發表於 17-7-30 23:08 |只看該作者

回覆樓主:

恭喜你呀請問係睇邊位醫生成功㗎?
hohohohooooooo


男爵府

積分: 9796


9#
發表於 17-7-30 23:15 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-30 17:12
曾經我都每日睇呢版,咩嘢方法都試過,
睇過好出名嘅中醫,食嗰啲藥食到反胃。
試過針灸,日日玩紅D量體溫 ...

可唔可以pm你個醫生比我


版主

積分: 49033

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 月餅勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回


10#
發表於 17-7-31 00:43 |只看該作者
請勿留下「PM, email」等字句,本文將會被關閉。


複式洋房

積分: 359


11#
發表於 17-7-31 00:57 |只看該作者

回覆樓主

可吾可以 PM 醫生資料給我
Thxthx


男爵府

積分: 5046

畀面勳章


12#
發表於 17-7-31 07:32 |只看該作者

回覆樓主

其實可以直接講醫生名出來,唔洗pm 啦,會關post ga


大宅

積分: 2830


13#
發表於 17-7-31 11:21 |只看該作者
請問係睇邊位醫生?


複式洋房

積分: 388


14#
發表於 17-7-31 12:41 |只看該作者

回覆樓主

請問邊個E生?可否告知?


子爵府

積分: 11144


15#
發表於 17-7-31 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

我想追蹤卵子 可以pm
我嗎? thanks


大宅

積分: 1624


16#
發表於 17-7-31 14:38 |只看該作者

回覆樓主

請問是邊位醫生,可分享嗎,謝謝.


別墅

積分: 658


17#
發表於 17-7-31 14:57 |只看該作者

回覆樓主

請問可分享係邊位醫生嗎?


複式洋房

積分: 432


18#
發表於 17-7-31 17:25 |只看該作者
imjudy 發表於 17-7-30 17:12
曾經我都每日睇呢版,咩嘢方法都試過,
睇過好出名嘅中醫,食嗰啲藥食到反胃。
試過針灸,日日玩紅D量體溫 ...

Pm醫生資料比我可以嗎?謝謝


男爵府

積分: 6392


19#
發表於 17-7-31 21:35 |只看該作者

回覆樓主

大家唔好再留言叫我PM啦,會被關po。
我唔知呢度可唔可以開醫生名,我睇中環陳x慧。自己上網search應該好易知我講邊個。
不過比定心理準備你地,佢唔算平,同埋都等得幾耐,我每次都等個幾2個鐘。


洋房

積分: 95


20#
發表於 17-8-11 17:16 |只看該作者

回覆樓主

但呢隻藥會令子宮壁薄,會難d受孕。所以之後轉咗藥,有打排卵針,睇咗幾次《----- 有打排卵針有咩吾同?兩隻藥有咩吾同?食左之前果隻藥幾耐先轉藥?自己要求轉定醫生建議?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo