母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1028


1#
發表於 17-6-24 10:35 |只看該作者
請問係咪用返原裝配件已足夠?還要額外配嗎?
8004/8016 邊款好d ?

求解答!新手媽媽唔識揀呀!thx~


禁止訪問

積分: 112


2#
發表於 17-6-24 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1028


3#
發表於 17-6-24 13:32 |只看該作者
kimcheeivy 發表於 17-6-24 11:21
如果唔介意用大陸嘅膠製品,用返原裝配件都冇問題。但我上胎用優合8004加spectra喇叭同儲奶樽,因為可以直 ...

好的,謝謝你


禁止訪問

積分: 380


4#
發表於 17-6-27 01:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52654


5#
發表於 17-6-27 14:47 |只看該作者
我用緊8004, 我同事用緊8016 基本上都ok既,
兩者都係差不多, 但之前sales姐姐話8016比例柔d,
我就用8004 既L3力度, 由開始時用到而家都係呢個力度, 覺得幾好啦
同事用8016但個啦叭唔係咁岩佢SIZE 另配過,
見佢泵奶時將啦叭塞左入BAR邊小小, 就咁可以定左係到唔駛用雙手扶住
建議你去銅鑼灣廣場果邊既化理鋪到睇下兩者分別,
同埋個人建議係香港買返算啦, 唔好淘或返大陸買,
因係香港買都有保養同埋有咩事都可以拎返去換先

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo