夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 195


1#
發表於 17-8-3 22:28 |只看該作者
本帖最後由 Henrylau 於 17-8-4 09:46 編輯

家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢 減少返工既時間多啲陪個女?


大宅

積分: 4224


2#
發表於 17-8-3 22:41 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-3 22:28
家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢?

點解要說服佢?佢唔中意湊咪唔湊囉。佢中意番工咪番工囉。你愛佢,就應該迎合佢,唔係改變佢。

一係掉轉,你湊仔,唔番工。


翡翠宮

積分: 79228


3#
發表於 17-8-3 22:54 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-3 22:28
家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢?

點樣淨係返工?
點樣吾揍仔?
講詳細D


公爵府

積分: 27258


4#
發表於 17-8-3 22:57 |只看該作者
既然唔鍾意小孩,就咪生啦,害人害物。


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


5#
發表於 17-8-3 23:18 |只看該作者
點唔湊法??


侯爵府

積分: 24385


6#
發表於 17-8-3 23:20 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-3 22:28
家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢?

我寧願返工唔湊細路


瑪瑙宮

積分: 139710


7#
發表於 17-8-4 01:18 |只看該作者
林鄭都返工喇.


男爵府

積分: 9857


8#
發表於 17-8-4 09:41 |只看該作者
Miulo 發表於 17-8-3 22:57
既然唔鍾意小孩,就咪生啦,害人害物。

點可以咁講,這世界不是有家務助理嗎?為何必須要女人呆在家做黃面婆


複式洋房

積分: 195


9#
發表於 17-8-4 09:44 |只看該作者
mini1204 發表於 17-8-3 22:54
點樣淨係返工?
點樣吾揍仔?
講詳細D

我個女係超早產既 無咩安全感 依家2歲喇 講嘢仲係bb話 而我太太一星期可能返3至4日工 我想佢擺多啲時間落佢到 等佢成長好啲 而唔係淨係工人姐姐陪佢


複式洋房

積分: 195


10#
發表於 17-8-4 09:46 |只看該作者
dativebond 發表於 17-8-3 22:41
點解要說服佢?佢唔中意湊咪唔湊囉。佢中意番工咪番工囉。你愛佢,就應該迎合佢,唔係改變佢。

一係掉轉 ...

我都唔知幾想有人養我 同埋我可能辭不達意 我想佢減少返工時間 而唔係完全唔返工


複式洋房

積分: 195


11#
發表於 17-8-4 09:47 |只看該作者
Miulo 發表於 17-8-3 22:57
既然唔鍾意小孩,就咪生啦,害人害物。

唔需要你無建設性既建議


大宅

積分: 1222


12#
發表於 17-8-4 10:13 |只看該作者
回覆 Henrylau 的帖子

咁都係返三四日啫. 佢放工/ 唔駛返工既日子湊女湊成點先?仲掛住做公司嘢/ HAE/ 有湊女定係點?


翡翠宮

積分: 79228


13#
發表於 17-8-4 10:40 |只看該作者
其實佢返幾多日唔係重點; 重點係佢返屋企之後點同女女interact
如果已經比左大部份時間女女既; 成效都好慢, 咁可能女女要有專業輔導
同埋, 教養仔女, 你兩位都有責任; 你有返工佢亦有, 是否可以2個人一齊想辦法?


別墅

積分: 693


14#
發表於 17-8-4 10:44 |只看該作者
點解要女人要放棄自己既野而去滿足男人...
而男人就只係搵錢,然後就用把口去投訴,而唔落手落腳去做呢

己所不欲, 勿施於人 .


公爵府

積分: 27460


15#
發表於 17-8-4 10:47 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-3 22:28
家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢 減少返工既時間多啲陪個女?
...

咁妳自己有冇幫手?大家出去揾錢,無非都係為咗個家,多啲同妳老婆傾下,了解佢乜諗法


子爵府

積分: 11978

2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 17-8-4 11:45 |只看該作者
老婆點講?
唔鍾意小朋友嘅人,要佢凑個唔精靈嘅,好大壓力架。我估佢需要返工行開下去抖抖氣,又可以有番d成功感平衡下。
明白你緊張阿女發展,但如果老婆頂唔順壓力爆煲,只會更差。


子爵府

積分: 12175


17#
發表於 17-8-4 12:39 |只看該作者
Henrylau 發表於 17-8-4 00:28
家庭無經濟壓力 但老婆不愛湊仔 淨係掛住返工 點樣先至可以說服佢 減少返工既時間多啲陪個女?
...
無經濟壓力, 多啲時間陪個女?


象牙宮

積分: 213720

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 17-8-4 12:45 |只看該作者
本帖最後由 cy101 於 17-8-4 12:47 編輯

點解咁自私, 唔俾佢做野, 人地都係做幾日啫, 你自己呢, 有無放時間陪下個女?


男爵府

積分: 8907


19#
發表於 17-8-4 12:53 |只看該作者

回覆樓主

一星期返3-4 日工已經不多,而且快升k1 , 不會甘多時間住。大人也可以有自己工作,朋友,興趣。如果日日對住個小朋友唔做其他野,好辛苦。


公爵府

積分: 29353

開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


20#
發表於 17-8-4 12:59 |只看該作者
咁你去湊得唔得呀?

點解一定係個女人湊仔先?

.........................................

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo