母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5747

Xmas吸收勳章


1#
發表於 17-7-4 14:45 |只看該作者
返工後第二日試過全PUMP, 大約8XX ml, 但幾日後覺得個chest 唔谷, 我返工可以pump 奶三次, 之前早上 & lunch 用power pump,30分鐘會有150ml , 但依家我要用1個鐘15分鐘先有150 (泵頭20分鐘只有100ml, 不停引奶陣先勉強有150ml, 食左增奶丸都係咁.....可以點??? 返工不可以泵密d, 但可早少少返就pump 耐d, 其實pump 耐d (停下pump 下/不停引奶陣會否增到奶呢?)


禁止訪問

積分: 389


2#
發表於 17-7-4 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo