母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1867


1#
發表於 17-1-4 08:02 |只看該作者
本帖最後由 mamamoney 於 17-1-4 08:03 編輯

(喺在職媽媽版問過一次,真係好苦惱,想請教更多JM)

因為要返工,唔識點同BB飲奶時間配合⋯

細碼BB五個月,全母乳,7:00樽 + 12:00樽 + 17:00樽 +20:00 埋身 + 23:30樽 (每次用樽約160ml要分兩段飲搞足一個鐘、埋身約15mins)
因為在職媽媽,所以堅持有一次埋身,最尾嗰餐怕唔夠飽所以用樽,但俾老公鬧,話太夜飲尾奶搞到02:00am先肯瞓 (有關係嗎?)
可以點同佢調教番早啲飲尾餐?放棄20:00埋身?定將23:30轉22:30埋身?
飲完瞓前仲同唔同佢擦口?(一定整醒佢)

定索性加固?加固又想親手餵,可唔可以將20:00變加固,22:30變埋身?

抱歉,一下子太多問題,但唔想放棄埋身⋯



複式洋房

積分: 391


2#
發表於 17-7-5 08:24 |只看該作者

回覆樓主

我都係在職媽媽,亦係新手,你bb都隔好耐先食,我阿b 食得好密下,可以分享下我的時間表。(半人奶)
6:00埋身
9:30 樽喂
12:00 樽喂
3:30 樽喂
6:30埋身
9:00 埋身(有時前面順後可能會skip 呢餐)
10:30 埋身最後一餐
11:00 睡覺


別墅

積分: 827


3#
發表於 17-7-5 14:26 |只看該作者
inin0210 發表於 17-7-5 08:24
我都係在職媽媽,亦係新手,你bb都隔好耐先食,我阿b 食得好密下,可以分享下我的時間表。(半人奶)
6:00 ...

請問樽餵BB食幾多?


複式洋房

積分: 391


4#
發表於 17-7-5 16:02 |只看該作者
Iosugar 發表於 17-7-5 14:26
請問樽餵BB食幾多?

本帖最後由 inin0210 於 17-7-5 16:04 編輯

120-150ml 到
阿b 都係5個月細碼


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo