自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   14


大宅

積分: 3678


1#
發表於 17-7-22 09:10 |只看該作者
琴日去711 scan code入左錢,點解俾錢個時用唔到既?有無JM試過??


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 17-7-22 09:42 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-22 09:10
琴日去711 scan code入左錢,點解俾錢個時用唔到既?有無JM試過??

有冇同時登記咗信用咭,如果有,要揀scan code,我之前就係咁


大宅

積分: 3678


3#
發表於 17-7-22 23:22 |只看該作者
究竟我是誰 發表於 17-7-22 09:42
有冇同時登記咗信用咭,如果有,要揀scan code,我之前就係咁

無登記信用卡吖,我知道原因啦,原來喺天貓買野用唔到hk支付寶俾錢,所以我俾唔到


寶石宮

積分: 257497

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


4#
發表於 17-7-22 23:25 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-22 23:22
無登記信用卡吖,我知道原因啦,原來喺天貓買野用唔到hk支付寶俾錢,所以我俾唔到
...

可以架喎!但如果無錢又無登記信用咭先比唔到!

放下自在


大宅

積分: 3678


5#
發表於 17-7-22 23:27 |只看該作者
cattz288 發表於 17-7-22 23:25
可以架喎!但如果無錢又無登記信用咭先比唔到!

E..係?等我再試下登記下先thanks


公爵府

積分: 28804

2024年龍年勳章 畀面勳章


6#
發表於 17-7-23 01:55 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-22 23:27
E..係?等我再試下登記下先thanks

我冇登記信用卡都用到喎


寶石宮

積分: 257497

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


7#
發表於 17-7-23 08:04 |只看該作者
aaaiqc 發表於 17-7-23 01:55
我冇登記信用卡都用到喎

你用渣打ac轉入錢?!
放下自在


公爵府

積分: 28804

2024年龍年勳章 畀面勳章


8#
發表於 17-7-23 08:12 |只看該作者
cattz288 發表於 17-7-23 08:04
你用渣打ac轉入錢?!

本帖最後由 aaaiqc 於 17-7-23 08:13 編輯

去7-11入咋
用淘寶全球apps


水晶宮

積分: 52143

減齡達人勳章


9#
發表於 17-7-23 08:48 |只看該作者
唔駛登記信用咭也可用到。
天貓可以用到。

估計:你在HK支付寶內的港元,兌換返人民幣,是不夠比天貓條數,咁就會用唔到。


男爵府

積分: 8809


10#
發表於 17-7-23 09:09 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 ahmi 於 17-7-23 09:10 編輯

我之前淘寶綁過國內支付寶,要解綁才可和支付寶HK接上。唔知同你個情況同唔同


大宅

積分: 1002


11#
發表於 17-7-23 09:55 |只看該作者

回覆樓主

你落單前未download 支付寶同充值的話,嗰啲單係比唔到的,你試下取消佢地再拍

不用認證,不用綁信用卡


男爵府

積分: 8311


12#
發表於 17-7-23 10:01 |只看該作者
aaaiqc 發表於 17-7-23 08:12
本帖最後由 aaaiqc 於 17-7-23 08:13 編輯

去7-11入咋

唔知點解我個淘寶全球app無左增值個part功能,依家用支付寶hk app增值


侯爵府

積分: 21806


13#
發表於 17-7-23 10:10 |只看該作者

回覆樓主:

餘額多過貨價就可扣,唔一定绑信用卡


水晶宮

積分: 52143

減齡達人勳章


14#
發表於 17-7-23 10:15 |只看該作者
ahmi 發表於 17-7-23 09:09
我之前淘寶綁過國內支付寶,要解綁才可和支付寶HK接上。唔知同你個情況同唔同

...

我淘寶係大陸支付寶和HK支付寶都有喎,淘寶比錢時,如果大陸支付寶有餘額,就一定自動先扣,無就自動扣HK。


大宅

積分: 3678


15#
發表於 17-7-23 10:18 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-23 09:55
你落單前未download 支付寶同充值的話,嗰啲單係比唔到的,你試下取消佢地再拍

不用認證,不用綁信用卡

我再試過你lee個方法,得左啦!!唔該哂


大宅

積分: 3678


16#
發表於 17-7-23 10:24 |只看該作者

回覆樓主

我搞掂左啦各位JM,我係無登記信用卡都用到,我既情況正如以上有位JM所講,我應該係711入錢前,已經喺天貓拍左件但未俾錢,咁我照JM方法取消件再重新拍,佢就自動幫我load到去HK支付寶俾錢啦!咁當然餘額不足既都要登記返信用卡,不過我就係唔想登記信用卡咁煩lu!


水晶宮

積分: 54065


17#
發表於 17-7-23 10:29 |只看該作者
野原美冴 發表於 17-7-23 10:15
我淘寶係大陸支付寶和HK支付寶都有喎,淘寶比錢時,如果大陸支付寶有餘額,就一定自動先扣,無就自動扣HK ...

可以選香港支付寶先行?


水晶宮

積分: 52143

減齡達人勳章


18#
發表於 17-7-23 11:18 |只看該作者
sochui 發表於 17-7-23 10:29
可以選香港支付寶先行?

我都唔知究竟有冇得揀HK扣先。


大宅

積分: 1002


19#
發表於 17-7-23 15:08 |只看該作者
pigpig28 發表於 17-7-23 10:18
我再試過你lee個方法,得左啦!!唔該哂

唔駛客氣 我都試過 我都是上網睇人地講至知 幫到你就好 happy shopping


大宅

積分: 3678


20#
發表於 17-7-23 16:57 |只看該作者
chrischung 發表於 17-7-23 15:08
唔駛客氣 我都試過 我都是上網睇人地講至知 幫到你就好 happy shopping
...

都要你肯回應我先知架我開頭搞到以為要認證先得,但佢又唔俾我認證,搞左成晚都唔得,可能我又唔熟啦,不嬲都用開pps俾錢,諗住用hk支付寶俾慳返手續費嘛

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo