母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


1#
發表於 17-6-6 10:45 |只看該作者
係咪真的要戒呢?佢話會刺激子宮收縮,唔太好架喎


大宅

積分: 4766

畀面勳章


2#
發表於 17-6-7 14:08 |只看該作者
lammi2012 發表於 17-6-6 10:45
係咪真的要戒呢?佢話會刺激子宮收縮,唔太好架喎

我有左細仔4個月先同大仔戒,唔係因為宮縮,係因為佢啜果時,好敏感,勁痛,所以忍心戒左,我識有人餵到生.


男爵府

積分: 6503

BK Milk勳章


3#
發表於 17-6-7 14:31 |只看該作者
chichihello 發表於 17-6-7 14:08
我有左細仔4個月先同大仔戒,唔係因為宮縮,係因為佢啜果時,好敏感,勁痛,所以忍心戒左,我識有人餵到生 ...

我都唔想戒,不過醫生話佢已經三歲幾,都應該係時候戒,萬一有咩影響力個贶點算喎


男爵府

積分: 8882


4#
發表於 17-7-10 10:09 |只看該作者
chichihello 發表於 17-6-7 14:08
我有左細仔4個月先同大仔戒,唔係因為宮縮,係因為佢啜果時,好敏感,勁痛,所以忍心戒左,我識有人餵到生 ...

我呢幾日又係埋身時乳頭會痛,但個種痛係忍到的,所以我繼續餵。你係點痛法架?

我醫生支持我繼續餵,佢話唔會影響個胎。


禁止訪問

積分: 421


5#
發表於 17-7-10 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4766

畀面勳章


6#
發表於 17-7-10 15:16 |只看該作者
kakabear 發表於 17-7-10 10:09
我呢幾日又係埋身時乳頭會痛,但個種痛係忍到的,所以我繼續餵。你係點痛法架?

我醫生支持我繼續餵,佢 ...

好似啱啱出世,姿勢唔正確咁痛,啜到有水泡流血咁果種痛,好似針吉,咬住啜咁痛,但我知大仔唔會咬,我見自己又無紅無損,所以估係太敏感


男爵府

積分: 8882


7#
發表於 17-7-10 15:54 |只看該作者
chichihello 發表於 17-7-10 15:16
好似啱啱出世,姿勢唔正確咁痛,啜到有水泡流血咁果種痛,好似針吉,咬住啜咁痛,但我知大仔唔會咬,我見 ...

係呀,我就係好似咬住個種痛,但我大B已經唔會再咬我架喇,睇黎要忍受下


別墅

積分: 696


8#
發表於 17-7-10 18:00 |只看該作者
Your little baby in your uterus needs to take risk as breastfeeding will cause uterine contraction. Not 100% risk but some risk.
Good luck.

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo