自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 17-6-25 13:12 |只看該作者
本帖最後由 milky_red 於 17-6-25 13:33 編輯

小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發炎搞到口水腺又發炎,只開消炎、抗生素,而家只係牙肉腫消咗,但口水腺嗰度仲係腫,而且嚿嘢仲好硬,已經再睇醫生,只話得閒按摩,但好似無乜用,即問有無家長有類似經?係咪要搞好耐?thx


伯爵府

積分: 19619


2#
發表於 17-6-25 13:23 |只看該作者

回覆樓主

我睇標題以為係


侯爵府

積分: 24737


3#
發表於 17-6-25 13:30 |只看該作者
KenHim 發表於 17-6-25 13:23
我睇標題以為係野

本帖最後由 miuling814 於 17-6-25 13:30 編輯

我都睇錯標題,以為係咸濕嘢


公爵府

積分: 26891


4#
發表於 17-6-25 13:31 |只看該作者
miuling814 發表於 17-6-25 13:30
本帖最後由 miuling814 於 17-6-25 13:30 編輯

我都睇錯標題,以為係咸濕嘢

x2


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 17-6-25 13:32 |只看該作者
「請教」是嗎?


男爵府

積分: 6487


6#
發表於 17-6-25 13:32 |只看該作者

回覆樓主

應該想講,請教


侯爵府

積分: 20486

親子王國15週年勳章


7#
發表於 17-6-25 13:36 |只看該作者

回覆樓主:

唔痛的話,慢慢會消腫,唔使担心


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 17-6-25 23:06 |只看該作者
oran04 發表於 17-6-25 13:36
唔痛的話,慢慢會消腫,唔使担心

請問要幾耐左右?佢而家都成個禮拜,㩒落去會痛,thx


侯爵府

積分: 20486

親子王國15週年勳章


9#
發表於 17-6-25 23:19 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 23:06
請問要幾耐左右?佢而家都成個禮拜,㩒落去會痛,thx

好難講要幾耐,睇腫得幾利害,如果見到好轉就冇問題,情況持續或惡化就要再睇。按落去有酸酸感是正常,因為塞左,多多按摩會好啲,咬野會刺激口水分泌都會腫返啲


男爵府

積分: 7895


10#
發表於 17-6-26 00:17 |只看該作者
我都試過,熱full, 按摩,再勤d 用 salt water long 口


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 17-6-26 00:33 |只看該作者
oran04 發表於 17-6-25 23:19
好難講要幾耐,睇腫得幾利害,如果見到好轉就冇問題,情況持續或惡化就要再睇。按落去有酸酸感是正常,因 ...

哦!請問你嗰次大概幾耐?thx


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 17-6-26 00:33 |只看該作者
lamwwjd 發表於 17-6-26 00:17
我都試過,熱full, 按摩,再勤d 用 salt water long 口

醫生都有講,不過按咗幾日都唔覺有好轉


大宅

積分: 3754

食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


13#
發表於 17-6-26 02:33 |只看該作者

回覆樓主:

我自己試過口水線發炎,睇下脷底有冇啲位塞咗/腄咗?我會搵條脷頂下佢,頂到有啲污糟嘢出咗嚟就通返。
同埋要飲多啲水,等啲口水無咁杰就無咁易塞。
少食啲刺激食嘅嘢,如酸嘢。
我最嚴重時要食一個禮拜消炎藥才退。


男爵府

積分: 6207


14#
發表於 17-6-26 07:56 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...

我有個同事個老公最近都是這樣,佢照完U/S後,醫生發現唔對路,要即時再照CT, 發現有一泡濃,要即時做手術,好彩佢發現得早,現在已經康復,醫生有講佢個症非常小人有的,所以唔係個個醫生會pack up 得到。 我覺得你應該找私家照一照會穩陣d。 希望我的資料幫到你,希望小朋友只是小小發炎。


伯爵府

積分: 19030


15#
發表於 17-6-26 08:18 |只看該作者

回覆樓主

呢個我久唔久就發,西醫啲藥係唔得嘅,上網都話自然好,睇中醫好啲,你去惠康買隻綠色盒羅漢果沖劑,飲一次應該退一半,但不要心急再飲,好涼的


伯爵府

積分: 19030


16#
發表於 17-6-26 08:21 |只看該作者

回覆樓主

如果係流行性腮腺炎,要快啲睇中醫,因為男仔會影響生育的,幾年前我弟去完台灣中過


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 17-6-26 14:32 |只看該作者
syduck 發表於 17-6-26 02:33
我自己試過口水線發炎,睇下脷底有冇啲位塞咗/腄咗?我會搵條脷頂下佢,頂到有啲污糟嘢出咗嚟就通返。
同埋 ...

唔係我⋯⋯係我囡,得5歲,應該唔識咁頂,而且今日再睇私家,話可能係淋巴發炎,要照咗先知


水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 17-6-26 14:33 |只看該作者
BB_nathaniel 發表於 17-6-26 07:56
我有個同事個老公最近都是這樣,佢照完U/S後,醫生發現唔對路,要即時再照CT, 發現有一泡濃,要即時做手術,好 ...

唔該你!而家就係驚呢樣!
今日再睇私家,話可能係淋巴發炎,要照咗先知,所以約緊耳鼻喉科,最驚咁細個要做手術


子爵府

積分: 11329


19#
發表於 17-6-26 15:37 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-25 13:12
小朋友上星期牙肉、下腭腫,睇私家講到好恐怖,叫我哋即刻去急症,等好耐,急症醫生又話無乜事,只係牙肉發 ...

我之前做手術割左口水線,而家好番晒


大宅

積分: 3754

食得好勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


20#
發表於 17-6-26 15:45 |只看該作者
milky_red 發表於 17-6-26 14:32
唔係我⋯⋯係我囡,得5歲,應該唔識咁頂,而且今日再睇私家,話可能係淋巴發炎,要照咗先知:igiv ...

咁去私家照清楚。
我嗰時喺政府排耳鼻喉同照x光都要排一段時間先有得睇。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo