母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7025


1#
發表於 17-7-6 15:47 |只看該作者
餵左四個半月全人奶,全埋身餵。呢排感覺好似冇乜奶咁,又唔會谷奶。有時兩個鐘試過泵出黎,先得50-60ml。好擔心平時佢埋身原來飲得好少,擔心之後越黎越少奶。點樣先可以增加奶量同埋可以保持奶量。之前試過間中泵出黎有100-150ml,或者再多啲。但係而家好似冇乜咁,想可以餵到一歲


大宅

積分: 3273


2#
發表於 17-7-6 21:34 |只看該作者

回覆樓主

我發覺次次食咗刺身都谷奶,同埋飲多d水


男爵府

積分: 7025


3#
發表於 17-7-6 21:54 |只看該作者
fuddlewuddle 發表於 17-7-6 21:34
我發覺次次食咗刺身都谷奶,同埋飲多d水

我有時都覺得食左刺身嗰日會有多啲奶,但係我又驚食得多唔好


大宅

積分: 3273


4#
發表於 17-7-7 07:51 |只看該作者
yuenyung1018 發表於 17-7-6 21:54
我有時都覺得食左刺身嗰日會有多啲奶,但係我又驚食得多唔好

飲椰子水都會,我買原隻果種。魚湯都得


禁止訪問

積分: 16558


5#
發表於 17-7-7 08:12 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7025


6#
發表於 17-7-7 09:47 |只看該作者
fuddlewuddle 發表於 17-7-7 07:51
飲椰子水都會,我買原隻果種。魚湯都得

椰子水會唔會太涼?


大宅

積分: 3273


7#
發表於 17-7-7 14:58 |只看該作者
yuenyung1018 發表於 17-7-7 09:47
椰子水會唔會太涼?

其實我唔知點先係涼,我果陣夏天飲當消暑


水晶宮

積分: 52654


8#
發表於 17-7-7 17:16 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-7-7 08:12
我返左工之後都覺得愈來愈少奶,一日淨係可以埋身一次,其他都係泵,成日塞,愈塞愈少
...
試下飲多d水、湯、奶之類啦~唔怕既, 唔好俾自己咁大壓力就好,我一直都係汞媽, 返工後無點埋身過, 但多時都試過汞奶汞到單邊滿 (約廿分鍾左右),


複式洋房

積分: 160


9#
發表於 17-7-8 16:16 |只看該作者

回覆樓主

我都想知,我同你一樣,衣家都唔谷奶,我已經飲好多水同湯,仲有餐餐都係飯,我細佬就來六個月,我都係唸住餵到一歲,都想知點解決(emoji)(emoji)


複式洋房

積分: 160


10#
發表於 17-7-8 16:17 |只看該作者

回覆樓主

仲有我仔之前臨訓食咗後,可以一覺天光,依家要半夜食三四次


男爵府

積分: 7025


11#
發表於 17-7-9 00:01 |只看該作者
Gokuma_vickee 發表於 17-7-8 16:17
仲有我仔之前臨訓食咗後,可以一覺天光,依家要半夜食三四次

同我一樣,而家夜晚都要餵,之前都唔洗。我都食好多飯飲好多湯水。但啲奶量都唔穩定。冇乜谷奶


複式洋房

積分: 160


12#
發表於 17-7-9 00:53 |只看該作者
yuenyung1018 發表於 17-7-9 00:01
同我一樣,而家夜晚都要餵,之前都唔洗。我都食好多飯飲好多湯水。但啲奶量都唔穩定。冇乜谷奶
...

係啊,之前覺得唔谷,飲花生豬腳湯,夜晚就即時有翻谷奶感,但到咗個仔就來六個月,近幾次煲來飲,已經好似無咩感覺,都唔知點算好,一直都全人奶開,不過我仔就好願意吸,所以我都唔知佢有無飲到,唯有當佢有飲,照比佢吸


男爵府

積分: 7025


13#
發表於 17-7-9 06:24 |只看該作者
Gokuma_vickee 發表於 17-7-9 00:53
係啊,之前覺得唔谷,飲花生豬腳湯,夜晚就即時有翻谷奶感,但到咗個仔就來六個月,近幾次煲來飲,已經好 ...

真係same same...我都係不停比我女啜,希望會多番奶,佢啜得多啲,希望知道需要而製造番多啲奶。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo