母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2879

畀面勳章


1#
發表於 17-7-7 14:54 |只看該作者
上胎全埋身無用過樽
所以係依方面零知識
因為今胎想多d泵岀來BB用奶樽飲

所以想請教下各位jm
需要準備定幾多個奶樽同埋準備啲咩?


大宅

積分: 4045


2#
發表於 17-7-7 18:26 |只看該作者

回覆樓主

儲奶袋幾盒,100-140ml細樽2個,240ml左右大樽4-6個,奶瓶消毒烘乾機一部(蒸氣或uv)


複式洋房

積分: 493


3#
發表於 17-7-7 18:58 |只看該作者

回覆樓主

我自己買左6個奶樽。6個儲奶樽。一餐用一個。開頭未咁快有咁多奶可以儲,餐餐清,有時要泵兩次先夠一餐飲,所以冇買奶袋用。奶樽我用完第五個就洗同消毒。
我覺得奶袋可以遲d買都得。真係多奶到要做冰奶先至買。
消毒機一定要買,方便好多。最好買個容量大既,因為你泵奶仲有喇叭要消毒 好阻位。我用兩個喇叭。


大宅

積分: 2879

畀面勳章


4#
發表於 17-7-9 09:27 |只看該作者
szeue 發表於 17-7-7 18:26
儲奶袋幾盒,100-140ml細樽2個,240ml左右大樽4-6個,奶瓶消毒烘乾機一部(蒸氣或uv)
...

好的謝謝你
uv機同蒸氣係咪可以二選一?

Enjoy my life


大宅

積分: 2879

畀面勳章


5#
發表於 17-7-9 09:29 |只看該作者
My小獅子 發表於 17-7-7 18:58
我自己買左6個奶樽。6個儲奶樽。一餐用一個。開頭未咁快有咁多奶可以儲,餐餐清,有時要泵兩次先夠一餐飲, ...

謝謝你咁詳細解釋
請問如果消毒機我用nuk個款夠位嗎?
Enjoy my life

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo