母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 680


1#
發表於 17-6-23 10:36 |只看該作者
我兩邊泵哂,都係得果 70 ml 度,BB 14日大,根本唔夠佢食,我可以點做,係咪要放棄!我通常2-4小時會泵下,但都刺激唔到多奶。


大宅

積分: 4343


2#
發表於 17-6-23 12:07 |只看該作者

回覆樓主:

最好埋身餵,埋身會多啲奶,埋完身快好多又會谷。泵追奶好辛苦,又要泵得密,又要食多啲飯同飲水,而且 bb 用樽餵好似食多好多,泵完好耐先會再谷奶,我經驗係埋身加食milk plus 就好快多奶,而且有時阿b 食一邊有夠,另外個邊先泵出來就見到真係多左好多。


禁止訪問

積分: 16558


3#
發表於 17-6-23 13:17 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 680


4#
發表於 17-6-23 18:00 |只看該作者
通常埋身10-15分鐘佢就開始瞓著左,我放低佢,佢又再喊,再埋身。可以攪成個鐘,不斷埋身、放低。放低又即喊 ..... 但佢埋身時我見佢有啜的,但好似食極都唔飽甘 .... 甘我應該點?好 sad ... 攪佢唔掂!

我有湯水飲和炒米茶(黑豆加果皮),飲豆漿怕唔怕涼架?我仲坐緊月


別墅

積分: 680


5#
發表於 17-6-23 19:36 |只看該作者
仲有,就算個 BB 一路食緊,食食下都會發忟憎,都唔知可以點,唔知係咪我要用乳頭盾有關 .... 我阿媽又日日問係咪食唔飽,又爭住要餵奶粉比佢食!好想喊!


男爵府

積分: 6683


6#
發表於 17-6-23 22:21 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-6-23 12:07
最好埋身餵,埋身會多啲奶,埋完身快好多又會谷。泵追奶好辛苦,又要泵得密,又要食多啲飯同飲水,而且 bb ...

Milk plus 你係點食?我食咗好似無咩多到


大宅

積分: 4343


7#
發表於 17-6-23 22:45 |只看該作者
Ginhc 發表於 17-6-23 22:21
Milk plus 你係點食?我食咗好似無咩多到

我早午晚都兩粒,夠就停。少又食番。


別墅

積分: 651


8#
發表於 17-6-24 02:59 |只看該作者

回覆樓主

出世頭7天有試過埋身,但我個雲太大,bb吸唔曬...我差不多全泵,無食特別野,好勤力食飯,飲水...
一唔食飯即刻小一半奶...由初頭兩邊加埋3安,
到依加泵左差不多兩個月,每次最小都有8安(10-20mins內)


男爵府

積分: 6683


9#
發表於 17-6-24 09:29 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-6-23 22:45
我早午晚都兩粒,夠就停。少又食番。

有冇話要食前後可以飲水?
等我試吓呢個食法


大宅

積分: 4343


10#
發表於 17-6-24 09:53 |只看該作者
Ginhc 發表於 17-6-24 09:29
有冇話要食前後可以飲水?
等我試吓呢個食法

我飯前食,用水送咋。


複式洋房

積分: 301


11#
發表於 17-6-24 11:21 |只看該作者

回覆樓主:

我係全泵媽,之前都同你一樣,泵得好少。但係只要你勤力d泵,唔好放棄,就一定會多奶,而家我亞b4個月大,食緊6安,都夠佢飲。最後,提提你,最好半夜都起身泵奶,因為個轉奶係最多。大家一齊努力


大宅

積分: 1817


12#
發表於 17-6-24 11:24 |只看該作者
fong1212 發表於 17-6-24 02:59
出世頭7天有試過埋身,但我個雲太大,bb吸唔曬...我差不多全泵,無食特別野,好勤力食飯,飲水...
一唔食飯 ...

請問你隔幾多個鐘泵一次? 我依家越泵越少, 兩邊加埋泵15分鐘得一安半, 泵完三個鐘個胸仲好林, 係咪唔好理照泵呢?


別墅

積分: 651


13#
發表於 17-6-24 11:31 |只看該作者
kitty426 發表於 17-6-24 11:24
請問你隔幾多個鐘泵一次? 我依家越泵越少, 兩邊加埋泵15分鐘得一安半, 泵完三個鐘個胸仲好林, 係咪唔 ...

頭一個月,每3小時泵一次,一路泵一路按,
基本上係餵bb,換片片,泵奶,睡覺.....


大宅

積分: 1817


14#
發表於 17-6-24 12:30 |只看該作者
fong1212 發表於 17-6-24 11:31
頭一個月,每3小時泵一次,一路泵一路按,
基本上係餵bb,換片片,泵奶,睡覺.....
...

謝謝回覆, 我都試下每三小時一次, 希望奶量增加


別墅

積分: 680


15#
發表於 17-6-25 21:26 |只看該作者
想喊!經常性斷斷續續餵左兩個鐘,見佢停哂口,放低佢,無幾耐(5分鐘唔夠)又再喊,又再餵 .... 點解會甘架


大宅

積分: 1148


16#
發表於 17-6-26 07:53 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-6-23 12:07
最好埋身餵,埋身會多啲奶,埋完身快好多又會谷。泵追奶好辛苦,又要泵得密,又要食多啲飯同飲水,而且 bb ...

請問milk plus 邊度買?煲通草水有用嗎?


禁止訪問

積分: 157


17#
發表於 17-6-27 00:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1852

2018復活節勳章


18#
發表於 17-6-28 08:55 |只看該作者
mrshong2011 發表於 17-6-23 22:45
我早午晚都兩粒,夠就停。少又食番。

Milk plus 係咩黎架?

我囡囡岩岩三個月. 宜家飲緊6安即170.
我每次都得4安即100-120
每日泵5次 1次埋身
泵出黎既總有500啦
但每日樽餵需要510 所以就剛剛好
唯有拉上補下 要補左一餐奶粉

我好似唔多夠奶咁 都追唔到囡囡個奶量
已經2-3日飲一次上奶湯
每日飲授乳茶包 當水飲

除左一喺佢身邊就密密埋身餵之外
仲有咩方法 可以追到奶量:(


大宅

積分: 3385


19#
發表於 17-6-29 11:41 |只看該作者
JWong2013 發表於 17-6-24 11:21
我係全泵媽,之前都同你一樣,泵得好少。但係只要你勤力d泵,唔好放棄,就一定會多奶,而家我亞b4個月大, ...
我呀b而家7日人仔,我都係泵奶出黎+補奶粉....請問要幾勤力d泵先追到奶?我而家3.5小時泵一次


禁止訪問

積分: 111


20#
發表於 17-6-29 16:22 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo