母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2723


1#
發表於 17-7-6 01:45 |只看該作者
Bb差不多一個月大,平日3分2時間人奶,其他因爲坐緊月有時自己訓左就由家人餵奶粉。

但呢排bb成日食得唔專心,食食下就扯出黎,痛到我癲,但佢又唔係飽,之後又口擘擘再食,但食完都唔係訓覺,係咪未夠飽?因為食奶粉時,佢一食完就會訓覺。

同埋,點解會一路食一路屙poo poo,又或者食完即屙poopoo,搞到換完片又要再食,因為佢又肚餓。

前前後後d時間基本上我係無得休息。
請各位指教,感謝!


大宅

積分: 1764


2#
發表於 17-7-6 11:08 |只看該作者
1. 可能BB唔太識啜,啜得唔多奶/唔想用力啜咪離口,建議去健康院搵母乳姑娘指導下。

2. 人奶好易消化,所以好多初生BB都係呢頭飲完好快就POPO,唔出奇~


大宅

積分: 2723


3#
發表於 17-7-6 11:42 |只看該作者
Anne_Hall 發表於 17-7-6 11:08
1. 可能BB唔太識啜,啜得唔多奶/唔想用力啜咪離口,建議去健康院搵母乳姑娘指導下。

2. 人奶好易消化,所 ...

去健康院時有比姑娘睇過,佢話食得岩呀。唔知係咪我唔夠奶 我試過泵出黎,成個鐘先得3,4安。平時好想泵出黎比佢食,但泵得一陣,bb又喊又要食,又唔成功。

咁食完屙完poo會唔會要再比佢食架?


別墅

積分: 678


4#
發表於 17-7-6 18:00 |只看該作者
November_bbcc 發表於 17-7-6 11:42
去健康院時有比姑娘睇過,佢話食得岩呀。唔知係咪我唔夠奶 我試過泵出黎,成個鐘先得3,4安。平時 ...

我都有呢個情況,都想知點算好~
每次埋身食成45分鐘,一拎開佢就喊要再食,如果好彩佢肯瞓,休息時間最長有一個鐘


禁止訪問

積分: 421


5#
發表於 17-7-7 16:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 52654


6#
發表於 17-7-7 17:39 |只看該作者
November_bbcc 發表於 17-7-6 11:42
去健康院時有比姑娘睇過,佢話食得岩呀。唔知係咪我唔夠奶 我試過泵出黎,成個鐘先得3,4安。平時 ...
唔駛泵成個鍾既, 30分鍾乜都夠咖啦。如果你想泵出黎俾bb即飲既, 下次試下安排早少少去夾返佢時間好d。bb一餐食幾多俾返幾多佢食ok了, 唔駛poo poo完後就餵既...
其實唔埋身只係泵問題都無咩問題既, 當然無左同bb 呢d咁sweet既時間。自己覺得俾人奶最緊要係唔好俾自己咁大壓力, 順其自然d好。我大仔時就係成日覺得唔夠奶俾bb飲、泵奶又搞成個鐘, 人有壓力奶水亦唔多, 去到4、5個月係自然無奶, 灰爆。而家細仔我就諗住無就收工唔駛煩, 整整下又差不多全人奶俾bb食左七個幾月啦...你加油


大宅

積分: 2723


7#
發表於 17-7-8 04:49 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-7 17:39
唔駛泵成個鍾既, 30分鍾乜都夠咖啦。如果你想泵出黎俾bb即飲既, 下次試下安排早少少去夾返佢時間好d。bb一 ...

我都知唔洗泵咁耐,但因為我少奶所以要夠b食既份量起碼要泵45-60mims,不過今日好左d,進步左,半個鐘內泵完4安幾。希臘一路keep住啦,我都覺自己情緒都會影響奶量,我會努力啦,謝謝你呀


大宅

積分: 2723


8#
發表於 17-7-8 04:50 |只看該作者
RF'z 發表於 17-7-7 16:02
回覆 November_bbcc 的帖子

唔舒服可以用BROM,咁咪可以舒服D

係呀,但係我有泵出黎。努力中


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 17-7-8 04:50 |只看該作者
November_bbcc 發表於 17-7-6 01:45
Bb差不多一個月大,平日3分2時間人奶,其他因爲坐緊月有時自己訓左就由家人餵奶粉。

但呢排bb成日食得唔專 ...
餵到1個月, 好好啦, 冇放棄既有力理由喎, 讚下自己啦!

bb 飲奶時會刺激腸道活動, 所以可能一邊食一邊痾.

人奶快消化, 所以佢會快肚餓.

有機會因為佢用用奶樽, 有時會懶得啜你.

第一個月係冇得休息, 之後會入直路. 加油!


大宅

積分: 2723


10#
發表於 17-7-8 04:52 |只看該作者
bananafish 發表於 17-7-6 18:00
我都有呢個情況,都想知點算好~
每次埋身食成45分鐘,一拎開佢就喊要再食,如果好彩佢肯瞓,休息時間最長 ...

係呀,始終我自己第一胎無咩經驗。
努力呀,我今日好左dd喇,埋身食完訓覺。
有時bb唔訓搞搞下又到下一餐,休息時間都無。


大宅

積分: 2723


11#
發表於 17-7-8 17:28 |只看該作者
bosch 發表於 17-7-8 04:50
餵到1個月, 好好啦, 冇放棄既有力理由喎, 讚下自己啦!

bb 飲奶時會刺激腸道活動, 所以可能一邊食一邊痾.

謝謝你呀!我會努力,呢2日已經好左d,不過可能真係因爲有時補奶或者泵奶用左奶樽,所以真係有你所講佢啜我係有d懶,不過我會努力餵多d


大宅

積分: 1904


12#
發表於 17-7-8 17:55 |只看該作者

回覆樓主

加油呀,樓主!我女最初果陣唔識啜,我最初都係靠泵出黎俾佢食,我果陣仲單泵,每邊30分鐘,夾埋1個鐘,慶幸係我女每3個鐘先食1次,但係其實果頭泵完,果頭又要餵,明白當中真係好攰,但慢慢bb大啲,佢又會啜得好啲,依家我女4個月大喇,我都希望自己可以堅持餵到佢兩歲。
盡左力就得喇,真係唔使俾咁大壓力自己,我都成日同自己講,有朝一日真係唔夠佢食,就補奶粉,飲奶粉,我依家努力緊下一個目標係阿女加固前都可以全人奶,加固後就會好好多喇,一齊加油


複式洋房

積分: 174


13#
發表於 17-7-9 00:06 |只看該作者

回覆樓主

我都係咁樣,我差不多1個月,開頭我仔有1邊5急,所以我每1餐都餵同1邊,另外1邊就泵出黎,開頭1個星期都泵到100ml,第2個星期已經好似無乜奶,到呢個星期我先有時強逼個仔吸,依家終於又肯吸返!每1日有2.3餐飲奶粉,到依家肚餓食1陣就發脾氣喊要扯出黎!但呢個情況通常發生係夜晚。成日想放棄。可能真係無乜奶!好氣餒真係。


水晶宮

積分: 52654


14#
發表於 17-7-10 10:01 |只看該作者
November_bbcc 發表於 17-7-8 04:49
我都知唔洗泵咁耐,但因為我少奶所以要夠b食既份量起碼要泵45-60mims,不過今日好左d,進 ...
加油呀, 會愈來愈好咖啦~不過真係唔駛等到汞夠先停, 有時會多D有細會小D...我而家既存貨都係夠阿仔食2、3日咋, 我都算囉


禁止訪問

積分: 421


15#
發表於 17-7-10 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2723


16#
發表於 17-7-10 18:51 |只看該作者
Amberlam 發表於 17-7-9 00:06
我都係咁樣,我差不多1個月,開頭我仔有1邊5急,所以我每1餐都餵同1邊,另外1邊就泵出黎,開頭1個星期都泵 ...

係,絕對明白,身同感受。有時真係會好唔開心。希望一日好過一日啦,大家一齊加油,唔好比壓力自己。


大宅

積分: 2723


17#
發表於 17-7-10 18:55 |只看該作者
cnga 發表於 17-7-8 17:55
加油呀,樓主!我女最初果陣唔識啜,我最初都係靠泵出黎俾佢食,我果陣仲單泵,每邊30分鐘,夾埋1個鐘,慶 ...

謝謝呀,因為有時見到bb埋身食完又再喊又唔夠食真係好sad,唯有盡量埋多d身,雖然真係有d攰,但為左bb真係無辦法,我會努力,希望都做到全人奶啦。


大宅

積分: 2723


18#
發表於 17-7-10 19:01 |只看該作者
Chirley 發表於 17-7-10 10:01
加油呀, 會愈來愈好咖啦~不過真係唔駛等到汞夠先停, 有時會多D有細會小D...我而家既存貨都係夠阿仔食2、3日 ...

我而家係無存貨哈哈,因為都無時間泵到。
我見有d人有勁多存貨真係好羨慕


水晶宮

積分: 52654


19#
發表於 17-7-11 11:55 |只看該作者
November_bbcc 發表於 17-7-10 19:01
我而家係無存貨哈哈,因為都無時間泵到。
我見有d人有勁多存貨真係好羨慕
...


其實曾幾何時我都打爆左個雪櫃咖...但而家一日汞四次, 加上阿仔慢慢大唔夠佢食了,
你汞到就汞就最好汞啦, 亦唔駛谷住咁辛苦...但主要都係自己OK先, 無就奶粉囉, 我都做左呢個打算了

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo