想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2464


1#
發表於 17-10-5 19:30 |只看該作者
本帖最後由 panda1006 於 17-10-6 21:32 編輯

本帖最後由 panda1006 於 17-10-6 08:05 編輯

本帖最後由 panda1006 於 17-10-5 20:15 編輯

上年小產完...
M一向都唔準
最短2個月黎一次,最長試過5,6個月一次
今次想用紅d check住加艾灸
但紅d長期甘既色...
最近個次係8月尾黎m...
其實想樣會容易check到排卵...



大宅

積分: 1721


2#
發表於 17-10-5 21:37 |只看該作者
回覆 panda1006 的帖子

你有機會Bingo。Check下綠D,應該有控。


大宅

積分: 2464


3#
發表於 17-10-5 22:00 |只看該作者
Katrina_cmc1104 發表於 17-10-5 21:37
回覆 panda1006 的帖子

你有機會Bingo。Check下綠D,應該有控。

無...


大宅

積分: 2464


4#
發表於 17-10-6 08:05 |只看該作者

回覆樓主

Up


侯爵府

積分: 21950


5#
發表於 17-10-6 08:29 |只看該作者
panda1006 發表於 17-10-6 08:05
Up

其實排卵前會拉絲,你留意下自己有無

你係咪有多囊?如果係,可以做下運動


大宅

積分: 2464


6#
發表於 17-10-6 08:35 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-6 08:29
其實排卵前會拉絲,你留意下自己有無

你係咪有多囊?如果係,可以做下運動

我唔係多囊...
有拉絲就係排卵?
第一胎反而甘容易中...
第二胎就...甘難
3年喇...


侯爵府

積分: 21950


7#
發表於 17-10-6 08:38 |只看該作者
panda1006 發表於 17-10-6 08:35
我唔係多囊...
有拉絲就係排卵?
第一胎反而甘容易中...

係啊,有拉絲就係快排卵,你自己可以留意下,不過如果你紅d長期有色但唔係多囊可能你排卵功能差, 呢d係hormones問題


別墅

積分: 741


8#
發表於 17-10-6 09:56 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-6 08:38
係啊,有拉絲就係快排卵,你自己可以留意下,不過如果你紅d長期有色但唔係多囊可能你排卵功能差, 呢d係hor ...

想請問聲,我唔係多囊..
但排完卵後到黎m前,用紅d試每日都會有淺控,咁係咪代表hormone有問題?


侯爵府

積分: 21950


9#
發表於 17-10-6 09:58 |只看該作者
ks00ks 發表於 17-10-6 09:56
想請問聲,我唔係多囊..
但排完卵後到黎m前,用紅d試每日都會有淺控,咁係咪代表hormone有問題?

唔係, 正常架


別墅

積分: 741


10#
發表於 17-10-6 22:00 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-6 09:58
唔係, 正常架

知道!
Thanks


別墅

積分: 741


11#
發表於 17-10-7 11:52 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-6 09:58
唔係, 正常架

Sis.. 想請教下你, 如果驗孕,但唔係用晨早尿尿試,反而晏就去試,咁我用曼仔試得唔得?
因為今早但唔係用晨尿,用秀兒驗孕,有少少線.. 所以我想請教下你經驗...


侯爵府

積分: 21950


12#
發表於 17-10-7 11:59 |只看該作者
ks00ks 發表於 17-10-7 11:52
Sis.. 想請教下你, 如果驗孕,但唔係用晨早尿尿試,反而晏就去試,咁我用曼仔試得唔得?
因為今早但唔係 ...

你忍4個鐘唔飲水唔去厠所再驗下


別墅

積分: 741


13#
發表於 17-10-7 12:02 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-7 11:59
你忍4個鐘唔飲水唔去厠所再驗下

好.. 我試下...
唔該晒你!


大宅

積分: 1721


14#
發表於 17-10-7 16:56 |只看該作者
回覆 ks00ks 的帖子

我下晝驗仲深過晨V。


大宅

積分: 2464


15#
發表於 17-10-7 17:40 |只看該作者
Katrina_cmc1104 發表於 17-10-7 16:56
回覆 ks00ks 的帖子

我下晝驗仲深過晨V。

本帖最後由 panda1006 於 17-10-8 12:31 編輯

我都係
甘即係我唔可以靠紅d去check排卵...



大宅

積分: 2464


16#
發表於 17-11-4 22:19 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-6 09:58
唔係, 正常架

請問係深粗嗎?即是排卵?應該幾時dodo?
myimage.jpg

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo