立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2464
積分: 1721
Katrina_cmc1104 發表於 17-10-5 21:37 回覆 panda1006 的帖子 你有機會Bingo。Check下綠D,應該有控。
侯爵府
積分: 21950
panda1006 發表於 17-10-6 08:05 Up
freshrose 發表於 17-10-6 08:29 其實排卵前會拉絲,你留意下自己有無 你係咪有多囊?如果係,可以做下運動
panda1006 發表於 17-10-6 08:35 我唔係多囊... 有拉絲就係排卵? 第一胎反而甘容易中...
別墅
積分: 741
freshrose 發表於 17-10-6 08:38 係啊,有拉絲就係快排卵,你自己可以留意下,不過如果你紅d長期有色但唔係多囊可能你排卵功能差, 呢d係hor ...
ks00ks 發表於 17-10-6 09:56 想請問聲,我唔係多囊.. 但排完卵後到黎m前,用紅d試每日都會有淺控,咁係咪代表hormone有問題?
freshrose 發表於 17-10-6 09:58 唔係, 正常架
ks00ks 發表於 17-10-7 11:52 Sis.. 想請教下你, 如果驗孕,但唔係用晨早尿尿試,反而晏就去試,咁我用曼仔試得唔得? 因為今早但唔係 ...
freshrose 發表於 17-10-7 11:59 你忍4個鐘唔飲水唔去厠所再驗下
Katrina_cmc1104 發表於 17-10-7 16:56 回覆 ks00ks 的帖子 我下晝驗仲深過晨V。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy