影視娛樂

跳至

首頁
12345...21

尾頁
   1


子爵府

積分: 11116


1#
發表於 17-5-16 13:10 |只看該作者
本來諗住等多一個星期先開始睇,
但琴日終於忍唔住…
依家睇到第三集,
個人感覺唔係咁差,
小包總個body真係好吸引
演技好又型,但唔紅!?
小丘同關關仍然咁重視樊姐
有無JM都開始睇緊?
黃栢村個樣比樊姐後生,
似姐弟戀多啲


子爵府

積分: 13296


2#
發表於 17-5-16 14:52 |只看該作者
我睇晒7集,其實已經冇左第一輯時新鮮感,但都吾錯,小包總吾靚仔,但個body+臉上酒窩好鬼正


已刪除用户

積分: 52062


3#
發表於 17-5-16 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


4#
發表於 17-5-16 16:34 |只看該作者
追播中,好鐘意睇安廸,今季同小包總好正

上季到今季最唔鐘意係邱瑩瑩個角式,白痴又無知


子爵府

積分: 11116


5#
發表於 17-5-16 17:05 |只看該作者
alima 發表於 17-5-16 14:52
我睇晒7集,其實已經冇左第一輯時新鮮感,但都吾錯,小包總吾靚仔,但個body+臉上酒窩好鬼正
...

我腳得楊爍好型呀
最鍾意佢把聲同個body


子爵府

積分: 11116


6#
發表於 17-5-16 17:08 |只看該作者
白毛毛 發表於 17-5-16 15:41
未開. 等再播多幾集先一氣呵成.

包總點唔靚仔都好過個上集個阿伯. ...

我開頭都好似你咁諗!
點知睇咗啲討論話麻麻就更加忍唔住想睇


子爵府

積分: 11116


7#
發表於 17-5-16 17:10 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-5-16 16:34
追播中,好鐘意睇安廸,今季同小包總好正

上季到今季最唔鐘意係邱瑩瑩個角式,白痴又無知

我睇到第五咋!
好憎黃同樊母
唔知佢哋會唔會係兩姐妹嚟


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


8#
發表於 17-5-16 17:14 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-5-16 17:10
我睇到第五咋!
好憎黃同樊母
唔知佢哋會唔會係兩姐妹嚟

本帖最後由 c.vieri 於 17-5-16 17:20 編輯



樊母其實就係典型中國舊式農村啊媽,重男輕女到好誇張,現實生活都依然有呢種啊媽


子爵府

積分: 11116


9#
發表於 17-5-17 08:57 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-5-16 17:14
本帖最後由 c.vieri 於 17-5-16 17:20 編輯

唔岀奇!
個女30+已經係大人有自己思想,
迫迫下,個女反感一走了之,
連親人都無得做


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


10#
發表於 17-5-17 09:00 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-5-17 08:57
唔岀奇!
個女30+已經係大人有自己思想,
迫迫下,個女反感一走了之,

以前公司有個女同事,佢都話係屋企做乜都係錯,啊哥、細佬就做乜都無問題。

睇緊8、9集,越睇越討厭邱瑩瑩


男爵府

積分: 6411


11#
發表於 17-5-17 15:09 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-5-16 13:10
本來諗住等多一個星期先開始睇,
但琴日終於忍唔住…
依家睇到第三集,

哈哈我都係諗住養肥d先但忍唔住開左黎睇


子爵府

積分: 11116


12#
發表於 17-5-17 17:15 |只看該作者
c.vieri 發表於 17-5-17 09:00
以前公司有個女同事,佢都話係屋企做乜都係錯,啊哥、細佬就做乜都無問題。

睇緊8、9集,越睇越討厭邱瑩 ...

我又感得丘OK wor!
反而係典成日想搞人條仔黑人憎啲,
雖然知道佢想幫丘試探,
但唔洗咁岀面
好鍾意睇小包總同安迪


子爵府

積分: 11116


13#
發表於 17-5-17 17:17 |只看該作者
kiz___be 發表於 17-5-17 15:09
哈哈我都係諗住養肥d先但忍唔住開左黎睇

我話唔睇又睇!
已經追到同步


別墅

積分: 816


14#
發表於 17-5-17 17:18 |只看該作者
同樣唔鍾意曲 見親都飛
除非係群戲


珍珠宮

積分: 39734

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


15#
發表於 17-5-17 22:58 |只看該作者
小曲我又幾中意,敢作敢為,率性灑脫。五美其實我都中意,但比較怕睇樊姐呢part,可能我怕成日喊苦喊忽,家嘈屋閉,特別佢亞媽同亞哥,睇到好忟,比著我已與屋企斷絕關係。但另一方面樊姐開口埋口都講錢講買樓又真係好寫實,上海同香港樓市一樣咁癲,年青一代真係好難上車。講真歡樂頌已經美化了一些現實,富有人家如安迪、小曲又點會同三美做鄰居,就算做到鄰居都冇可能咁交心啦,像王柏川、樊姐還能得到有錢人的人脈創業,已經比好多人只能單打獨鬥幸運得多。


子爵府

積分: 11116


16#
發表於 17-5-18 08:36 |只看該作者
wyl 發表於 17-5-17 22:58
小曲我又幾中意,敢作敢為,率性灑脫。五美其實我都中意,但比較怕睇樊姐呢part,可能我怕成日喊苦喊忽,家 ...

同意…樊媽一岀肯定係無好嘢
又係喊苦喊弗好煩!

仲有佢講嘢可能專登用啲口音都聽到好伩


別墅

積分: 816


17#
發表於 17-5-18 09:24 |只看該作者
wyl 發表於 17-5-17 22:58
小曲我又幾中意,敢作敢為,率性灑脫。五美其實我都中意,但比較怕睇樊姐呢part,可能我怕成日喊苦喊忽,家 ...

睇完尋日個集好少少
小曲同關關喺車個段幾好睇
小曲係要唔搗蛋先好睇 佢係率性而為 出發點都好 只係小壞 不過對於一部分生活中掙扎求存既人黎講好討厭 正如瑩瑩所講 小曲唔係唔好 只係平時就鍾意惹事
至於樊勝美 只可以話係可憐人一個


子爵府

積分: 11116


18#
發表於 17-5-18 11:56 |只看該作者
yeungwgyn 發表於 17-5-18 09:24
睇完尋日個集好少少
小曲同關關喺車個段幾好睇
小曲係要唔搗蛋先好睇 佢係率性而為 出發點都好 只係小壞 ...

睇咗12-13預告…樊喊緊,
但典仲喺度單打佢


男爵府

積分: 5535


19#
發表於 17-5-18 18:30 |只看該作者
好鐘意睇小包......


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


20#
發表於 17-5-19 16:51 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 17-5-18 11:56
睇咗12-13預告…樊喊緊,
但典仲喺度單打佢

本帖最後由 c.vieri 於 17-5-19 16:51 編輯

其實樊果家人真係普通老百姓係幫唔到佢地
同埋樊勝美都難頂,要王柏川買樓(咁人地為生意應酬而唔接佢返、放工又唔高興)又要依賴王柏川幫佢攪店屋企d野。

我係男人都走頭,頂唔順個黑洞

點評

zjz    發表於 17-5-22 14:12
wyl    發表於 17-5-20 11:46

首頁
12345...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo