婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4192


1#
發表於 09-2-2 15:24 |只看該作者
老實講我地不嬲派比老公d表哥/弟/妹都係20兩封... 99成日俾說話我地聽, 話少... 應該$50兩封!! 佢地一共有成十幾個, 而且d姨, 舅父都係派比我地20兩封, 我地無小朋友, 最緊要每年d利是錢都係我出架!! 甘點解唔可以自己話事呢??


超級版主

積分: 92961

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 09-2-2 15:47 |只看該作者
我99就無理我派幾多.
好老實...派幾多...係我鍾意...
做咩要管人派幾多播:;pppp:


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


3#
發表於 09-2-2 15:50 |只看該作者
我奶奶唔會咁多意見,
佢唔多理我地,亦唔會管我地,不錯!


子爵府

積分: 12823

醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 09-2-2 15:56 |只看該作者
原帖由 Melody_Che 於 09-2-2 15:24 發表
老實講我地不嬲派比老公d表哥/弟/妹都係20兩封... 99成日俾說話我地聽, 話少... 應該$50兩封!! 佢地一共有成十幾個, 而且d姨, 舅父都係派比我地20兩封, 我地無小朋友, 最緊要每年d利是錢都係我出架!! 甘點解唔可以自 ...


None of her business!!! 唔駛理佢啦~ 你6299 又封好大封利是俾你地咩?


大宅

積分: 4192


5#
發表於 09-2-2 15:58 |只看該作者
你地d99就好啦, 我99咩都唔識, 成個鄉下婆甘, 但咩都要理, 人地話佢知細路補習班要幾千蚊, 佢就以為所以補習都要幾千蚊... 好憎佢, 井底之蛙又要咩都管, 連利是派幾多都關佢事, 成日以為自己係豪門甘, 又要我地派大利是<:(>, 又要我地做禮... 啋佢有味!!

:;pppp:


大宅

積分: 4802


6#
發表於 09-2-2 17:59 |只看該作者
我奶奶無理 但我亞媽就有-.-
係都要我封大封d比老表 我話得老公一個搵錢 我而家賣野又唔係搵得多 同埋係岩岩開始 我話我搵到就一定會大封啦 聽完即黑面 又話我今年實有得賺(講緊亞女d利是)比多幾封大都唔怕啦 我就話 d錢亞女架 關我咩事 一唔岩聽就話而家我當佢死 唔聽佢講野


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 09-2-2 20:42 |只看該作者
咁我又唔知封幾錢比佢地
因係老公比錢99封既


洋房

積分: 259


8#
發表於 09-2-2 21:11 |只看該作者
99就冇話要封幾多, 不過佢試過好宛轉咁話如果我地想慳既咪一封$50一封$20囉, 我老公唔明仲懵盛盛答話咁兩封都會$20咪得囉駛咩禁複雜喎! 我99登時唔識答咪話咁又係....我冇出聲不過忍笑忍到好辛苦 所以話個仔輕輕講下99就冇聲出, 如果老公成日都咁就好lu


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 09-2-3 01:28 |只看該作者
99唔多理我地


別墅

積分: 746


10#
發表於 09-2-3 12:08 |只看該作者
理得咁多咩...
係咪佢俾先??


複式洋房

積分: 224


11#
發表於 09-2-4 10:04 |只看該作者
當然有啦,
個八婆奶奶要面但又冇錢,
所以返親大陸或面對d親戚好似有富婆咁.
仲會幫我地代派利事比佢地d大陸親戚朋友.
但會向我地收會所派利事錢.
年年都收回代派二仟元左右.

試過有年我問佢大陸有幾多親戚要派利事.
我比佢代帶上大陸派,
pk奶奶就答 : 唔洗, 等我比住先到時問你地取番.
跟本佢就驚我地比得少. 大陸都要派二仟元利事. 以為我地搵錢容易咩.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo