婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32052


1#
發表於 09-2-1 16:51 |只看該作者
我由結婚到現在, 12年來都未同過99住過1日, 未來都唔會~ 但我想知, 同99住係唔係一定[衰硬]?

99, 我覺得真係相見好, 同住難.....因為.....

叔仔新婚, 一直同99住, 62仙遊左幾年了~ 新婚幾日, 99見新抱9:00am起床後冇做家務, 又未摺被, 又未洗衫, 仲有成盤碗未洗, 新抱係冇返工, 早上看報紙...99唔高興, 叫佢做完家務才看報紙, 新抱去做....

問題係.....如果只係兩公婆住, 咁呢位新抱算唔算有錯呢? 我自己放假, 唔洗返工時, 都係咁係屋企hea, 有咩問題? 但同99住, 咁睇落又好似新抱唔啱喎.....


大宅

積分: 2175

好媽媽勳章


2#
發表於 09-2-1 17:05 |只看該作者
我覺得一定衰硬,
有時放左工或者倦,
都會想鏟係張sofa度,咩都唔做,
放假又會想訓到日上三竿先起身,
但d老人家點會睇得順眼,
如果係自己女就唔同,
哼!但係新抱喎,
死硬!!


With GOD all things are possible.


子爵府

積分: 10934

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-2-1 17:12 |只看該作者
其實每個人都會有唔同嘅生活習慣.兩老婆結婚初期都會有問題出現.......係99眼中新抱嘅一舉一動都會係一個<好>話題.做咩嘢先每個人都唔一樣.叫妳99睇開D啦


水晶宮

積分: 68134

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 09-2-1 17:42 |只看該作者
我由結婚到而家2年幾~一直都係同6299住,我從來咩鬼家務都唔做架,佢睇唔過眼,就自己會做哂佢,一句都冇話過我,但係我都好鬼唔like我99..無計..唔順眼就係唔順眼....


洋房

積分: 259


5#
發表於 09-2-1 18:26 |只看該作者
原帖由 conniecheung 於 09-2-1 17:42 發表
我由結婚到而家2年幾~一直都係同6299住,我從來咩鬼家務都唔做架,佢睇唔過眼,就自己會做哂佢,一句都冇話過我,但係我都好鬼唔like我99..無計..唔順眼就係唔順眼.... ...


你咁幸福o既!? 你c6唔哦你o既咩?


公爵府

積分: 28558

分享愛


6#
發表於 09-2-1 19:09 |只看該作者
我結婚前同6299住過3個月, 有左後期到宜唔方便, 少左私隱, 不過勝在乜都唔洗我做~~


禁止訪問

積分: 73927


7#
發表於 09-2-1 19:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68134

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-2-1 20:21 |只看該作者
原帖由 little-fish 於 09-2-1 18:26 發表


你咁幸福o既!? 你c6唔哦你o既咩?
c6佢唔多理呢d野架,因為佢太多事要理要做,總之有飯佢食,有3比佢換就唔出聲架啦~(當然煮飯洗3汁屋都係99一腳take啦)~佢想做咪由佢囉~此中一齊住,可能99都唔想同我交惡呱~咁我都事事忍讓佢既~


洋房

積分: 259


9#
發表於 09-2-1 21:03 |只看該作者
原帖由 conniecheung 於 09-2-1 20:21 發表
c6佢唔多理呢d野架,因為佢太多事要理要做,總之有飯佢食,有3比佢換就唔出聲架啦~(當然煮飯洗3汁屋都係99一腳take啦)~佢想做咪由佢囉~此中一齊住,可能99都唔想同我交惡呱~咁我都事事忍讓佢既~ ...


咁你99都唔錯, 忍下佢都應該既, 我冇同99住, 但我老公惾惾地架, 我地返99道食飯, 如果冇帶工人去, 佢會特登洗我做哩樣個樣, 驚死我坐係到咁, 所以我一定唔可以同99住, 住親我老公一定成日都係咁, 而且我D姑9好煩, 成日多多口, 我怕怕囉.

[ 本帖最後由 little-fish 於 09-2-1 22:57 編輯 ]


伯爵府

積分: 18798

好媽媽勳章


10#
發表於 09-2-1 21:18 |只看該作者
只可話大家有自己的生活習慣!媳婦又唔係唔做,佢只係有自己的習慣罷!大可同99講'人家肯做已經好好了!幾時做是人家的自由!'
不過同99住又未必是媳婦衰硬,如果對住個無返工又乜都唔做的,衰硬的絕對是個99!

原帖由 Siuchoi 於 09-2-1 16:51 發表
我由結婚到現在, 12年來都未同過99住過1日, 未來都唔會~ 但我想知, 同99住係唔係一定[衰硬]?

99, 我覺得真係相見好, 同住難.....因為.....

叔仔新婚, 一直同99住, 62仙遊左幾年了~ 新婚幾日, 99見新抱9:00am起床 ...
全世界都在看你家的笑話,騙不過天地,沒不了良心。即管繼續下去,總有一天自己受!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 09-2-1 21:51 |只看該作者
原帖由 Siuchoi 於 09-2-1 16:51 發表
我由結婚到現在, 12年來都未同過99住過1日, 未來都唔會~ 但我想知, 同99住係唔係一定[衰硬]?

99, 我覺得真係相見好, 同住難.....因為.....

叔仔新婚, 一直同99住, 62仙遊左幾年了~ 新婚幾日, 99見新抱9:00am起床 ...


大家standard唔同, 我都係hea 果批, 唔同住好d, 起碼對我冇祈望就冇失望.....


大宅

積分: 1297


12#
發表於 09-2-2 13:33 |只看該作者
都係架,有時對與錯,都在乎觀點與角度姐~
換轉同一件事,99個女咁做,佢又唔覺有問題喎~
咁當然啦,我地呢d外性人如果同佢Standard唔同,佢當然覺得督眼督鼻la~


大宅

積分: 1295


13#
發表於 09-2-2 13:37 |只看該作者
保持適當距離,客客氣氣咪算囉!無謂傷感情!


大宅

積分: 3686


14#
發表於 09-2-2 15:42 |只看該作者
Agree....要保持適當距離,客客氣氣...
我未生之前, 關係好好(拍拖到結左婚 total 7年幾)
但一生完, 99陪坐月+暫住佢屋企(因搬屋).... 雖然只住一排, 但關係不再, 一來因BB問題... 加加埋埋....
唉.....
原帖由 debc 於 09-2-2 13:37 發表
保持適當距離,客客氣氣咪算囉!無謂傷感情!

[ 本帖最後由 elsang825 於 09-2-2 15:44 編輯 ]


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 09-2-2 15:45 |只看該作者
都唔一定既,,,,我見有d奶奶真係好好相處架
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


禁止發言

積分: 3097


16#
發表於 09-2-2 15:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 09-2-2 17:19 |只看該作者
我62同99都好好....
唔返屋企食飯一句說話都唔問,唔講,因為佢地知我地忙,
唔係我地邀請,佢係唔會上來我地屋企....
新年唔使奉茶,仲整埋飯比我地食....
食完之後我c6立即去我家,佢地一句說話都無出....

好老實,我62同99真係好好,好明白事理.....

但我c6都話相見好,同住難,佢未結婚時都講都明唔會一齊住,住埋同一區都唔會,鎖匙都唔比,怕佢地無喇喇上來....

我唸,同6299一齊住,可以免得過就免喇!


別墅

積分: 711


18#
發表於 09-2-3 13:28 |只看該作者
我個人認為衰硬係高達99%囉!! 另外過1%就好lucky or好另類。

無錯,真係相見好同住難,我就試過同99住,結果......搞到自己成日唔開心。

家下搬左出來6年,不知幾happy。

所以,唔好傻喇,想大家關係好,大家happy,千其咪一齊住!!!


禁止訪問

積分: 2182


19#
發表於 09-2-3 14:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 61


20#
發表於 09-2-3 19:41 |只看該作者

回覆 # 的文章

我都同意你的說法, 我一結婚就同99住. 至今已有17年了, 都無問題. 最重要雙方都要"醒水". 而我覺得最重要係家務問題. 我估如果我屋企無左工人, 相處都會無貢順利.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo