其實呢,首先要問自己,DSE個分係點呢?
其二,再問自己,係想只入大學,定真心想讀大學呢?
其三,問下自己,失手原因係咩呢?
其四,要了解下自己,如再揀副學士或HD,呢D科係唔係自己興趣所在,而又有
能力讀好?
其五,要畀自己有個承諾,一定要盡心盡力,認真咁學習喇。
我識好多學生係可以駁返上8大,但係就要自己付出努力啦。
HEA讀、求其入HD、ASSO、無目標而讀,好多到最後都讀唔返上去架喇。
不過,而家咁多自資,讀自資都係一條出路既。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗