母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1665

HiPP勳章(2)


1#
發表於 17-7-18 23:27 |只看該作者
BB半個月大,主要泵奶的,一日有兩次左右埋身,食成個鐘都唔飽要補泵奶/奶粉的,每日都有飲湯同食飯,但每次兩邊泵出黎都只有2安至2安半,冇乜多到,有咩辦法呢?奶量仲會有得多d嗎?


別墅

積分: 987


2#
發表於 17-7-19 11:30 |只看該作者

回覆樓主:

Bb 食慣奶瓶,埋身會啜得唔好,不如泵密啲。


大宅

積分: 1665

HiPP勳章(2)


3#
發表於 17-7-19 12:07 |只看該作者
JpAurora 發表於 17-7-19 11:30
Bb 食慣奶瓶,埋身會啜得唔好,不如泵密啲。

係咪3個鐘一次?有時個胸已經實哂,但點知兩邊加埋都係得兩安左右,有點挫敗

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo