母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2473


1#
發表於 17-7-23 00:36 |只看該作者
仔仔5個月喇。。一直以黎都唔多奶。。每次加埋只泵到2安或多少少。早晚埋身。。返工泵2次。。而家每日飲5餐。。而家泵埋只夠佢早晚飲。。中間3餐奶粉。。

最近同事請左一段時間病假。。要backup. 有時太忙都走唔開泵奶。突然有個想法。。不如停啦。。每日拎住個袋走黎走去都唔夠佢飲

其實依幾日日頭都只泵一次。。但早晚照埋身。。每次佢啜住飲奶。。依種感覺太sweet..媽媽先會感受到。。真係唔捨得。。好失落。。經過藥房猶豫好耐執唔執收奶茶。。最後冇入

有無媽媽好似我咁。。猶豫不決。。。


珍珠宮

積分: 49307

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 17-7-23 02:09 |只看該作者
pigpig1223 發表於 17-7-23 00:36
仔仔5個月喇。。一直以黎都唔多奶。。每次加埋只泵到2安或多少少。早晚埋身。。返工泵2次。。而家每日飲5餐 ...

唔好放棄呀 。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo