自由講場

跳至

首頁

尾頁
   15


洋房

積分: 89


1#
發表於 17-7-3 22:53 |只看該作者
阿女來緊升四年班,近年半每隻眼升咗125度,現在左眼325,右眼350,唔想升太快,所以準備用OK鏡或者Misight。有冇用過或用緊啲家長可以俾下意見,多謝!


大宅

積分: 2727


2#
發表於 17-7-10 23:06 |只看該作者

回覆樓主

我啱啱開始俾小朋友用ok鏡
我揀ok鏡係因為夜晚訓覺戴,少好多麻煩
注意好清潔基本上就無咩大問題


水晶宮

積分: 73356


3#
發表於 17-7-10 23:09 |只看該作者

回覆樓主

唔係個個戴ok lens有好好的效果,視光師話有d人戴左都控制近視方面,都唔太好。

我個女K2已經250度近視,5歲帶ok lens.....現在已經14歲了解仍然都係250度,佢係效果好好的case.


大宅

積分: 3117


4#
發表於 17-7-12 10:13 |只看該作者
wcandtt 發表於 17-7-10 23:09
唔係個個戴ok lens有好好的效果,視光師話有d人戴左都控制近視方面,都唔太好。

我個女K2已經250度近視,5 ...
咁真係好有效喎!!


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 17-7-12 10:17 |只看該作者
wcandtt 發表於 17-7-10 23:09
唔係個個戴ok lens有好好的效果,視光師話有d人戴左都控制近視方面,都唔太好。

我個女K2已經250度近視,5 ...

請問你女喺邊度配ok lens的?價錢大約多少?


水晶宮

積分: 73356


6#
發表於 17-7-12 10:18 |只看該作者
tsung 發表於 17-7-12 10:17
請問你女喺邊度配ok lens的?價錢大約多少?
...

本帖最後由 wcandtt 於 17-7-12 10:19 編輯

Ok的,十四年前配12000左右,而家唔知。


你pm我


公爵府

積分: 25514


7#
發表於 17-7-12 10:21 |只看該作者
wcandtt 發表於 17-7-10 23:09
唔係個個戴ok lens有好好的效果,視光師話有d人戴左都控制近視方面,都唔太好。

我個女K2已經250度近視,5 ...

效果好好

我仔戴咗9年,加深咗50度,我已經好滿意


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 17-7-12 10:24 |只看該作者
wcandtt 發表於 17-7-12 10:18
本帖最後由 wcandtt 於 17-7-12 10:19 編輯

Ok的,十四年前配12000左右,而家唔知。

Jm,已pm你了!


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 17-7-12 10:25 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-12 10:21
效果好好

我仔戴咗9年,加深咗50度,我已經好滿意

請問夜間戴ok lens,日間喺咪無需配戴任何眼鏡的呢?


侯爵府

積分: 21066

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 17-7-12 10:25 |只看該作者
我個仔就 14歲先至開始帶 Misight, 到而家 20歲都冇加深過


公爵府

積分: 25514


11#
發表於 17-7-12 10:29 |只看該作者
tsung 發表於 17-7-12 10:25
請問夜間戴ok lens,日間喺咪無需配戴任何眼鏡的呢?

係呀!去游水打波都非常方便


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 17-7-12 10:30 |只看該作者
meimeilam 發表於 17-7-12 10:25
我個仔就 14歲先至開始帶 Misight, 到而家 20歲都冇加深過

請問Misight同ok lens有否不同的?


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 17-7-12 10:31 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-12 10:29
係呀!去游水打波都非常方便

咁好方便喎!是否需要定期更換新鏡的?


公爵府

積分: 25514


14#
發表於 17-7-12 10:32 |只看該作者
tsung 發表於 17-7-12 10:31
咁好方便喎!是否需要定期更換新鏡的?

兩年更換一次


侯爵府

積分: 21066

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 17-7-12 10:33 |只看該作者
Misight 就日頭帶, 一日即棄, 好似普通隱形眼鏡咁


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 17-7-12 10:40 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-12 10:32
兩年更換一次

請問第一次配及每次更換費用大約多少?


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 17-7-12 10:42 |只看該作者
meimeilam 發表於 17-7-12 10:33
Misight 就日頭帶, 一日即棄, 好似普通隱形眼鏡咁

明白!請問是否每晩臨瞓先除還是有規定配戴的鐘數?


侯爵府

積分: 21066

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 17-7-12 10:52 |只看該作者
tsung 發表於 17-7-12 10:42
明白!請問是否每晩臨瞓先除還是有規定配戴的鐘數?
一開始都好似有話一日最少要帶幾多個鐘, 太耐唔記得 , 但呀仔係沖涼前會除左去, 沖完涼就帶番普通眼鏡, 通常呀仔 6點左右沖涼, 有時呀仔放假冇街去, 佢都係屋企帶番普通眼鏡


伯爵府

積分: 19955

想生BB熱投


19#
發表於 17-7-12 11:11 |只看該作者
wcandtt 發表於 17-7-10 23:09
唔係個個戴ok lens有好好的效果,視光師話有d人戴左都控制近視方面,都唔太好。

我個女K2已經250度近視,5 ...

我上次係度答另一個JM 分享我小朋友4歲開始帶ok鏡,講左少少過程同效果,之後俾人圍攻⋯ 又唔話太細唔帶得又話我視光師為錢唔理小朋友etc etc,早啲有你呢啲10年分享就好喇⋯

搞到有時係度想幫人都唔敢出聲
I am Agent P


公爵府

積分: 25514


20#
發表於 17-7-12 11:13 |只看該作者
tsung 發表於 17-7-12 10:40
請問第一次配及每次更換費用大約多少?

太耐唔記得確實價錢,第一對大約萬二三

之後約$4500一對

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo