夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2899


1#
發表於 17-8-6 09:22 |只看該作者
好多人話去轉旅行就清楚晒一個人
有冇jm未出發已經發現有問題之後分手?
或者去完個旅行就分手?
可否分享下?

myimage.jpg


大宅

積分: 2640


2#
發表於 17-8-6 09:53 |只看該作者
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐
Xxxxxxxxcc


大宅

積分: 2899


3#
發表於 17-8-6 10:25 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...

最後點樣啊


公爵府

積分: 27460


4#
發表於 17-8-6 10:42 |只看該作者

回覆樓主:

去過,不過暫時覺得可以接受,冇乜特別大嘅問題


子爵府

積分: 12187


5#
發表於 17-8-6 11:28 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...

白癡!


男爵府

積分: 6766


6#
發表於 17-8-6 11:53 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...

Are you kidding? So ridiculous


大宅

積分: 4472


7#
發表於 17-8-6 17:04 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...

唔好意思笑咗


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


8#
發表於 17-8-6 17:09 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...

sorry 好好笑,不過唔好嬲親自己。


洋房

積分: 41


9#
發表於 17-8-6 17:23 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...
笑左...點解你會知上左咩網


大宅

積分: 4442


10#
發表於 17-8-6 20:28 |只看該作者
笑左!
去旅行都掛住av女


大宅

積分: 2899


11#
發表於 17-8-6 20:37 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...

仲一齊緊?


琥珀宮

積分: 152982


12#
發表於 17-8-6 21:21 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...

本帖最後由 tansyneko 於 17-8-6 21:21 編輯

去旅行仲掛住睇av


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


13#
發表於 17-8-6 22:52 |只看該作者
Gisele 發表於 17-8-6 09:53
尼個衰人,不單咩幫忙都無,舊年去挪威旅行時重開錯左數據睇曰本女av,寃汪左幾千銀電話費,嬲左我好耐 ...
賤男人


子爵府

積分: 14616


14#
發表於 17-8-7 08:44 |只看該作者
想問下大家點睇呢個男人

當年同ex + 佢朋友 = 計埋我3個一齊去旅行
去酒店check in完我地去一間餐廳食野
間野我話要去食, 但佢地都同意既
咁我地要搵間野係邊
我話不如google map啦
但佢兩個死都唔肯搵google,話間野我話去食所以要我搵
(我係路痴+唔識睇地圖...我ex都知)

跟住出發前已經傾過好多次,第二日想分開半日玩,傾左好多次後佢地都話好
因為有d景點我唔想去但佢兩個想去,我自己又想去買化妝品同shopping
(我覺得shopping要2個男人等我係極唔好意思)
去到第二日我話想分開半日玩佢兩個又鬧我
話咁樣不如分開去旅行啦,做咩要一齊去,應該要全部時間一齊玩先得
(但其實只係分開半日...)


大宅

積分: 4473


15#
發表於 17-8-7 12:34 |只看該作者
jiji2 發表於 17-8-7 08:44
想問下大家點睇呢個男人

當年同ex + 佢朋友 = 計埋我3個一齊去旅行

本帖最後由 homei888 於 17-8-7 12:36 編輯

Part 1,
自己試過搵搵唔到+佢地唔肯搵,
我會求其搵間嘢食

Part 2,
我覺得分開半日其實又冇問題,
不過另一個角度一齊去旅行點解又要分開行?
可能佢地唔知女人愛買嘢

總結去完會分手,
分手原因係幫手睇地圖都懶


大宅

積分: 2899


16#
發表於 17-8-7 15:28 |只看該作者
homei888 發表於 17-8-7 12:34
本帖最後由 homei888 於 17-8-7 12:36 編輯

Part 1,

忍前爆後(emoji)分手


大宅

積分: 4461


17#
發表於 17-8-7 18:48 |只看該作者

回覆樓主

試過吵交,忘記因為咩事,應都是小事,佢掉下我一個人,佢走左去,後來係街撞返

試過另一個,一齊到左目的地機場,我先去買車票,佢坐係到等我,但佢突然過黎搵我,跟住無毒到我個袋,因為我放低左個袋係佢隔離叫佢睇住、等我,激死我差d比人偷passport and 銀包,真係有排唔洗返黎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo