婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 833


1#
發表於 09-1-25 15:33 |只看該作者
尋日,99打黎同c6講...新年一定要包利是比佢,,,講我地成左家...尊重佢所以要包利是...乜有d咁既習俗既咩?我真係唔知..之後99又打黎,...我聽...佢又講多次..之後我又問佢,咁包利是比你同62代表尊重,c6既叔叔同姑姐都係長輩咁駛唔駛包比佢地?佢話唔駛...咁我話咁即係唔尊重佢喇啵...佢即刻DEAD AIR...!!!!!其實今次開口叫我地包利是都唔係第1次...之前都試過...上年62生日..話第1次做62要攪生日...仲話自己年年都冇攪...(佢唔記得我地未結婚之前已經同佢攪過)...之後出去食一圍3千幾蚊...C6比$...隻PK99仲要打黎叫個仔記得包利是比62...我心諗..請你食仲唔夠..仲要收人情..想又食又拎~!!!最自私既就係一早同99講左..果時我陀住呀B...我地今年既紅事白事全部唔去得..佢地要照攪...!!!!愈講愈嬲...又諗起之後結婚果時...99連買左對龍鳳呃佢對要問個仔拎返$~!!!仲有果時C6比錢99..係買結婚D野用既...但係99又用埋果D$包佢地果班大陸同泰國既親戚吃喝玩樂...之後到結完婚C6叫佢呀媽計返用淨幾多...計到今時今日都唔拎返出黎...!!!到呀B出左世...有人請飲...99要我地去~但係BB未過100日太奶奶唔比我地去飲...99緊係唔敢再叫我地去啦...之後仲要CHEAP到同個仔講...話佢自己唔係咁掂,要c6幫佢比人情(但6299同叔仔都有返工...3個人搵$...4個人駛...仲有個細叔仔)...但我地一家3口只得C6搵$...我係自己湊BB的~!邊個唔掂多D呢?唉...我都唔知可以點...講完...鬆哂!!thx~

[ 本帖最後由 rachelpuipui 於 09-1-27 22:24 編輯 ]


子爵府

積分: 12904

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-1-25 16:55 |只看該作者
講真新年俾封利是6299都好正常,我相信佢唔講你哋應該都會做!但係佢依家出到聲叫你哋封就顯得貪心囉~自己攞架嚟丟!!真係唔明點解有d人成日都咁貪錢,仲要係"唔熟唔食",專係攞自己人著數!!


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 09-1-25 17:38 |只看該作者
我地唔會用利是封包.直接比錢佢算........


別墅

積分: 833


4#
發表於 09-1-25 21:06 |只看該作者
講真我地有心既就自己會封比你啦...開口問人拎真係肉酸囉
原帖由 KoyeBaby 於 25/1/2009 16:55 發表
講真新年俾封利是6299都好正常,我相信佢唔講你哋應該都會做!但係佢依家出到聲叫你哋封就顯得貪心囉~自己攞架嚟丟!!真係唔明點解有d人成日都咁貪錢,仲要係"唔熟唔食",專係攞自己人著數!! ...


別墅

積分: 833


5#
發表於 09-1-26 01:11 |只看該作者
比埋錢佢都仲要開口叫你包果下煩~!
原帖由 arcaar 於 25/1/2009 17:38 發表
我地唔會用利是封包.直接比錢佢算........


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 09-1-26 16:18 |只看該作者
我都冇聽過要個仔包利是俾父母. 通常仔女都係直接俾錢父母過年, 洗咩咁煩封入利是封呀.


男爵府

積分: 5707


7#
發表於 09-1-26 18:57 |只看該作者
原帖由 tantanmama 於 09-1-26 16:18 發表
我都冇聽過要個仔包利是俾父母. 通常仔女都係直接俾錢父母過年, 洗咩咁煩封入利是封呀.


咪係囉邊有人咁發錢汗,樓主唔好比有一次就有第二次傢啦!
好似我以前由第一年結婚開始,過年都會買新衫比6299,咁早4年因我無做嘢所以都無主動話買(因係我比錢成$1000-有多),有日62打比c6話過年無衫著,跟住c6叫我同佢地去買,我講:有錢咪去買囉點會無衫著!之後c6自己同佢地去買,自始無再講過!
我個人又好衰你唔要求,我有錢有心會做傢啦,你係要咁我就越就範!而且最憎d99做咁多小動作!


別墅

積分: 833


8#
發表於 09-1-27 22:20 |只看該作者
係啵...嬲就嬲在果2野老野...成日得一想二囉...鬼叫我c6係愚孝仔咩
原帖由 peggy@_@ 於 26/1/2009 18:57 發表


咪係囉邊有人咁發錢汗,樓主唔好比有一次就有第二次傢啦!
好似我以前由第一年結婚開始,過年都會買新衫比6299,咁早4年因我無做嘢所以都無主動話買(因係我比錢成$1000-有多),有日62打比c6話過年無衫著,跟住c6叫我同佢 ...


別墅

積分: 833


9#
發表於 09-1-27 22:21 |只看該作者
最攪笑係入利是係尊重佢...乜尊重係用$黎尊重既咩..
原帖由 tantanmama 於 26/1/2009 16:18 發表
我都冇聽過要個仔包利是俾父母. 通常仔女都係直接俾錢父母過年, 洗咩咁煩封入利是封呀.


大宅

積分: 1690


10#
發表於 09-1-28 00:33 |只看該作者
原帖由 rachelpuipui 於 09-1-27 22:21 發表
最攪笑係入利是係尊重佢...乜尊重係用$黎尊重既咩..

agree100%


別墅

積分: 833


11#
發表於 09-1-29 12:17 |只看該作者
原帖由 Cat1218 於 28/1/2009 00:33 發表

agree100%


大宅

積分: 4192


12#
發表於 09-1-29 13:44 |只看該作者
你果2件分明cap水啦!! 如果係我除左家用加過年錢之外, 其他唔會比, 你叫到就俾開善堂呀!! 利是我可以入$10, $20架!! 佢開口, 你未入夠2封尊重佢羅!!


公爵府

積分: 28591


13#
發表於 09-1-30 17:47 |只看該作者
點解咁似我62既..佢過年無直接開口問攞錢,不過會成日打電話來,問你要唔要呢,要唔要果樣, 又呻無錢, 個老婆又唔比返屋企. 比左之後就會有安寧.


民房

積分: 110


14#
發表於 09-1-30 18:18 |只看該作者
佢睇$睇得咁重,個仔D$郁"r",都唔thing下人哋有頭家好重負擔!


別墅

積分: 833


15#
發表於 09-1-31 02:00 |只看該作者
唉,鬼叫C6愚孝咩
原帖由 Melody_Che 於 29/1/2009 13:44 發表
你果2件分明cap水啦!! 如果係我除左家用加過年錢之外, 其他唔會比, 你叫到就俾開善堂呀!! 利是我可以入$10, $20架!! 佢開口, 你未入夠2封尊重佢羅!!


別墅

積分: 833


16#
發表於 09-1-31 02:54 |只看該作者
99又一經典巨作:
話說今日6299一早打黎話要過黎我度,帶埋BB上去佢地個朋友屋K拜年,因為佢地個朋友住得好近我地,咁佢地就上左黎我屋K先,但係唔知攪乜鬼,攪到成4點幾先黎到,上黎既時候拎左2盒餅上黎,一盒拎去朋友度,一盒拎比我~!咁好喇,未出門口已經要死搶呀b黎抱,落到樓下仲要o係度擺奶奶款,一野pat個袋叫我拎住,我即刻一野掉左比c6,串住同99講,咁大個62o係你隔離都唔識叫佢拎,一陣比人見倒以為佢冇風度tim呀,之後條cheap 99冇出聲~!上到去,人地炸哂型,乜咁遲嫁?~!果條cheap精99竟然屈呀B,話BB訓教,要等佢起身先行得,嘩~!我當時即刻火都黎埋,我心諗,死大話精,恰呀B唔識講野~!好喇,拜完年之後,62自己有節目,99唯有死狗咁跟我地返屋K,途中我問99會唔會o係度食飯,(一向99過黎的話都係佢煮既),但係今次佢以為係我煮囉,佢話食,佢同c6同呀b返屋k先,我即刻話唔放心,呀b返屋k要食奶點算?!(我心諗我先唔會比你單獨同呀b一齊啦,你份人睇少一眼都唔得既,有咩事c6一定唔會出聲)返到我屋k,wa,仲要擺多次99款,當時佢抱住呀b,話冇手叫我幫佢除外套,我即刻搶返呀b,叫佢自己除返~! 哈,之後佢同呀b玩左一陣,又話自己腳痛,又呢樣又果樣,(腳痛就唔好周圍走啦,你都係唔想去買餸姐)之後就話要走喇,臨走先至cheap,佢連拎黎我屋k拜年果盒餅都話要拎返走,我心諗我買去同你拜年果枝酒都成千蚊啦,你而家幾十蚊罐曲奇都要cheap成咁~!正一死cheap精 連c6都話佢小家~!!!!


別墅

積分: 833


17#
發表於 09-1-31 02:56 |只看該作者
可能d6299覺得養到d仔咁大要回報囉,好彩我屋k人冇咁屎繪姐
原帖由 rean_chau 於 30/1/2009 17:47 發表
點解咁似我62既..佢過年無直接開口問攞錢,不過會成日打電話來,問你要唔要呢,要唔要果樣, 又呻無錢, 個老婆又唔比返屋企. 比左之後就會有安寧.


別墅

積分: 833


18#
發表於 09-1-31 02:57 |只看該作者
唉,如果佢識咁諗就唔會咁cheap啦
原帖由 Ling_Fai 於 30/1/2009 18:18 發表
佢睇$睇得咁重,個仔D$郁"r",都唔thing下人哋有頭家好重負擔!


男爵府

積分: 5877

畀面勳章


19#
發表於 09-2-1 21:15 |只看該作者
我99都系咁個款啦, 我同我老公, 囝囝一個月都吾會返去食一次飯, 我d一個月比2500蚊佢, 佢有2仔2女gei, 今次新年系麻將台上居然因為我老公講笑一句, 話:"自己人打得咁細, 使吾使咁緊張.", 佢就大大聲講:"我都想打得大gei, 你d比得咁丁碎家用我, 我當然得可以打得咁細囉...."

頂.....我d月月準時比佢家用, 除非做節都吾會返去食飯(每次做節都再比多500文佢), 年尾仲比多1個月家用當利是, 佢仲想點啊....當我D大富貴啊!!! 整年都吾會買一樣野比我GEI囝囝, 除左生日封100文, 新年封50文利是, CHEAP到暈


別墅

積分: 833


20#
發表於 09-2-3 13:30 |只看該作者
有$比佢都算啦,點解d老人家咁唔知足
原帖由 洋子 於 1/2/2009 21:15 發表
我99都系咁個款啦, 我同我老公, 囝囝一個月都吾會返去食一次飯, 我d一個月比2500蚊佢, 佢有2仔2女gei, 今次新年系麻將台上居然因為我老公講笑一句, 話:"自己人打得咁細, 使吾使咁緊張.", 佢就大大聲講:"我都想打得大 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo