婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 584


1#
發表於 09-2-2 17:31 |只看該作者
你地奶奶會唔會咁 ?
事例 :
每次出街食飯都係咁要叫工人食, 當我係無良雇主咁, 嘜都唔比佢食, 但其實我每次都會事先留起給她或叫她自己挾, 因她要揍住我個仔等我地同先生食完先可以食. 講左幾十次都係咁, 有時我老公都頂唔住就鬧佢先收聲.
年晚飯個晚又係咁, 我認唔住話佢 " 佢係工人呢乍, 請佢番來係照顧亞 b ". 她說 " 咁佢都係人丫嘛 ! " 我說 : " 如果你覺得我好似克薄佢咁, 咁你不如收佢做女, 你出錢請佢照顧你啦, 我唔要佢啦 ! " 咁佢更住唔敢再出聲啦.
事例太多, 不能盡錄. 成日都不分庄閒, 係都要個工人同主人平起平坐, 正一無知婦孺 !


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


2#
發表於 09-2-2 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 584


3#
發表於 09-2-2 18:05 |只看該作者
咁嚴重 ?!


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


4#
發表於 09-2-2 18:13 |只看該作者
我家姐既奶奶都好正,
佢係英國人,好講人道架嘛,
佢黎HK 一個星期,
已經同我家姐個新工人好投緣,
但個工人真係好唔掂,
最終用左一個月家姐炒佢,
家姐個鬼婆奶奶,喊到淚漣漣,
話個工人唔可以無工做,
因為要養老公同仔女.....
我姊夫嬲到生蝦咁,
問留佢養佢家人,邊個可憐佢兩公婆?!


大宅

積分: 1948


5#
發表於 09-2-2 23:33 |只看該作者
...我奶奶咪又係咁 , 個工人未黎之前已經成日話佢地離鄉別井好慘 , 到個工人黎左之後 , 超懶既奶奶竟然同佢爭野做 , 平時揍住亞B , 全日食完既碗碟留到夜晚一次過先洗 , 依加飲一隻杯都自己洗返 , 食飯前個工人執埋廚房先食 , 佢當人地客咁叫幾百次出黎食飯 , 仲擔埋凳比佢 , 激到我痴肺 , 如果佢當初係咁好 , 我就唔駛個個月side幾千蚊啦 , 仲有好多不能盡錄........


大宅

積分: 1826


6#
發表於 09-2-2 23:43 |只看該作者
其實我唔係好明, 點解帶BB出街食飯要帶埋個工人去. 同老公一齊都唔能夠照顧到個BB? 你地唔會覺得帶住個工人一齊食飯好唔自在架咩?


王國長老

積分: 119115

王國長老


7#
發表於 09-2-3 00:44 |只看該作者
其實奶奶都係心地好, 不過大家價值觀唔同.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珍珠宮

積分: 32052


8#
發表於 09-2-3 10:24 |只看該作者
唉~ 佢地未受過請工人之苦, 又未請過工人, 只睇到表面野~

我請工人都有7年經驗, 衣家已係第4個工人了. 以前男家 & 女家D人都覺得我好克溥工人, 衣家佢地聽多左, 睇多左, 知多左, 不知幾認同我做法, 仲讚我管得D工人好有辦法tim~

樓主, 唔洗勞氣, 尤得佢地啦~ 時間耐左佢地就明的了~ 細路再大D, 直頭唔洗工人跟住啦~


別墅

積分: 584


9#
發表於 09-2-3 10:30 |只看該作者
就係亞 b 細個, 我地局住先要帶工人出去, otherwise, 我地兩個會食得好辛苦. 情況許可下, 我地一定唔帶工人同行.


禁止訪問

積分: 2417


10#
發表於 09-2-3 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2417


11#
發表於 09-2-3 10:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2417


12#
發表於 09-2-3 10:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 09-2-3 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2417


14#
發表於 09-2-3 11:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


15#
發表於 09-2-3 11:50 |只看該作者
唔知點解,好多99都係對工人好過新抱。

我有個朋友成日同我呻,出街食飯要帶埋工人,因為佢有三個b,佢99都係成日叫工人食飯先,仲夾埋餸俾佢,搞到我朋友次次都要一個人睇三個b,餵飽仔女後,佢地又行黎行去又要跟到實,搞到我朋友次次都冇得食,但係佢個99就成日擔心工人食唔飽,完全唔理新抱有冇飯食。


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


16#
發表於 09-2-3 12:03 |只看該作者
呢樣都好睇個工人本身既反應,
好似我個工人,第4個contract了,
亞仔細個時出街食飯,我奶奶叫佢食,
佢都會話唔食住,佢揍住亞仔先,
等我食完,我接轉亞仔,佢先食既。
我都係對工人好好既,
佢好時,佢亦會盡心做野。


原帖由 mother904 於 09-2-3 11:50 發表
唔知點解,好多99都係對工人好過新抱。

我有個朋友成日同我呻,出街食飯要帶埋工人,因為佢有三個b,佢99都係成日叫工人食飯先,仲夾埋餸俾佢,搞到我朋友次次都要一個人睇三個b,餵飽仔女後,佢地又行黎行去又要跟到實,搞到我朋友次 ...


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


17#
發表於 09-2-3 12:28 |只看該作者
我同c6都唔鍾意帶工人出街。情願自己食得辛苦啲,輪流食,食凍嘢,都好過帶工人。我哋享受自己真正嘅family time。當然,我個工人都唔鍾意同我哋出去。查實我哋出哂街佢哋哩喺屋企做山寨王都不知幾爽!

同埋我同c6都估到老人家一定唔識同工人相處 (之前聽唔少),何況個工人係我哋嘅唔係佢哋嘅,佢哋又點會諗到要管治工人呢? 唔好講工人,細路都一樣。所以你唔覺啲老人家對自己啲孫仔特別寬鬆架咩? 我哋做仔女嗰時一早畀人打到飛起啦!

所以我同c6嘅做法係....唔畀佢哋見個工人! 咁就冇問題發生喇。


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


18#
發表於 09-2-3 12:40 |只看該作者
係架,佢地可以討好d 孫仔嘛!
有次亞仔咳唔斷尾,
亞仔又扭想飲可樂,
我奶奶話比可樂佢潤吓個喉。


原帖由 CheukC9 於 09-2-3 12:28 發表
我同c6都唔鍾意帶工人出街。情願自己食得辛苦啲,輪流食,食凍嘢,都好過帶工人。我哋享受自己真正嘅family time。當然,我個工人都唔鍾意同我哋出去。查實我哋出哂街佢哋哩喺屋企做山寨王都不知幾爽!

同埋我同c6都估到老人 ...


大宅

積分: 2760


19#
發表於 09-2-3 13:27 |只看該作者
好簡單,因為工人唔會頂撞奶奶大人,我地做新抱會 同佢頂到行,就算唔頂都會比面色佢睇,唔比面色佢睇都會同佢個仔即老公打小報告

原帖由 mother904 於 09-2-3 11:50 發表
唔知點解,好多99都係對工人好過新抱。

我有個朋友成日同我呻,出街食飯要帶埋工人,因為佢有三個b,佢99都係成日叫工人食飯先,仲夾埋餸俾佢,搞到我朋友次次都要一個人睇三個b,餵飽仔女後,佢地又行黎行去又要跟到實,搞到我朋友次 ...


禁止訪問

積分: 2417


20#
發表於 09-2-3 13:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo