母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   14


複式洋房

積分: 120


1#
發表於 16-9-23 13:00 |只看該作者
再次做泵媽.... 啱啱見到新出Cimilre S3 , S3好似比S2 更靜更好。 有冇用緊既媽媽分享下?


別墅

積分: 850


2#
發表於 16-9-24 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kmchanbb1 於 16-9-24 18:39 編輯

Cimilre S3 好用。 個人覺得夠力同埋靜。 原本諗住買優合,但朋友話會令到個shape 變形,所以買佢。 依家用落好滿意,Massage mode 5分鐘右左有奶震,之後好快泵清。 同埋佢可以配合埋handfree 真空喇叭,可以free 對手出嚟,非常滿意。


大宅

積分: 1556


3#
發表於 16-9-24 19:52 |只看該作者
kmchanbb1 發表於 16-9-24 15:25
Cimilre S3 好用。 個人覺得夠力同埋靜。 原本諗住買優合,但朋友話會令到個shape 變形,所以買佢。 依家用 ...

請問你起邊度買? 幾錢?


別墅

積分: 850


4#
發表於 16-9-24 22:07 |只看該作者

回覆樓主:

Facebook度買水貨,$1千右左。


別墅

積分: 983


5#
發表於 16-9-26 17:32 |只看該作者
拎出街會否好重?


子爵府

積分: 10159


6#
發表於 16-9-26 18:17 |只看該作者
我又想買F1,拎得出街。


別墅

積分: 850


7#
發表於 16-9-26 19:01 |只看該作者
sum2er7719 發表於 16-9-26 17:32
拎出街會否好重?

帶出街就唔算太方便。因為佢都唔算輕。 平時出街都要帶好多野,再帶埋佢就覺得拎得吃力。 買F1 就好啲,輕好多。


別墅

積分: 634


8#
發表於 16-9-27 00:52 |只看該作者
我有一部買左無幾耐,連埋個免提配件,有興趣可pm


別墅

積分: 983


9#
發表於 16-9-27 08:01 |只看該作者
kmchanbb1 發表於 16-9-26 19:01
帶出街就唔算太方便。因為佢都唔算輕。 平時出街都要帶好多野,再帶埋佢就覺得拎得吃力。 買F1 就好啲,輕 ...

因為我本身有部9+,但覺得好似唔係好夠力,雖然我唔係開到好高度數


別墅

積分: 983


10#
發表於 16-9-27 08:07 |只看該作者
pui702pui 發表於 16-9-27 00:52
我有一部買左無幾耐,連埋個免提配件,有興趣可pm

Pm唔到你,買左幾耐how much?


別墅

積分: 634


11#
發表於 16-9-27 09:02 |只看該作者
sum2er7719 發表於 16-9-27 08:07
Pm唔到你,買左幾耐how much?

已pm你


複式洋房

積分: 120


12#
發表於 16-9-27 12:36 |只看該作者
kmchanbb1 發表於 16-9-26 19:01
帶出街就唔算太方便。因為佢都唔算輕。 平時出街都要帶好多野,再帶埋佢就覺得拎得吃力。 買F1 就好啲,輕 ...

F1 同S3比較邊款好啲? F1 細部啲,但唔知吸力好唔好呢?


大宅

積分: 1551


13#
發表於 16-9-27 22:10 |只看該作者
pui702pui 發表於 16-9-27 00:52
我有一部買左無幾耐,連埋個免提配件,有興趣可pm

有興趣,請問幾錢?


別墅

積分: 634


14#
發表於 16-9-27 22:12 |只看該作者
秋啪頭 發表於 16-9-27 22:10
有興趣,請問幾錢?

已pm


別墅

積分: 850


15#
發表於 16-9-28 08:07 |只看該作者
mimilibb 發表於 16-9-27 12:36
F1 同S3比較邊款好啲? F1 細部啲,但唔知吸力好唔好呢?

本帖最後由 kmchanbb1 於 16-9-28 10:39 編輯

S3 功能上係好過F1. S3 按摩好啲,吸力強啲。 S3有12級吸力,而F1 得10級。 但方便帶出街當然咁就應該係揀f1~ F1細部同埋只有250g. S3 大部要插住電用,重量880g.


複式洋房

積分: 427


16#
發表於 16-9-30 11:08 |只看該作者
本帖最後由 nsbtnsbt 於 16-9-30 11:09 編輯

我兩部都有買
S3响屋企用
F1就帶出街同返公司用

S3係家用機, 吸力就點都會好過F1
我用Massage mode 5 度泵5-7分鐘就清(每邊)

而F1就真係好細聲, 用餵奶巾遮住泵奶都唔會覺得好尷尬
用正常mode 8度左右泵, 大約8分鐘泵完一邊, 但泵得無s3咁清充滿電可以泵3次(每次大約20分鐘)
不過出街我覺得ok喇, 又輕又細部又細聲


別墅

積分: 983


17#
發表於 16-9-30 12:21 |只看該作者
nsbtnsbt 發表於 16-9-30 11:08
我兩部都有買
S3响屋企用
F1就帶出街同返公司用

你係全泵媽?我係公司泵2次,屋企半夜泵一次,bb已經6個半月,仲考慮緊買唔買

你話S3用massage mode泵10分鐘內就搞掂,真係差好遠喎,我而家用9+,泵30分鐘,仲要再手渣先叫清


複式洋房

積分: 427


18#
發表於 16-9-30 13:56 |只看該作者
本帖最後由 nsbtnsbt 於 16-9-30 14:01 編輯

回覆 sum2er7719 的帖子

我係全泵呀...依家一日4-5次
我未用過其他電泵...所以比較唔到佢係咪真係好好
但我個人覺得OK...我試過7個鐘先泵...好硬...
就用Massage mode 3 度開始慢慢吸...吸一陣再加大力度
都無話覺得唔舒服

以隔4個鐘泵的話, 奶量130-160ML左右
S3兩邊加埋大約用15-18分鐘泵完, 有加埋手按, 泵得比較清
F1兩邊加埋就大約用20-25分鍾, 有加埋手按, 但覺得未泵清, 只係唔想再晒時間泵落去


複式洋房

積分: 427


19#
發表於 16-9-30 14:06 |只看該作者
其實我最初初只用F1(頭兩星期)
因為當時部S3 PACK起咗未搵返出嚟
未有比較時都覺得部F1幾好
但係後尾拎咗部S3出嚟之後
吸力明顯有比較喇
快好多
依家F1我都無用Massage Mode....
開機已經係正常mode5度開始吸...
大約1分鐘轉7度...跟住10度


別墅

積分: 983


20#
發表於 16-9-30 14:37 |只看該作者
nsbtnsbt 發表於 16-9-30 14:06
其實我最初初只用F1(頭兩星期)
因為當時部S3 PACK起咗未搵返出嚟
未有比較時都覺得部F1幾好

其實我覺得5度已經大力,只係死力,你地可以開到咁大度⋯⋯我真係要陰啲陰啲先得⋯⋯咁我都考慮下S3.....
不過唔知仲可以泵幾耐

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo