母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1208


1#
發表於 17-8-4 11:49 |只看該作者
bb就快11個月 6個月到而家代左兩餐 奶就一日三至四餐 至從加固後塞左好幾次 bb食到我乳頭又損左 但今次一段時間都好唔番咁 近呢幾星期乳頭有時痛到訓訓下教醒左 已經有查羊脂膏 但佢啜耐d我又超痛 痛到又標眼水又食止痛藥 仲要湊住佢⋯

係咪除左食止痛藥同查羊脂膏就冇野做到?
我呢邊特別易塞 轉泵會泵唔清又唔夠奶
定係我痛多一個月比佢飲鮮奶? 原本想餵到自然離乳


複式洋房

積分: 361


2#
發表於 17-8-5 12:36 |只看該作者
現階段係咪應該泵出來,俾咪咪休養吓先會好D呢?
有D 野唔可以架梗黎

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo