婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 374


1#
發表於 09-2-2 16:02 |只看該作者
我聖誕節放左幾日假湊左呀仔幾日...係放假期間我同呀仔都好開心...到左星期日就湊返俾99..因為星期一返工..到左星期一收工我等埋老公一齊食飯..點知99打俾老公話呀仔有幾聲咳...佢叫老公問我俾左D咩呀仔食...我就係電話側面講((我湊佢幾日都冇事..呀仔咳關我咩事呀..咁米同佢睇醫生囉))..之後老公話99CUT左線..咁老公米再打番俾佢..99就同老公講:咁叻你自己湊番個仔囉...之後老公就話我冇啦啦出咩聲講關咩我事...我就話我湊佢咁多日都冇咳過..第2日湊番去99到就打黎話佢咳..咁即刻99想講咩呀...講真我99唔只一次係咁架啦!!..我真係忍冇可忍啦!!.好啦!!星期二老公就去99到食飯..我冇去..咁老公返到黎我就問佢呀仔重有冇咳呀..老公話呀仔都冇咳...咁我就話呀仔唔冼食藥唔冼睇醫生就好番啦!!....你話99有咩居心呀...


禁止訪問

積分: 2417


2#
發表於 09-2-2 16:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 3097


3#
發表於 09-2-2 16:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 374


4#
發表於 09-2-2 16:22 |只看該作者

回覆 # 的文章

係呀...我話想搵工人幫手..老公唔鍾意多個人係屋企喎....講真我99真係好識搞小動作架..不過老公唔覺囉...


大宅

積分: 2760


5#
發表於 09-2-2 16:26 |只看該作者
都係一句,比得奶奶湊就預佢玩野,就要忍氣吞聲,你奶奶講得arm,咁叻你唔自己湊返?好簡單,佢幫你湊,個小朋友有咩事你地一定入佢數,個心理壓力已經好大,咁個小朋友有咩事佢當然會打比你問你地點樣做,佢自己決定的話我咩事米又係比人鬧,問點解唔同你地講,真係問又死唔問又死.
近排睇得多左新抱同奶奶之間問題,好得意個個新抱都咩都指意奶奶做,做得唔好又比人嘈,做得好又唔會比人讚,要明白奶奶都係人,佢唔一定要幫你地湊B,真係拎苦黎身咩,湊B係一個吃力不討好的工作,個B又唔係自己,宜家D小朋友又經貴左,小小事做阿媽都鬼殺咁嘈,你估佢又好受咩?
比得佢湊就要忍受佢湊仔方式,因為佢唔係老馮要湊,明白佢地D方式係好老土,不過你係要佢湊就冇辦法. 你又要諗佢真係湊得好的話你又會點對佢?比多D錢佢?同佢食多一兩餐飯?佢根本就係做緊D唔會有回報的事,個B大左又唔會痴佢,大左你又會唔駛再奶奶湊,咁佢咁做為咩?米又係想幫你地姐.湊小朋友真係好辛苦架,你地得閒拎返去玩幾日緊係唔覺啦.
有時大家可唔可以諗返轉頭如果將來你做左奶奶,個仔同新抱要你湊孫,你會點?當你幫佢地湊但個新抱成日唔認同你湊仔方法你會點?
有時忍得米忍law,你唔好理佢又咩居心,你米當佢想聽下個仔把聲 ,我奶奶都成日比好多說話我聽,我大部份當佢唱歌,費事理佢.


禁止發言

積分: 3097


6#
發表於 09-2-2 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2417


7#
發表於 09-2-2 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2417


8#
發表於 09-2-2 16:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2760


9#
發表於 09-2-2 16:40 |只看該作者
忍下啦樓主,明白奶奶係好難頂,但都要頂.
講真大部份奶奶都係湊得條氣唔順至會玩野,而且最鐘意玩老土野,不過你有冇諗過佢可以唔幫你地湊,點解要受氣先?佢都係唔忍心你地冇人幫或驚人地湊得唔好姐.忍得米忍law,個小朋友大左都唔駛佢幫架啦,宜家米忍下law.


禁止發言

積分: 3097


10#
發表於 09-2-2 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 374


11#
發表於 09-2-2 17:07 |只看該作者

回覆 # 的文章

我99成日係老公面前呻周身骨痛..咁我叫佢睇醫生啦!!..佢就話唔冼睇啦...整整下就會好架啦....又成日話訓唔到...講真我可以自己湊我就唔冼求人啦...但佢又成日霸住湊喎...好似新年我又放成個星期..咁我當然湊番呀仔啦...初三99五點幾打黎話叔仔打黎話得閑入黎食飯叫我地8點去到酒樓...一去到點知呀仔唔跟99..(因為呀仔跟左我幾日..更何況呀仔要WARM UP)..到呀仔坐定左我米叫呀仔叫佢囉...點知佢同D仕應講話呀仔今日唔睬佢又唔叫佢..都唔知係米呀媽教...當時我冇理佢..好啦!!..食完走啦...點知99重講話呀仔冇家教..又唔叫佢..點知連叔仔都講埋一份..我就忍唔住話99BB已經叫左你啦!!..佢重同你笑..叔仔你坐咁遠點聽到呀..更何況點可以對住個小朋友講大話架...我心諗叔仔你又好有家教咩..新年都唔識買份野俾D長輩....:;pppp:


禁止訪問

積分: 2417


12#
發表於 09-2-2 17:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2417


13#
發表於 09-2-2 17:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 3097


14#
發表於 09-2-2 17:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 3097


15#
發表於 09-2-2 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 142


16#
發表於 09-2-2 17:28 |只看該作者
everytime when u see 99 , u always say thank you , say many many times , then she will not treat u rude ...
i try it before &
BBR .. I 100 % agree with u ...


大宅

積分: 2760


17#
發表於 09-2-2 17:46 |只看該作者
你奶奶同我奶奶一模一樣,成日話個到痛邊到唔舒服,次次同佢食飯又話頸痛又話牙痛脚痛,我個女入親去都唔痴佢,跟住又比說話我聽"緊係啦咁小入黎,又唔打比我,你唔識打電話咩?"但隻眼就望住我:;pppp: ,有次個女又多口答"媽咪話唔好打" ,好彩我醒目話我幾時講,我叫你唔好玩電話之ma ,又試過個女唔舒服咁去飲茶時我叫個女同我坐,基本上個女一定同我坐唔肯同佢坐,點知佢大發脾氣,拎住個袋大力掉左去第2到,我同佢講野佢唔理我寧轉面,跟住大力掉個杯:;pppp:
我咁都忍到啦,樓主個D小事啦,何況你重有人質响佢手 ,忍下啦. 我去我奶奶到,鞋都未除就要叫人,叫遲D都係死罪發我脾氣

原帖由 人渣露公主 於 09-2-2 17:07 發表
我99成日係老公面前呻周身骨痛..咁我叫佢睇醫生啦!!..佢就話唔冼睇啦...整整下就會好架啦....又成日話訓唔到...講真我可以自己湊我就唔冼求人啦...但佢又成日霸住湊喎...好似新年我又放成個星期..咁我當然湊番呀仔啦 ...

[ 本帖最後由 BBR 於 09-2-2 17:49 編輯 ]


男爵府

積分: 7016


18#
發表於 09-2-3 00:58 |只看該作者
話說我細佬剛結婚,我問我老豆,如果細佬有小朋友,佢地會唔會湊孫,我老豆望一望我,再望下d外孫講"妳米傻啦!玩下就得架啦"


大宅

積分: 3012


19#
發表於 09-2-3 06:49 |只看該作者
個BB現在自己唔俾99暗 ,99問我做什麼搞到BB gam... ...好在叔仔話自己湊係 gam

原帖由 BBR 於 09-2-2 17:46 發表
你奶奶同我奶奶一模一樣,成日話個到痛邊到唔舒服,次次同佢食飯又話頸痛又話牙痛脚痛,我個女入親去都唔痴佢,跟住又比說話我聽"緊係啦咁小入黎,又唔打比我,你唔識打電話咩?"但隻眼就望住我:;pppp: ,有次個女又多口答" ...


大宅

積分: 3012


20#
發表於 09-2-3 07:02 |只看該作者
我剛好同你相反,自己湊.. 99話佢同人講我唔洗佢HELP都OK! 但,99好有主見,(佢話我湊B點點點 (佢話係便係佢認為),你99搞小動作係MA煩,不過,你想吓如果你係佢... ...你無得選擇BB要俾佢湊,最好係佢做得好時讃吓佢

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo