都係一句,比得奶奶湊就預佢玩野,就要忍氣吞聲,你奶奶講得arm,咁叻你唔自己湊返?好簡單,佢幫你湊,個小朋友有咩事你地一定入佢數,個心理壓力已經好大,咁個小朋友有咩事佢當然會打比你問你地點樣做,佢自己決定的話我咩事米又係比人鬧,問點解唔同你地講,真係問又死唔問又死.
,我奶奶都成日比好多說話我聽,我大部份當佢唱歌,費事理佢.
,好彩我醒目話我幾時講,我叫你唔好玩電話之ma
,又試過個女唔舒服咁去飲茶時我叫個女同我坐,基本上個女一定同我坐唔肯同佢坐,點知佢大發脾氣,拎住個袋大力掉左去第2到,我同佢講野佢唔理我寧轉面,跟住大力掉個杯:;pppp:
,忍下啦. 我去我奶奶到,鞋都未除就要叫人,叫遲D都係死罪發我脾氣原帖由 人渣露公主 於 09-2-2 17:07 發表
我99成日係老公面前呻周身骨痛..咁我叫佢睇醫生啦!!..佢就話唔冼睇啦...整整下就會好架啦....又成日話訓唔到...講真我可以自己湊我就唔冼求人啦...但佢又成日霸住湊喎...好似新年我又放成個星期..咁我當然湊番呀仔啦 ...