母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 1066


1#
發表於 17-7-10 09:09 |只看該作者
飲奶好慢,要飲一個鐘,飲下訓下,整醒佢又啜兩啖,飲人奶加奶粉,係醫院已經細碼b成日訓吾肯飲奶又吾係好喊,而加餵一次奶加掃风換片要三個鐘,之後又差不多下餐,我就累死了。

醫生說bb要追磅數,無增磅就入院啦,有咩方法可令佢飲快啲我吾洗甘累?令佢飲多啲?而加先食40ML奶粉,另外我奶水又吾多。。。

請各位分享經驗,感謝!


大宅

積分: 1066


2#
發表於 17-7-10 09:53 |只看該作者
pariscat 發表於 17-7-10 09:09
飲奶好慢,要飲一個鐘,飲下訓下,整醒佢又啜兩啖,飲人奶加奶粉,係醫院已經細碼b成日訓吾肯飲奶又吾係好 ...

仲有bb啜左人奶死個鐘,但都好肚餓甘,吾知佢有無飲到。。。。餵極人奶都吾飽,可以點做呢?


大宅

積分: 1867


3#
發表於 17-7-10 10:54 |只看該作者
1. BB埋身啜得啱唔啱? 醫生姑娘有無幫你睇過?

2. 你有無留意BB黃唔黃? 因為初生BB好多時都有黃, 好似我囡咁, 淨係掛住瞓, 埋身拍醒就淨係啜幾下, 怕佢唔夠飽泵落樽飲都必定飲成個鐘, 我囡都係細碼B, 結果原來黃疸, 入院照燈, 退黃之後就好好多喇


大宅

積分: 1066


4#
發表於 17-7-10 14:29 |只看該作者
mamamoney 發表於 17-7-10 10:54
1. BB埋身啜得啱唔啱? 醫生姑娘有無幫你睇過?

2. 你有無留意BB黃唔黃? 因為初生BB好多時都有黃, 好似我囡 ...

謝謝你分享呀!

佢無黃,退得幾好得九十幾,只是一路訓吾肯飲奶的問題,要追磅數

埋身姑娘教左,都睇過,又無講咩。。。埋身餵啜左成個鐘都好像無飲到奶奶甘,飲完好餓又補奶粉比佢


不日都有五到七條片換,有屎有尿,就係吾肯飲奶。。。。


男爵府

積分: 7965


5#
發表於 17-8-3 14:39 |只看該作者
pariscat 發表於 17-7-10 14:29
謝謝你分享呀!

佢無黃,退得幾好得九十幾,只是一路訓吾肯飲奶的問題,要追磅數 ...

埋身既只能靠有冇谷胸,換片片數量及如果唔想自己太辛苦夜晚補奶粉,


男爵府

積分: 7520


6#
發表於 17-8-3 18:15 |只看該作者

回覆樓主

唔好俾BB啜多過半個鐘
啜完泵出來比bb
或者補奶粉


大宅

積分: 1066


7#
發表於 17-8-6 15:36 |只看該作者
bbbbb001 發表於 17-8-3 18:15
唔好俾BB啜多過半個鐘
啜完泵出來比bb
或者補奶粉

啜左半個鐘但佢又好像未飽都吾比佢啜??

次次佢啜完我都再泵,佢好像無咩啜到奶甘。。。泵出黎份量都係甘多。。。。

啜完泵出黎比佢飲怕佢飲吾哂,所以通常埋身就補奶粉,所以有時泵水黎都吾知幾時比佢飲


大宅

積分: 4546


8#
發表於 17-8-6 22:19 |只看該作者

回覆樓主

我bb 同你一樣 我個14 日大,佢出世得4磅2..超輕..佢13日大即係尋日終於學識用奶樽,之前埋身我覺得佢係飲唔到同啜勁耐我真係超累

我而家pump出黎用奶樽餵,都要餵成20分鍾同飲得40ml...但感覺比埋身餵好...加油

我兩星期都係每日訓得兩小時 !


大宅

積分: 4546


9#
發表於 17-8-6 22:19 |只看該作者

回覆樓主

係呢 BB佢幾重?
足月嗎?


大宅

積分: 1066


10#
發表於 17-8-8 13:16 |只看該作者
honeypot10 發表於 17-8-6 22:19
係呢 BB佢幾重?
足月嗎?

38週,開刀而加差不多個半月,個都係飲好少奶,我有泵有埋身有補粉,總之咩都做,感覺佢埋身飲得好少奶。。。泵出黎就知。。。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo