母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 609


1#
發表於 17-8-8 12:24 |只看該作者
我已經生完第18日了,但每次泵奶每邊都要成30分鐘先泵完,而且奶量十分少,兩邊加埋都係得兩安半左右,
大家覺得我咁嘅情況係因為塞乳 還是單純的奶量不足?

我應該飲啲乜嘢湯水解決這個問題?


大宅

積分: 1777


2#
發表於 17-8-8 13:00 |只看該作者
ph722 發表於 17-8-8 12:24
我已經生完第18日了,但每次泵奶每邊都要成30分鐘先泵完,而且奶量十分少,兩邊加埋都係得兩安半左右,
大 ...

我果時飲木瓜煲豬腳 金針菜豬腳同魚湯⋯仲要食多D飯 飲多D水!開頭追奶係辛苦D 要密D泵 2個鐘一次。追到奶後可以慢慢3,4個鐘一次。休息得好都好重要!加油!


大宅

積分: 4423


3#
發表於 17-8-10 20:39 |只看該作者
ph722 發表於 17-8-8 12:24
我已經生完第18日了,但每次泵奶每邊都要成30分鐘先泵完,而且奶量十分少,兩邊加埋都係得兩安半左右,
大 ...

隔幾耐泵得2安半? 如隔3 個鐘, 18 日人仔都夠食架喎


別墅

積分: 609


4#
發表於 17-8-10 22:48 |只看該作者
mrschangc 發表於 17-8-10 20:39
隔幾耐泵得2安半? 如隔3 個鐘, 18 日人仔都夠食架喎

四個鐘左右,兩安半唔夠啊,比三安半佢,唔夠一個鐘已經再喊肚餓了!


複式洋房

積分: 144


5#
發表於 17-8-10 23:00 |只看該作者

回覆樓主

如過個胸硬到痛石頭咁又bump唔出就係塞。特別係乳暈位塞曬好硬會bump唔出。大力推到乳暈位軟曬先bump會多d奶。如果軟胸就係無奶。


大宅

積分: 4423


6#
發表於 17-8-11 11:53 |只看該作者
ph722 發表於 17-8-10 22:48
四個鐘左右,兩安半唔夠啊,比三安半佢,唔夠一個鐘已經再喊肚餓了!

隔4 個鐘太耐喇, 初生最多隔3 個鐘, 追奶就兩個鐘, 要泵30 分鐘好正常


水晶宮

積分: 52654


7#
發表於 17-8-11 11:57 |只看該作者
其實奶量唔算特別少, 但當然亦唔係多,
18日已算係咁, 樓主可以飲多D湯水之類增加奶量,


大宅

積分: 1665

HiPP勳章(2)


8#
發表於 17-8-11 14:05 |只看該作者
hetiebaby 發表於 17-8-8 13:00
我果時飲木瓜煲豬腳 金針菜豬腳同魚湯⋯仲要食多D飯 飲多D水!開頭追奶係辛苦D 要密D泵 2個鐘一次。追到奶 ...

想問如果本身奶量唔多想追奶,兩個鐘泵一次,咁每次泵出黎係咪會少d?


大宅

積分: 1777


9#
發表於 17-8-13 19:18 |只看該作者
bebechichi 發表於 17-8-11 14:05
想問如果本身奶量唔多想追奶,兩個鐘泵一次,咁每次泵出黎係咪會少d?

開頭泵會少 要等身體知道需要造奶 所以先泵得甘密。之後慢慢會多返⋯係辛苦D 2,3個鐘泵一次law...睇你有幾多時間同耐性


別墅

積分: 987


10#
發表於 17-8-13 19:37 |只看該作者

回覆樓主:

試下食more milk plus 同埋飲豆浆,有效


大宅

積分: 1066


11#
發表於 17-8-15 14:11 |只看該作者
JpAurora 發表於 17-8-13 19:37
試下食more milk plus 同埋飲豆浆,有效

邊度有得買more Mike plus?幾錢?


別墅

積分: 987


12#
發表於 17-8-15 14:33 |只看該作者
pariscat 發表於 17-8-15 14:11
邊度有得買more Mike plus?幾錢?

mamabb shop. 應該係3百幾一樽。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo